( Lütfen kınamayın, niyetim gerçekten kötü değil. )
Yurtta kalıyorum ve kaldığım yurda geçenlerde Malatya'dan bir grup depremzede geldi. O grupta annesi, babası ve kardeşiyle birlikte gelmiş olan, kendi aralarındaki konuşmalarından 23 - 24 yaşlarında olduğunu öğrendiğim bir kıza vuruldum. Bakışları adeta yüreğimi delip geçiyor. Akşamları Malatya'dan gelen misafirler genellikle lobide oturup çay falan içiyor. Ben abur cubura çok düşkün biriyim. Sizce birkaç paket bisküvi alıp aşağıya veya semaverin olduğu masaya indirsem doğru olur mu? Ayrıca bu davranışımla ilgisini çekmiş olur muyum?
Yurtta kalıyorum ve kaldığım yurda geçenlerde Malatya'dan bir grup depremzede geldi. O grupta annesi, babası ve kardeşiyle birlikte gelmiş olan, kendi aralarındaki konuşmalarından 23 - 24 yaşlarında olduğunu öğrendiğim bir kıza vuruldum. Bakışları adeta yüreğimi delip geçiyor. Akşamları Malatya'dan gelen misafirler genellikle lobide oturup çay falan içiyor. Ben abur cubura çok düşkün biriyim. Sizce birkaç paket bisküvi alıp aşağıya veya semaverin olduğu masaya indirsem doğru olur mu? Ayrıca bu davranışımla ilgisini çekmiş olur muyum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer