Sizce depremzedeler için, birkaç paket bisküvi alıp lobide çay semaverinin olduğu masaya indirsem olur mu? Ayrıca?

( Lütfen kınamayın, niyetim gerçekten kötü değil. )
Yurtta kalıyorum ve kaldığım yurda geçenlerde Malatya'dan bir grup depremzede geldi. O grupta annesi, babası ve kardeşiyle birlikte gelmiş olan, kendi aralarındaki konuşmalarından 23 - 24 yaşlarında olduğunu öğrendiğim bir kıza vuruldum. Bakışları adeta yüreğimi delip geçiyor. Akşamları Malatya'dan gelen misafirler genellikle lobide oturup çay falan içiyor. Ben abur cubura çok düşkün biriyim. Sizce birkaç paket bisküvi alıp aşağıya veya semaverin olduğu masaya indirsem doğru olur mu? Ayrıca bu davranışımla ilgisini çekmiş olur muyum?
Sizce depremzedeler için, birkaç paket bisküvi alıp lobide çay semaverinin olduğu masaya indirsem olur mu? Ayrıca?
Cevapla