Kaynanam bebeğimin emziğini kesti, yeni alacak param yok. Emzik gibi ne yapabilirim?

34 haftalık hamileyim, 1,5 yaşında da kızım var. Durumun çok zor. Eşim evin eşyalarını sattı. Kaynanamın yanına yerleştim. Elimde avucumda para yok. Öyle çok da kimim kimsem yok. Kaynanamdan bez parası istedim, bez istedim almadı. Çok utanarak gittim 40 kat yabancı Bi insandan istedim. Resmen dilendim o kadar zoruma gitti ki Allah kimseyi bu duruma düşürmesin. 1,5 yaşındaki kızım emzik siz uyumuyor, kaynanam emziğini kesmiş hiç düşünmeden etmeden. İnsan bu kadar insafsız olur mu. Emziği bıraksın diye yapmış. O da daha bebek sayılır. Kendim emzirebilsem hamile olmasam emzirecem ama imkansız. Kızım sürekli emzik istiyor uyku için. Resmen günlerim gecelerime karıştı. Hamile insana bu kadar zorluk yaşatılır mı? şu an Bi emzik alacak param dahi yok eşimden istesem 1 sigara parası diyip vermiyor. Bıktım usandım. Emzik yerine ne yapabilirim? Çok kötü durumdayım, hiç dinlenemiyorum. Stresten üzüntüden sancılanıyorum Erken doğum yapmaktan korkuyorum. Çok utanıyorum, gururuma dokunuyor 1 tane emzik alamamak... Ne yapabilirim emzik gibi bişe?
Kaynanam bebeğimin emziğini kesti, yeni alacak param yok. Emzik gibi ne yapabilirim?
Cevapla