Annem babam emekli babam 11 bin TL annem 13 bin TL maaş alıyor, annem emekli hemşire 3600 ek gösterge aldı, babamda elçilik emeklisi, dün annem babama 10 bin TL para göndermiş ve babamda harçlık mı gönderdin bir yıldır tam para vermiyorsun, hep evde olduğun halde ne yapıyorsun parayı, bir yere birikim mi yapıyorsan tamam ama olur olmadık nevresim takımı şuna buna para harcıyorsun diye bağırıp hakaret etti, halbuki annem gereksiz yere para harcamaz, benim faturamı kendi faturasını öder yazlık aidatı öder. Annemde her zaman yanımda nakit olmuyor ekmek alıyorum hastaneye gidiyorum karttan çekiyorum dedi.

Şimdi babam annem ile konuşmuyor bundan sonra evin alışverişi elektrik su her şeyini sen yap o zaman da görelim banane beni ilgilendirmiyor gözüm görmesin seni demiş, hayır anlam veremiyorum yani insanlar kazandığı aldığı paranın kuruşuna kadar vermek zorunda değil ki, bu nasıl bir düşünce yapısı anlam veremiyorum.

Annemin yaptığı yemeği yemiyor beraber kahvaltı yapmıyor, sizde böyle durumlar yaşıyor musunuz?
03 Mart 2023 Cuma Saat 11.45
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer