Sizce hayatımda bir sevenimin olmamasının nedeni ne, karakter olarak herkes çok beğenir, tip de kötü değil vb?

Merhaba, 97 liyim ve ister istemez hayatımda bir sevenim, sevdiğim olsun istiyorum, kötü alışkanlığım yok, insanlar karakterimi çok beğenir, tipim kimine göre iyi kimine göre kötü ama hani 7/10 denilir genel olarak, mühendisim vb. sizce hayatımda birisinin olmamasının ve şimdiye kadar elini tuttuğum birinin bile olmamasının nedeni nedir?

Sizce hayatımda bir sevenimin olmamasının nedeni ne, karakter olarak herkes çok beğenir, tip de kötü değil vb?
Cevapla