Annenize layık evlat olduğunuzu düşünüyor musunuz hiç?

Ben hiç düşünmüyorum daha güzel davranmamiz gerektiğini düşünüyorum gerçekten annelerimize güzel evlat olabilmeyi göstermek gerekir😔?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen düşünüyorum elin * bile annesinden daha çok sevenler var annesini bunun için kıran üzen hiç değmeyecek işler yapan annesi konuştuğunda sohbet etmeyen susturan öf diyen bi çok evlat var aslında insan başkasını asla ailesinin önüne gecirmemeli
Annenize layık evlat olduğunuzu düşünüyor musunuz hiç?
Cevapla