Arkadaş grubumda fazlalık gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Çocuksu gibi biliyorum ama yine de bu beni çok üzüyor. Biz 4 kişilik kız grubuyuz. Bir tanesi benim orta okuldan beri arkadaşım. Diğer ikisini geçen sene tanıştım. Grupta komik iyi güzel anılarımız var. Ama bazen beni kullandıklarını düşünüyorum. Bi kere bir arkadaşım üzgündü ona yemek ısmarlamistim. Sonra hep benden istemeye başladı. Diğer arkadaşım orta okuldan beri olan arkadaşım. Orta okulda çok küfürbazdı. Ben onun o hallerine bişi demiyordum. Bizim 4 kişilik arkadaş grubunda ben de küfür etmeye başladım. Sonra bu saçma şeyden dolayı kavga çıkardı. Üstelik sadece ben değil o iki kız da benim gibi kufur ediyordu. Biliyorum bu kavga çok saçma ve çocuksu ama onlarınkini görmemezlikten gelmesi beni üzdü. Bide bribirimizin doğum günlerini bir yerde buluşup doğum günlerimizi kutlardık. Benim doğum günümü. Sadece biri hatırladı o da mesaj attı o kadar. Diğerleri 1 hafta sonra iyi ki doğdun diyip bıraktılar. Arkadaşlarımın doğum günlerini abartılı kutlarken benimkini böyle kutlamalarına beni çok üzdü. Biliyorum çok çocuksu. Ama ne bilim bu biraz beni incitiyor. Çok iyi anılarımız var ama bilemiyorum yalnız ve kukla gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Arkadaş grubumda fazlalık gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla