Misafiri uğurlarken arkadan direkt kapıyı kapatmak ne kadar doğru?

Bugün abimlere gittik ve vedalaşırken henüz ayakkabılarımızı giyerken yengem kapıyı kapattı. Tabi ki vedalaştı falan ama normalde biraz bekler ya insan. Bu bana çok tuhaf geliyor ve bunu birkaç kez yaptı.
Yengemi kötülemek amaçlı demiyorum asla dalgınlığına gelmiş olabilir, ben genel olarak soruyorum sizce bu normal mi yoksa misafire karşı ayıp bir şey mi?
Misafiri uğurlarken arkadan direkt kapıyı kapatmak ne kadar doğru?
Cevapla