Stajda sapıklık mı yapılıyor, staj yerimi değiştirmeli miyim?

Merhabalar ismim Kumsal öncelikle yaşımı söylemeyeceğim 12. sınıfım ve bilişim bölümü okuyorum. Bu sene staj yeri buldum zor da olsa. Büyük bir holdingin bilgi işlemine staj başvurusu yaptım ve yaptığım gün direkt kabul ettiler. Bu holdingin bilgi işlemi çok büyük ve amirleri bile var. Şansıma hepsi de erkek. Sorun da şu 4 aydır bana sapıklık mı yapıyorlar yoksa ben mi abartıyorum anlayamadım bu yüzden sizlerden akıl almak istiyorum arkadaşlar. Mesela bana sürekli sen nasıl lise stajyerisin üniversiteli gibisin diyorlar her hafta bir kere. Telefon numaramı iş için verdim bu sefer instagramımı istediler vermedim ama şakayla karışık telefon bakarken görüp eklediler. Her gece iyi geceler mesajları alıyorum. İlk başladığımda biraz açık giyinmiştim abartılı değil ama hepsi böyle giyinme dediler. Mesela bilgisayar başında ağ yönetimini öğreticez sana gel diyorlar 3 tane adam yanımda sürekli göğüslerime bakıyor gibi hissediyorum. Bir de bana bize ordan kahve yap gel diyorlar neyse yapıyorum seninki bi ayrı güzelmiş hee diyorlar. En sinir bozucu olanı yanımda hiç ben yokmuşum gibi küfürlü konuşuyorlar , cinsel sohbet ve espiri yapıp duruyorlar. Arada bir erkek arkadaşın var mı diye soruyorlar. Normalde yok, ama var diyorum göster diyorlar boşverin diyorum. Bir aralar saçlarıma çok laf ediyorlardı uçları mavi diye. Devamsızlığım fazla diye de gitmemezlik yapamıyorum. Arkadaşlar farkındayım uzunca yazdım ama ben mi abartıyorum bana mı öyle geliyor sizce de bunlarım yaptığı sapıklık mı? Staj yerimi değiştirmeli miyim?

Stajda sapıklık mı yapılıyor, staj yerimi değiştirmeli miyim?
Cevapla