En yakın arkadaşım babasız olmamı yüzüme vurdu?

Arkadaşım birkaç ay önce dedesini, annesi de babasını kaybetti. Ben babamı kaybedeli 4 yıl oluyor. Dün üçümüz otururken arkadaşım olan kız "anne en azından dedem senin evliliğini, torunlarının büyüdüğünü gördü Aynur napsın," gibisinden bir cümle kurdu. Annesi ağlıyor ya da üzülüyor da değildi hani normal konuşma sırasında oldu bu. Çok gücüme gitti. Annesini teselli etmek için benim yaşayamayacağım şeyleri yüzüme vurdu. Düşünmediğim evliliğe doğurmadığım bebeğimin dedesiz olacağına ağlıyorum dünden beri. Siz ne düşünürsünüz bununla ilgili? Arkadaşlık bitirmeyi düşünüyorum çünkü babamın cenazesinde yanımda olan birinin acımı tampon olarak kullanmaya çalışmasını kaldiramam
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de bu ikinci kez oluyor ilkinde olay yeniydi, ikisi de kötüydü diye ses etmedim
En yakın arkadaşım babasız olmamı yüzüme vurdu?
Cevapla