Bugün abimlere gittik ve vedalaşırken henüz ayakkabılarımızı giyerken yengem kapıyı kapattı. Tabi ki vedalaştı falan ama normalde biraz bekler ya insan. Bu bana çok tuhaf geliyor ve bunu birkaç kez yaptı.
Yengemi kötülemek amaçlı demiyorum asla dalgınlığına gelmiş olabilir, ben genel olarak soruyorum sizce bu normal mi yoksa misafire karşı ayıp bir şey mi?
Yengemi kötülemek amaçlı demiyorum asla dalgınlığına gelmiş olabilir, ben genel olarak soruyorum sizce bu normal mi yoksa misafire karşı ayıp bir şey mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yok çok yanlış sizin eve gittiğinize emin olmadan kapatmamalı vedalaştıysa tamam daha ne istiyon
Bence farkında değildir hemen kötü düşünmemek lazım şakayla karışık durumu ifade edebilirsiniz
Baya siz gidince gözlerini devirip, uf ya hiç kalkmayacaklar sandım demiş 🤣
Assagiya inene kadar kapı kapatmadik yetmedi birde balkondan el salladikta ne olduki. Bunlar boş şeyler herkesin kalbi elinde sonunda ortaya çıkar.
Kapıda daha kötü şeylerde yaşadım
Ne yaşadın kızzzz
Yuh artık
Çok ayıplı
Normal ya
Saygısızlık olur