🍎 İnsan yetişkinlik sürecinde herkese daha fazla mesafeli hissedebiliyor. Bazen kısa da olsa bazı muhabbetler iyi gelebiliyor. Sana çocuklar mı yaşlılar mı daha iyi geliyor?🍎
Mesleğim gereği önceliğim çocuklar. Bu yüzden çocukların yeri benim için bambaşka.. Fakat yaşlı insanların öğütleri, sohbeti, yaşadığı onca zorlukları derken dinlemek ve onların hayat tecrübelerinden yararlanmakta benim için ayrı bir bağ. Ayırım yapamıyorum bu konuda...
Çocuklarla vakit geçirirken, bende sanki çocukluğuma dönüyorum, özlüyor insan ister istemez çocukluğunu. Vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsun.
Yaşlılarla vakit geçirirken, onların hayat hikâyelerini dinlemeyi seviyorum. Ama öyle yok yağ alamıyorduk, yok ekmek alamıyorduk değil. Aşktan sevgiden bahsederken onlara hayran kalıyorum. Aşk gerçekten eskiden güzelmiş.
Değişkenlik gösteriyor. Bazı yaşlılar tam kafa dengi hoş görülü olurken bazıları sinir bozucu seviyesiz oluyor. Kimi çocuklar sevimli olurken kimisi yaramaz sinir bozucu olabiliyorlar.
Her ikisi de bana iyi geliyor. Yaşlı diye tabir ettiğimiz insanlarla oturup hayat hiyalerini dinleyip ders çıkarmak ya da şarkılar söylemek vs. Çocuklarla ise de sen olursun oyunlar oynayıp..