Babam 46 yaşında ve eyt'den emekli oldu.
Konuya giriyorum...
Antalyaya ailecek geziye gittik bi Alman adres sordu babam Almanca cevap verdi ben şok oldum. 20 yıllık babam Almanca konusuyor ve ben bilmiyordum! 😳
Sonra bize Almanca konuşmayı özlemişim dedi ve kısa süre sonra Almanyaya gitmek istediğini anneme söyledi annem fıttırdı!

Sonra ayrılık kararı aldılar babam beni aldı 2 kardeşimi anneme bıraktı biz Düsseldorfa gittik. Bu gün tam 1 ay oldu ama ben sanırım hiç üzülmedim.
Annem çok gaddar ve baskıcı biri şimdi babamla geceleri müzikli mekanlara cafeler vs yerlere gidiyoruz ve sanki yeniden doğmuş gibiyim. Babamdan Almanca öğreniyorum ve bu yeni hayat bana oldukça iyi geldi.
Bu duruma üzülmemek beni biraz kendime karşı kırdı gibi 😕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer