Ne tam içine girebildim hayatın ne tam dışına çıkabildim.
Dupduru bakan dürüst bir insana rastlamadım ne yazık ki
Ne tam içine girebildim hayatın ne tam dışına çıkabildim.
Dupduru bakan dürüst bir insana rastlamadım ne yazık ki
çünkü her insanın her şeyi farklı, en azından kafa dengin olmayan birileri tamamen hayatında değil, yalnızlık nimettir.
Tam olarak kafa dengi zaten yok
Ama dürüst olsun be
Kader🤷♀️
Tayyip Erdoğan gibi başlama sende :)
Bu işler benzemekle olmuyor ki ve güzelim
İnsanlar dış görünüşe aldaniyor hep
Benim de dikkat çekmek istediğim nokta tam olarak bu
Ön yargını bana neden fırlattın ki
Genele dahil olmak istemem
Konuyu dağıtmak bu olsa gerek 😄
Ben seni genellemedim ki ya da bir cinsiyet için konuşmadım
Hemen erkeklere bok attın:)
Tevazunuz için müteşekkirim efendim 😄
Nasıl yani:)
Karnından konusma hanım :)))
Bu bir deyim :) git araştır anlarsın
2. El bilgi tehlikelidir
Sana anlatmak zorunda mıyım 😄
Pekala 😄😄
Senin burcun ne bacım:)
Sürükli böyle mı yanıt vereceksiniz acaba
Galiba 15 yaşındasın
Ben ona takilmadim evladım
Ciddiyetsiz davranıyor gibi intiba veriyorsun;)
Balık değil kuzum terazi
Alıngan birine mi Benziyorum lan😄
Sen kesib ikizlersin
İyi ki teksin
Aman aman 😄
Eminim benzemek izteyen de yoktur sana
Deli olması gerekir
O kadar çok taktim ki kafam ağrıdı
Felç oldum🤣🤣
Tövbe de imansız 🤣😄
Üzülür musun 😥😥
Teşekkürler vahşi kuş 😄
Şu kahrolası burcunu bağışlar misin artık 😄
O buzlar senden mi düştü 😄
Gösteris budalası bir burç 😄
Ama merak ettim sıfatını 🤣
Hemen pençelerini çıkarma 😄
Güzel bir giyim tarzın vardır eminim
Hayran olduğunu anlamıştim. Zaten kim hayran olmaz ki bana hele şu tipe bak vay kurban olayim. Sen törpilemissindir
Uzayınca kesersin🤣🤣
Normalde ben düzeltirim yanlış Bir kelime v. s olunca
Bana yapılmasi hoşuma gitmedi değil
Dikkat eden insanı severim :)
Henüz kavrayamadim o noktaları :)
Yardımci olmak ister misin 😄
De bitişik yazılır bu arada 🤣
Bak işte onu ben de bilmiyorum 🤣 kavratirsan bakarız
Biraz zorlanirim ama çabuk kıvırırım 😄
Cevap
2Cevap
Bende hiç bulamadım şans yok
Bu biraz da bizden kaynaklanan bir durum da olabilir
Haklısın bende aynı durumdayım gereksiz insanlardansa yanlız olmak daha mantıklı
İnsan sosyal bir varlıktır.
Bir yere kadar idare edersin
sana istediğin gibi biri gelmiyo demek ki
Ben de onu diyorum
Lan dürüst ve güvenilir olsun valla tıp önemli değil
Herkes güven istiyor ama kimse vermiyor
Hangimiz bulabildik ki
Neden bulamadın bacım
Adam mı kaldi
Ben varım diyeceğim de neyse
😄 Haklısın ne diyim
Ortama karismalisin ve iletişime açık olmalısın
Ben iletişimimi kuvvetli biriyim dostum ama çok çabuk soğuyorum
Nasip kısmet
Haydaa
En iyi biliyon mu
Yalnız olmak mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar