1 aydır imani konuda şüphe tarzında vesveseler ile uğraşıyordum, hala uğraşıyorum fakat geçen kandil gecesi çok dua ettim. Allahım sen bana namaz kılmamı nasip eyle diye. Bugün birden bire camiye namaza gitmeye karar verdim, orada da hem dini sohbete katıldım hem de namazımı kılıp dua ettim. Artık sürekli camiye gidip sohbetlere katılmayı düşünüyorum. İnanın eve döner dönmez de namaza başladım. Yapılan ibadet belki anlatılmaz tabiki ama çok mutluyum, bu güzelliği sizle paylaşmak istedim. Allah çok büyük bir kez daha bunu anlıyorsunuz emin olun.
Namazı devam ettirmek istiyorum. Bir çok kez kılıp bıraktım. Hala da vesveseler devam ediyor, korkuyorum bırakmaktan. Devam ettirmek için neler yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İradeni koruyup sabretmen lazım 21gün alışma süresidir 21 gün sonra alışırsın 40gün sonra oturur artık. Aynı şekilde devam et 👍
İnsallah çok sağolun. Ama hala imani şüphe tarzında vesveseler düşüncelerle uğraşıyorum. Tek korkum vesveselerden dolayı bırakmam😣
Sanki kendi düşüncemmiş gibi hissediyorum bir yandan çok garip
Bol bol felak nas oku ve ayetel kürsi faydasını göreceksin. Bir de şuna dikkat et eğer imkanın varsa ezan okunur okunmaz kıl ve abdestsiz gezme
Normal namazını oturtana kadar vesveseler sürer hatta hep olur. Kulak verme sen
Teşekkür ederim☺️🤲🏻
Ricalar efenim
Biz ne söylersek söyleyelim kime ne fayda ki yani bu senin iraden senin kararın zaten herşeyi biliyorsun anladığım kadarıyla bilmediğin bişi yok yani
☺️🤲🏻iyi bir şey mi dedin kötü bir şey mi bilmiyorum ama sağol☺️
Yani şimdi sen namaz kilmayanın cehenneme gideceğini biliyorsun dimi yani namazin farz olduğunu biliyorsun biz den nasıl bir tavsiye bekliyorsun bildiğin şeyleri tekrar söylememizin bir anlamı yok
Biliyorum ama vesveselerden dolayı bir çok kez kılıp bıraktım, bırakmadan kılmak için ne yapabilirim bilmiyorum, bir de mutluluğumu paylaşmak istedim sadece o kadar🥰
Namaz kılarken indi ilahide Allah'a secde ettiğini düşün aklın başka yerde olmasın zaten yavaş yavaş namazdan zevk almaya başlayacaksın
İnşallah 🤲🏻Tek korkum vesveseler. Şüphe tarzında çok vesvese yaşadım çok ağladım. Hala yaşıyorum, kendi düşüncelerimmiş gibi bir de. Tek korkum o.
Abdestli olarak bekle ezanı ezan okunur okunmaz namaza dur bu yöntem aşşşırı işe yarıyor
Evet 🥰 ben önceden de kılarken öyle yapıyordum çok kolaylık oluyor☺️
İmanı taze tutmak için en iyi şifa hergün Kur'an, Tefsir , ilmihal gibi şeyler okumalısın.
Başlayacağım insallah tavsiye ettiğiniz bir kitap var mı?
Senin için bir kütüphane me bakıcam geri dönücem
Tamam bekliyorum☺️
Baktım ve geldim. Sana iki tane kitap önericem kitap dışında şımdilik
Birisi ömer Nasuhi bilmen in büyük İslam ilmihali, diğeride hayatı inanç ın fabrika ayarı adlı kitabı
Şimdi sen bu ikisyle birlik birde tefsirli Kur'an okusan sana gayet yeter. İlerde siyer kitapları okusan çok güzel olur.
Ayrıca ilmihal söyleme sebebim namazında badestinde hata varsa öğrenirsin diye yazdım çünkü hepimiz hata yapıyoruz
Allah razı olsun hepsini kaydediyorum🤲🏻☺️
Kayıt et aynen daha sormak istersen bana zaten herkes mesaj atabiliyo sende yazarsın. Allahım seni ve bizleri doğru yoldan ayırmasın.
Aminnnnn☺️Teşekkür ederim🤲🏻
Allah yolunda daim olursun işallah
İnşallah vesveseler yüzünden bırakmaktan korkuyorum
Allah kabul etsin canım. 🌸🌸
Allah razı olsun. 🌸