Böyle insanları gerçekten haklı bulanlar hala var mı ya?

19 yaşındayım, eczacılık kazandım. İstediğim şey de buydu zaten. Anneannem, babam, halam, babaannem, teyzem ve özellikle dedem. "Üniversite okuyup tuvalette çocuk mu düşüreceksin, otur oturduğun yerde" dedikleri için okuyamıyorum.

Böyle insanları gerçekten haklı bulanlar hala var mı ya?
Cevapla