Küçük şeylere üzülmek ayıp mı, şımarıklık mı?

Şu an hayatımda büyük bir sorun yok basit şeyleri dert ediniyorum bazen mesela hep görüşüp dertleşeceğim bunaldığımda görüşelim diyip buluşabileceğim arkadaşım yok bu tarz küçük şeylere üzülüp bunları düşünmek şımarıklık mıdır? İnsanlar depremde düşünülmeyecek kadar korkunç acılar yaşamışken küçük bir şeye sinirlenmek ya da dert etmek ayıp ve terbiyesizlik midir sizce?

Küçük şeylere üzülmek ayıp mı, şımarıklık mı?
Cevapla