Arkadaşlar selam ben yemek yaptım annem biraz hasta idi başı ağrıyordu. Mutfak tabi dağınık kaldı girdi içeri süt aldı. Sonra bana baktı ve her yer her yerde iğrenç dedi. :( annemin beni sevmesi ve değer vermesi için ne yapabilirim. Nasıl düzeleceğim inanın bilmiyorum. Ben genelde insanlardan da korkuyorum. şu an psikolojik tedavi görüyorum. Düzelir mi
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Cevapları okumaya geldim benim de annem aynı
Herkesin annesi aynı sanırım. Allah yardım etsin bize
Benim de annem öyle ne yapsam eleştirir begenmez... daha bu ne ki çok var valla psikolojimi bozdu.
Aynen kanka. Evde bulaşık bezini sıkıyorum başlıyor bi bulaşık bezini bile sıkamadı falan. Psikiyatriye gittim evde sürekli tartışıyor musunuz dedi kadın annem de yok dedi ben de başladım anlatmaya. Bezleri sıkmadığım için bile laf söylüyor dedim annem de ama sıkamıyor dedi kadın da ne kadar önemli bir konu değil mi. Abartmayın falan dedi. Yani gerçekten zordayım jddks
Yanı doktor bile şaşırmış valla beni çok bunaltı psikologa gitmek istedim ne gerek var, ne işin var sovdu resmen
Valla durumlar böyle kankacım. Allah yardım etsin cidden. Ya bana ya ona
Ne yapsak yaranamıyoruz bunlara bence anneler erkek çocuklarına düşkün kız çocuklarını sevmiyorlar
Ben tek çocuğum banada öyle yapıyor
Benimki de öyleydi temizlik yapmak isterdim sen yapamazsın şimdi bırak ben yaparım derdi hiç tatmin olmazdı
Evet aynı böyle.
Bence de... Annem zaten hiç beni takmaz yani umursamıyor kadın. Benimle hiç konuşmadı anlamaya çalışmadı. 2 kere intihara kalkıştım. Suçlu elbette o değil tamamen benim hatalarım ama bu hataları düzeltmek istiyorum. Nasıl yapacağım. Çok pişmanım
Kızlar benimki de öyle sürekli çemkirip duruyor kendini evin kraliçesi zannediyor babam da iyi niyetli bir adam kızmıyor pek bilmiyorum sonu ne olacak giyimime konuşmama hareketlerime karışıyor dişil enerjim düştü erkek çocuğu gibi davranmaya başladım
Yaşınız kaç acaba?
21 yaşındayım
Anaammm bu benim valla... Aynısı. Biraz belim açılsa belim ağrıyor diye geziyordun al popon aç diyor. Geçen gün de gel gidelim düğüne dedim seninle ben bi yere gelmem paspal dedi. Teyzemlerin yanında dişlerine bakın sapsarı diyor. Geçen dün bi komşuya gittik yaşlı kadın beni öptü iki kere Allah yardım etsin dedi dkdkkd bu yüzden mi acaba yoksa gerçekten durumumu perişan mı gördü
Ya bence kompleks yaşıyorlar kendi ailelerinden ne gördülerse ileride çocuklarına da onları uyguluyorlar
Bilemiyorum cidden ama üzülüyorum. Kendime güvenim asla yok. Dışarı bile çıkmıyorum
Amaçları o zaten seni beni bastırıp üzerimizde hakimiyet kurmak. Nerde cazgırlık yapan anasına babasına küfreden var en korkulan ve saygı duyulan o oluyor evde
Aynen nedense öyle. Ben bi laf söylesem arsız oluyorum ya da başka şeyler duyuyorum evde en ezilen benim valla sürekli hakaret laf söz. Her şeyi işitiyorum. Anneme kızmaya başlasam kardeşim ordan saldırıyor hemen laf söylüyor yani. Neden bu durumdayım bilmiyorum
Sen boş ver bulaşma cevap da verme istediği kaos ortamını oluşturamasın gitsin başka birisinden çıkarsın hırsını insan çocuğuna böyle eziyet eder mi ya? Cahillik resmen
Sobaya odun atıyorum laf söylüyor ben de söyleme ben de sana söylerim dedim geldi saldırdı bana ya düşünebiliyor musunuz. İnsanlar çok tuhaf gerçekten bilmiyorum yani. Odunla falan saldırdı ben de ittim düştü yere bu sefer de bağırdı komşular yetişin beni dövüyorlar falan diye. Allah yardım etsin gerçekten
Oha seninki benimkinden betermiş kaç kurtul o evden annen diye de görüşmek zorunda değilsin ama öbür tarafta Allah hesabını soracak çünkü anaya babaya öf bile dememek gerekiyor bilmiyorum karışık bu işler
Nereye gideyim hastayım cidden düşünemiyorum hiçbi şey. Nereye gitsem kayboluyorum
Sürekli taciz tecavüz usandım inanın. Sokaklarda konuşmayı bile unutmuştum. Annemi gördüm sen benim annem misin dedim o derece kötü bir durumdaydım. şimdi de işte böyle hastayım
Yok benim ki uzerime saldirmaz tipimede laf etmez sadece tembellikten is yapmamaktan yakınıyor
@soruperisi işte ben temizlik yaptım komşu geldi maşallah her yeri de yapmış falan dedi annem de mecbur yapacak başka ne işi var diyor. Mecburmuşum yani ona kalırsa
Değersizlik hissi ileride seni yanlış inşalar ile karşılaştırır
Çoktan karşılaştım. 28 yaşındayım. Baba anne sevgisini hep yanlış insanlarda aradım. Gittim benden büyük adamlarla takıldım mal gibi. Şimdi de işte böyle pişmanım
Çünkü ailenden görmediğin sahiplenme duygusunu kendinden büyük insanlarda aradın maalesef, şimdi hayatına kimseyi almadan yaşamayı dene bu seni bi üst seviyeye çıkaracak
İnşallah deniyorum ama pek beceremiyor gibiyim. Tedaviye başladım biraz düzeldim sanki en azından kendimi kesmek istemiyorum. :/ önceden ölmek istiyordum.
Öyle düşünme hobilerin varsa değiştir :) seni mutlu edecek insanlarla zaman geçir sosyalleşme çalışmalarına başla kimseye kendinden fazla değer verme verici olma sakın
Ben verici bi insanım. bu güne kadar insanlar ne isterse yaptım boşuna hastalandım. Gerçekten yataktayım çıkmıyorum bile. Çok aç kaldım açıkta kaldım. Yani kendime bile bakamıyorum. 2 kere intihara kalkıştım. Dışarı çıksam kendi kendime neredeyim diyorum. Dünya bana o kadar büyük geliyor mu ölecek gibi oluyorum
Böyle düşünme hayat kısa anı yaşa :) ölmek nedir hayatın renklerini gör
İyiligidir bence
Bence de
Anneler melekdir 😊😊😊