Allah ne büyüktür ki ben namaza başladım?

1 aydır imani konuda şüphe tarzında vesveseler ile uğraşıyordum, hala uğraşıyorum fakat geçen kandil gecesi çok dua ettim. Allahım sen bana namaz kılmamı nasip eyle diye. Bugün birden bire camiye namaza gitmeye karar verdim, orada da hem dini sohbete katıldım hem de namazımı kılıp dua ettim. Artık sürekli camiye gidip sohbetlere katılmayı düşünüyorum. İnanın eve döner dönmez de namaza başladım. Yapılan ibadet belki anlatılmaz tabiki ama çok mutluyum, bu güzelliği sizle paylaşmak istedim. Allah çok büyük bir kez daha bunu anlıyorsunuz emin olun.

Namazı devam ettirmek istiyorum. Bir çok kez kılıp bıraktım. Hala da vesveseler devam ediyor, korkuyorum bırakmaktan. Devam ettirmek için neler yapmalıyım?

Allah ne büyüktür ki ben namaza başladım?
Cevapla