Kilolu olduğum için aşırı derecede zorbalığa uğruyorum?

Selam 130 küsür kiloyum. Biliyorum çok fazla bu zamana kadar neden zayıflamadın diyebilirsiniz. Yeme bozukluğum var ve bunu aşamıyorum ne kadar diyet yapmayı denesem de olmuyor. Hayatım boyunca hep kilolu birisi oldum. Boyum 1.76 falan. Okula giderken dolmuşa biniyorum bazıları tip tip bakıyor bazıları da bana bakıp gülüyor ve bunu neredeyse hergün yaşıyorum. Hele okulda aşırı zorbalık görüyorum. Lisedeyim. Eğitim hayatım boyunca hep zorbalık gördüm ve hiçbir zaman okula gitmek istemedim çünkü beni okuldan soğuttu o zorbalar. Gelip durduk yere küfür ediyorlar bende edince kilomla dalga geçiyorlar. Ve bu zorbalar 10-20 kişi falan. Bakın abartmıyorum gerçekten hergün çok kötü zorbalığa maruz kalıyorum. Çocuk her ders laf atıyor ayı, şişko, hayvan diye bide üstüne küfür ediyor. Ayağa kalkınca oha ayağa kalktı ayı diyip kaçmaya başlıyolar benden. Dolmuşa binmek de asla istemiyorum zaten kalabalık oluyor ve bakanlar, gülenler de olunca.. okula gerçekten zorla gidiyorum ağlaya ağlaya okuldaki zorbalar küfür de ediyorlar ve resmen o gün deliriyorum. Anneme beni açığa geçirmesi için yalvarıyorum aylardır ama izin vermiyor. Okuldaki zorbaları hocalara şikayet etsem bile yine devam ediyorlar ve artık bıktım hayattan soğudum. ama annem benim gerçekten ne yaşadığımı anlamıyor o kadar anlattım yaşadıklarımı ama almıyor okuldan beni. Ya da mesela zorbalık görmemek için okulda hocaların yanına gidince aranızda halledin diyip kestiriyorlar. Hiçbir şekilde okula gitmek dolmuşa binmek istemiyorum. İnanın psikolojim bozuldu bu yüzden hiçbir şey yapmak istemiyorum vesvese geliyor sürekli.. Bu vesveseler de hayatımı mahvediyor.. Napmalıyım

Kilolu olduğum için aşırı derecede zorbalığa uğruyorum?
Cevapla