"Merhaba, nasılsın" diyerek sohbet açmak?

Sanal ortamlarda bana çok tuhaf ve gereksiz bir ritüel olarak geliyor. 10-15 dakika emekli muhabbeti yapıyoruz sonra, neredensin, memleket nere, meslek ne.
Daha spontane gelişmeli arkadaşlıklar. İnsanlar daha rahat başlamalı. (Teşhirciler ve sanal ilişkiciler sözüm size değil)
Merhaba, nasılsın diyerek sohbet açmak?
"Merhaba, nasılsın" diyerek sohbet açmak?
Cevapla