Ailemiz yıkıldı ama ben pek üzülmedim garip değil mi?

Babam 46 yaşında ve eyt'den emekli oldu.

Konuya giriyorum...

Antalyaya ailecek geziye gittik bi Alman adres sordu babam Almanca cevap verdi ben şok oldum. 20 yıllık babam Almanca konusuyor ve ben bilmiyordum! 😳

Sonra bize Almanca konuşmayı özlemişim dedi ve kısa süre sonra Almanyaya gitmek istediğini anneme söyledi annem fıttırdı!

.
.

Sonra ayrılık kararı aldılar babam beni aldı 2 kardeşimi anneme bıraktı biz Düsseldorfa gittik. Bu gün tam 1 ay oldu ama ben sanırım hiç üzülmedim.

Annem çok gaddar ve baskıcı biri şimdi babamla geceleri müzikli mekanlara cafeler vs yerlere gidiyoruz ve sanki yeniden doğmuş gibiyim. Babamdan Almanca öğreniyorum ve bu yeni hayat bana oldukça iyi geldi.

Bu duruma üzülmemek beni biraz kendime karşı kırdı gibi 😕

Ailemiz yıkıldı ama ben pek üzülmedim garip değil mi?
Cevapla