Çok yalnızım hayatımda ne arkadaş nede kız var?

Herkesten kaçıyorum özgüvenim yerlerde bir senedir bu durumdayım kalbimi paramparça ettiler soğudum herşeyden işten eve evden işe insanlardan nefret ediyorum bu durumu yaşayan var mı geçecek birşeymi?
Çok yalnızım hayatımda ne arkadaş nede kız var?
Cevapla