Annem eksik maaş veriyor diye babam kavga çıkarıp küstü haklı mıdır?

Annem babam emekli babam 11 bin TL annem 13 bin TL maaş alıyor, annem emekli hemşire 3600 ek gösterge aldı, babamda elçilik emeklisi, dün annem babama 10 bin TL para göndermiş ve babamda harçlık mı gönderdin bir yıldır tam para vermiyorsun, hep evde olduğun halde ne yapıyorsun parayı, bir yere birikim mi yapıyorsan tamam ama olur olmadık nevresim takımı şuna buna para harcıyorsun diye bağırıp hakaret etti, halbuki annem gereksiz yere para harcamaz, benim faturamı kendi faturasını öder yazlık aidatı öder. Annemde her zaman yanımda nakit olmuyor ekmek alıyorum hastaneye gidiyorum karttan çekiyorum dedi.

Annem eksik maaş veriyor diye babam kavga çıkarıp küstü haklı mıdır?

Şimdi babam annem ile konuşmuyor bundan sonra evin alışverişi elektrik su her şeyini sen yap o zaman da görelim banane beni ilgilendirmiyor gözüm görmesin seni demiş, hayır anlam veremiyorum yani insanlar kazandığı aldığı paranın kuruşuna kadar vermek zorunda değil ki, bu nasıl bir düşünce yapısı anlam veremiyorum.

Annem eksik maaş veriyor diye babam kavga çıkarıp küstü haklı mıdır?

Annemin yaptığı yemeği yemiyor beraber kahvaltı yapmıyor, sizde böyle durumlar yaşıyor musunuz?

#GeceMuhafızı

03 Mart 2023 Cuma Saat 11.45

Annem eksik maaş veriyor diye babam kavga çıkarıp küstü haklı mıdır?
Cevapla