Psikiyatri ilacı kullananlar gerçekten ciddi anlamada hasta mı :(?

Kızım psikiyatriye gidiyor. İlaç kullanıyor ve beni hiç sevmiyor. Aksine nefretle sürekli kötü yaklaşıyor. Evde yemek yapıyorum döküyor. İstemiyor. Sürekli oturuyor temizlik yapıyor ama berbat bir halde yapıyor peşinden topluyorum yine. Neden böyle yapıyor inanın bilmiyorum. 5 kuruş bile harcamıyorum. Kapıyı kapattım sertçe açtı koluma çarptı. Kolumu kırsaydın dedim ben geliyorum kapıyı kapatıyorsun dedi. Ben ne bileyim peşimde olduğunu diyorum ben senin peşinde değilim diyor. Bu nefreti kini nerden geliyor gerçekten bilmiyorum. İnşallah daha çok delirirsin dedim. Deli değil de ne yani bu tavrı

Psikiyatri ilacı kullananlar gerçekten ciddi anlamada hasta mı :(?
Cevapla