Annenin kızını sürekli eleştirmesi iyiliği için midir?

Arkadaşlar selam ben yemek yaptım annem biraz hasta idi başı ağrıyordu. Mutfak tabi dağınık kaldı girdi içeri süt aldı. Sonra bana baktı ve her yer her yerde iğrenç dedi. :( annemin beni sevmesi ve değer vermesi için ne yapabilirim. Nasıl düzeleceğim inanın bilmiyorum. Ben genelde insanlardan da korkuyorum. şu an psikolojik tedavi görüyorum. Düzelir mi

Annenin kızını sürekli eleştirmesi iyiliği için midir?
Cevapla