Tahliye davası açıldı davadan önce evi boşaltıyorum?

1 yıllık kontratım bitti ve tahliye davası açtı ev sahibim. Evi pis almıştım boya yaptırmıyorum ama duvara raf için delik açmıştım. Bunun masrafı için depozitomdan kalan 900 tl yide almıyorum. İlk duruşmaya normalde daha aylar var. Her hangi bir duruşma olmadı henüz. Sadece duruşma gününe dair bir kağıt geldi yeni. Ben evi boşaltınca avukat masrafı ödemek zorundamıyım? Bence fazlasıyla anlayışlı davranıyorum her konuda.

Tahliye davası açıldı davadan önce evi boşaltıyorum?
Cevapla