Yaşadığımız çağı ve toplumu nasıl buluyorsunuz?

Bana kalırsa çağdaşlık adı altında birbirinden kopuk, bağ kuramayan bir toplum oluşuyor. Duygu ve anlamlı şeylerin gün geçtikçe azalması ve beraberinde gelen eksiklik ve yalnızlık hissi.
Yaşadığımız çağı ve toplumu nasıl buluyorsunuz?
Cevapla