Bugün yoldayım saçımı kısa kestirdim boyumda uzun çoğu erkekten yakışıklı olduğumu dusunuyorum
Sesimi duyanin bakislari yokmu 🤣 sanki arkasından vurmusum
Bugün yoldayım saçımı kısa kestirdim boyumda uzun çoğu erkekten yakışıklı olduğumu dusunuyorum
Sesimi duyanin bakislari yokmu 🤣 sanki arkasından vurmusum
Bir kadın olarak saç modeliyle eleştirilmediğini umarım. Ben kısa saçları çok beğeniyorum ama şu ön yargı hep cesaret kırıyor. O bakışları düşünemiyorum. Sağlıkla kal 🙏
Cevap
6Cevap
hadi ordan et:) onları kızlar bayılıyor
Genelde erkeklerde lezbiyen fantazisi de vardır:) bunları unutma içlerinde kabullenemiyorlar ama var
Soruyu soran erkeksi lezbiyen
@sevgiEmektirr biliyorum:)
Vallahi haklısın bu konuda 🤣Sjzsjjsjjz sanki onların rızklarını çalmış gibi bakış atıyorlar o bakış kesinlikle var 🌚
Yani ben de sıcak bakmıyorum ama arada giyim tarzları hoşuma gidio.
Sağol
Nasıl bir erkekten daha yakışıklı olursun diye kıskanıyorlar bir de. Saçımı nerede kestirdiğimi soranlar da var😂😂
Lezbiyenler ile daha iyi anlaşıyorum
İyi ozaman
kendini çok önemsiyorsun.
🤣🤣🤣
Hiçte umursamıyorlar :)
Tabi canım
Erkeksi lezbiyenler itici çünkü haklılar bence
Size göre
Bence iyi ikitanesini alırdım...
İnan sen zerre umrumda değilsin peh
bunun lezbiyen kadın düşmanlığı yok ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?