Üniversite böyle bir yer mi?

Bir üniversitede ikinci sınıf öğrencisi olarak eğitim görmekteyim. En fazla yirmi kişiyiz ve sınıf arkadaşlarımın beni dışladığını, benle dalga geçtiğini düşünüyorum. Bir iki kere arkamdan konuştuklarını duydum ve özellikle belirli bir grup sürekli beni aşağılarcasına benimle konuşuyor. Açıkçası kavga çıkarmamaya ve iyi huylu olmaya çalışıyorum ama durum geçen yıldan beri aynı. Bu huylarından nasıl vazgeçebilirim? Okuduğum bölüm de oldukça ağır ve onların birbirine sorduğu gibi benim de fikir almam gerekiyor, en azından bazı sorunlar ve durumlarda bana karşı saygılı olmalarını çok isterdim. Bugün ağlayarak döndüm eve.

Üniversite böyle bir yer mi?
Cevapla