Ookulda her yerde ilkokulda arkadaşımdan ayırdılar bana iftira atarak. Ortaokulda basıma bela bir kız vardı kafama pencereyi sıkışttmaya çalışıodu boğmaya taciz etmeye bile çalıştı okula gelmezsin artık dimi diyodu bide... Lisede de kavga etmeye mecbur bırakıldım çalışkan olmama rağmen hep en kötü insanları çektim. Lisede de sıkıştırdılar. kapalı ana kavgacı bir kız... Sonra ortaokulda ben de bedende spora katılmak istiyordum bi kız napıyo bu ya dedi küçük gördü. Durduk yere sataşıyor insanlar bana. Erkeklere hiç yanasmadm zaten lisede bir erkek elimi zedeledi. Üniversityi hiç sormayın erkekler basıma bela oldu artık bu döngü sağlığımı etkiledi bu küçük görme lerden bıktım. İlkokuldan ortaokula bi kız vardı o da bana anlatırdı üstüme şu döktüler dalga geçtiler diye onun zihinsel sorunu vardı hadi neyse ama iyi bir kızdı çoğu insandan zararsızdı. O da melankolik bir insan olmuş çıkmış şimdi. İnsanlara yaptıklarınıza dikkat edin. Benim sağlığımı bozuldu kendimi ispat edeceğim diye... Halbuki çok düzgün çalışkan iyi bir kızdım. Lisede de sataştılar fakir cahil ahmak dediler halbuki okul 5. Si oldum lisede fakir Olavilriz... Para için cnsl şeyler yapan bir kızım artık ve sağlığım gerçekten kötü kimse anlamıyor.
Bir erkek durduk yere seni bi kaşık suda boğarım dedi. Sonra bir kız okulda küfür etti yolda biri evime takip edip girdi. Sonra gıne mi yalnızsın diyip güldüler. Çok ciddiyim. Yüzlerine bile bakmıyordum... Kavgada nasıl biri olurdun acaba diye saçma sapan şeyler dediler. Küfür eden bi kız da vardı durduk yere (cevap vermedim diye) zaten en saçma insanlar beni buldu... Alın yaşamıyorum işte artık. Durduk yere bana düşman oldular. Robot dediler. Herkes birbirini bana karşı kışkırttı.
Birinin yerine oturunca kalk yerimden diye bağırdı. Rastgele tanımadığım bir kız okulda beni iktirdi neler olyyır neden böyle oldu hiç anlamadım insanlar neden bana saldırdı. Şimdi bir tane arkadaşım yok. Hiç sevmediler ama ciddiyim çok iyi briiydim...
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
neler yaşamışsın sen ya okurken içim nasıl da parçalandı ve bunu yaşayan seni düşünemiyorum. seninki kadar olmasa da ben de küçük görüldüm dalga geçtiler ilköğretim ve lisedeyken, iftiralar vs.. yine o dönemlerde daha çocuk lise ergen kafasıydı ama üniversitede bunların denk gelmesi senin şanssızlığın.. şimdi çevren ne durumda nasıl peki
ayrıca onlar normal insan değil biriyle dalga geçilmemesi konusunda bunları ailesi eğitmemiş mi allah aşkına onlara bu cesaret nereden geliyor karakter bacım. ppuları bunlar cidden bir de bunlar yetişkin birey olup memlekete fayda sağlayacaklar b. ok sağlarlar sorsan en dürüst benim derler ayrıca bunlar bireysel olarak da kendine güvenmezler ya cebindeki bıçağa ya da arkasına güvenirler. vasıfsız, kenar mahalle çocukları bunlar biraz medeniyet azıcık vicdan olsa zarar vermek dalga geçmek akıllarının ucundan geçmez. hoş, akıl da yok ki bunlarda
Lisede özgüven kazanmak için her şeyini tüm edilmeleri anlattıgım bi arkadaş edindim ama değişik bişeydi internetten en iyi arkadaştık okulda konusmuyoduk
Baya bir belirsizlik içine ittiler kelebek etkisi ile hayatım deişti. Şimdi o özgüven veren arkadaşim erkeklerle düşüp kalktıgım için engelledi. Bıtane de 12 sınıftan dindar bir arkadaşım var namaz kılıyor onu tutuyorum kaybetmiyorum. İyi kız. Başka da arkadaşım yok hatırlayan da yok. Bide instadan bulduğum arkadaşlarm var erkek onlar da kızlar üniversiteye kadar basımın belasıydı kıskançlık olsun zorbalık olsun. Ama üniversitede artık erkeklerle sorunum ama genel olarak insanlarla ya. şu an hasta olduğm için hastanr parasını verecek olan çok iyi bir abi ile tanıstım yani kötü bir amacı asla yok ve sanki ödül gibi birisi. Bunca olaydan sonra. Ünidekiler ilişki için kullandı sağlığımı bozdular saf gördüler. Sonra arkamda durmadı hiçbiri. Hepsi zevkine baktı. İnternette doktor sitesi var ya benm sorularımla dolu. Psikolojim de bozuldu şu an kendime çok değer vermiyorm ya batmak ya çıkmak istiyorum çünkü hep neden yaptılar bilmeden kabullendiğim için içimde koca bir boşluk var.
Tüm ezilmelerimi*
Ben böyle konuştugum arkadaş olmaya çalıştıgım herkeste bir ezme hissettim. Kendi ailemle de aram bozuldu ailem de ögrendi cinsel şeyler yaptıgımı. Ben bana zorbalık yapan kızın kalemini şakasına aldım geri vermeye utandım diye 1-2 yıl geceleri uyuyamamıstım
Allah'ım nekadar iyiydim anlatamam. Görünüşünm de güzel çoğu kızdan güzel tek sorunum gözlerimin biri yeşil biri kahve bide biraz kayık sol göz. Fakat fotolarda belli olmuyor o kadar ki çözümü de var. Psikolojik şiddet uyguluyordular resmn. İnsanlar takıyordu bana mesela celladı olmak gibi bişey tek bana görünen bişey gibi gelip sataşıp gidiyolar. Halbuki robot diyip gideceğine bir tanısan... neyse ki basarım intikam oldu. Mesela ortaokulda resmimi karalayan bi çocuk vardı hep ben de yaparım ederim diyenler felan vardı. Sonra resim yarışması kazandıgımı gördüler.
Ben kötü konuşmaya kıyamam bunu duruşumla belli ediyordum zaten iyi biri olduğumu ama ısrarla anlamayanlar vardı. Tepkisiz bir kızdım mesela tepkisiz kalma deneyi var biliyor musun bılmıyornm. İşkence aletleri koyuyorlar kadın sesini çıkarmıyor ve insanlar kontrolden çıkıp her şeyi deniyor üstünde aynı öyle kesip biçiyorlar hareketsiz ve tepkisiz kalan kadını.
boş ver takma kafaya birileriyle uğraşan insanlar aslında kendilerini ve hayatlarını sevmiyorlar bu yüzden başkalarına saldırıyorlar zavallı insanlar onlar senin tırnağın bile olamazlar o yüzden düşünmeye değmez onları sadece mutlu olmaya çalış
Bunu düşünemiyordum. Gerçkten bir arkadaşim bile olmadıgı için motivem de yoktu. Lisede anlatmayı denedim bi kıza o da ben anlattıkça kendini üstün gördü
Benimde içim parçaladın ne yaşadın öyle
Etrafımızda vardır öyle kibar insanlardır ince hasas insanlardır. Birilerini inçitmemek için elinden geleni yaparlar. Ama yırçın ve yabani Dünya mutlaka onlara ilişir ve onların kalplerini yorarlar Öyle insanlarda kendini anlamaz insanların elinde boğulup durur. Ve Geceleri Rabbi ne nice dualar ederler Rabbim derler beni şu köşede kırdılar beni paramparça ettiler beni anlamadılar. yüreğimi ezdiler kaldım şurada nice güvendiklerim yine terk etti sıtımda onların
Hançerleri kaldı onun acısını da üstümde çektim sana geldim Ağladım durdum boğuldum Rabbim derler
Ne güzel anlatmış Mehmet yıldız= kırıldım ezildim yoruldum Rabbim
Yaranın içinde "YARADANI " görmenin adıdır; Sabr. sen bittim dersin.; " O " yettim der
Selam ve dua ile