Ben daha gitmedim ama çok korkuyorum. Normalde küçük bir ilin küçük bir ilçesinde oturuyorum. Büyük bir şehre gitmek istiyorum ama adapte olamamaktan korkuyorum. Sadece adapte olamamak değil oradaki insanların kötü niyetli olması ve başıma kötü olaylar geleceğini düşünüp korkuyorum. Kazanma hevesim kalmadı. Maddi durumum kötü. Bu büyük ön yargımın tek sebebi lisede 4 yıl boyunca maruz kaldığım zorbalıklar. Şu anda sosyal medyadan o zorbalara bakıyorum hepsi çok iyi ünilerde en güzel bölümlerde okuyorlar. Ben ise hala o lise günlerinde bana yaptıklarının kabusunu rüyamda görüp korkudan ağlıyorum.
Lütfen yargılayıp dalga geçmeden yardımcı olun. Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Üniversitede herkes yetişkin oluyor sosyal olarak çok güzel bir ortam. Ayrıca Türkiye'nin dört bir yanından insan tanıyorsun.
Sen tıp mı okuyorsun
Evet.
Kaç k yaptın
1,2
Helal olsun
Teşekkürler umarım sen de başarırsın 👍
Umarım
Kolay olmaz eğer maddi durumun iyi değilse, ama üniversite her şartta güzeldir :) sorbaliklardan korkma onlar kaşınan icin
Maddi durumum pek iyi değil. Ama çalışırım belki
Öğrencilerin iş bulma imkanınızla kolay değil maalesef … malum tr somurunduzeni …
O zaman ne yapabilirim dileneyim mi
Burs peşinde koşacaksın yapacak başka bir şey yok…
İyi bölüm kazanırsam girişken olursam belki 1 2 burs daha kazanırım
Hedefin nedir? İyi bölüm olarak
Eczacılık
Bence burs bulabilirsin … neden bulamayasın….
Kendine guvenin olsun bir şey olmaz. Ozguvensiz durursan herkes uğraşabilir. Alışırsın ortama da. Korkma herkese senin gibiydi.
Ben ünideki insanlar sanki benden önce gitmiş kaynaşmış ve aşırı uçuk kaçık insanlarmış gibime geliyor. Herkes öyle marjinal tip mi
Yok be ne alakası var.
Ben gitmedim o yüzden filmelrdeki gibiyse gitmem herhalde ondan sordum
Yok canım adı üstünde film rahat ol okulunu oku
Haklısın. Sen üniversitede misin
Emin ol liseden daha iyi bir yer daha sosyal bir ortam
Bi kız naısl zorbalığa maruz kalabilirki
Bunun cinsiyetle alakası yok. Maddi durumum derslerdeki başarısızlığım fiziksel görünüşüm kısaca her yaptığımla dalga geçtiler. Dövdüler, aşağıladılar
Kimsede hoppala demedi yani öyle okulunnnn….
Demedi. Bildiğin o vaziyette mezun oldum.
Benim yaşadım yerde bazı şeylerde dalga geçilmez kadına el kalkmaz sen nerde büyüdün
Demek ki senle aynı yerde büyümemişiz
Yani kimsenin ses çıkarmaması şaşırttı benim ülkemde öyle bi yer olamaz ya insanların fiziksel özellikleriyle dalga geçmek nedir ilk okulöu burası
Sen insanlara öyle kefil olma bence. Gündelik hayatta da tüm psikopatlar beni buluyor
Belki benim veya yaşadım yerde insanlar biraz düzgğn ya da ben çok safım bilmiyorum ama herkes öyle değilda ğnide özgürlğk var kimse kimseye karışmaz birini sevmezsen muhatap olmazsın
Güzelmiş. Adres ver oraya geleyim
Üniversitemi niğde üniversitesisi
Tamamdır
Ama gitmeni tavsiye etmem şehir küçük sıkılırsın
Bakarız
Üniversite olarak merşsni tavsiye ederim çok pahalı değil ve güzel ve sıcak ve de insanı mükemmel
Aslında Antep de güzel ama deprem oldu tahliye falan. Mersin aklımda bulunsun o zaman
Evet hadi başarılar insanları da umursama çok sıkılırsan dertleşirsen bana yaz yardımım dokunursa ne mutlu
Gerçekten çok yardımın dokundu. Teşekkürler
Rica ederim iyi insan
kendı sehrınde oku boş ver
Kendi şehrimdeki üni çok küçük ve çok az bölüm var
Yani güzeldi ben beğendim isteğim herşeyi aldim