Gizli Üye(30-35)+1 yılTutucu bir aile bana kendi ailemi hatırlatıyor. Zamanında bende aynı durumlardaydım. Yaşın daha küçük ondan kızarlar tabi ama bir evlenme yaşların gelsin böyle olmaz belli ölçüler dahilinde tabi. Bende senin gibi düşünüyordum konuşmazsam nasıl evlenirim görücü usulüne karşıyım öyle istiyorlar galiba diyordum. Ama üniversite bittiğinde yani 23 yaşımdan sonra asla karışmamaya başladılar. Sevgilim hiç olmadı o zamandan beri şu an 26 yaşındayım. Ama biri olsa da kızmazlar zaten ciddi düşündüğüm olurdu. Bak ben 17 yaşındayken babam ilk defa bir sevgilimi öğrenmişti normalde azarlar vurur diye düşünürken benimle arkadaş gibi konuşmuştu sonrasında aylarca evden çıkarmadılar o ayrı. Ama yaşımın küçük olduğunu falan dediler daha lise bile bitmemişti. Yani anlayacağın bu yaşlar küçük yaşlar ve tutucu ailelerde hoş karşılanmaz böyle şeyler. Arkadaş çevremde de en çok benimkiler sorunluydu. Ama sana tavsiyem mantığını da öne koyup iyi sevgili seçimi yapman dünya çok kötü bir hal aldı. Sevgilin tabikide olacak birgün gelince hatırlayacağın anıların olmalı. Ben hep gizli yaptım 13ten 23e kadar şu an ise içimden gelmiyor serbestim ama gram istek kalmadı ailem de en başta içimi öldürdü. Sende gençliğini yaşa ama senin için hiçbir zaman ölmesin. Umarım istediğin zamanda istediğin kişiyle mutlu bir yuvan olur 😊
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada benim babamda hep erkekten arkadaş olmaz erkekten sadece koca olur derdi. Kendisi hep ahlak dersi verirdi en büyük ahlaksızlığı o ailemize yaptı. Zaten hep öyle olur kim namustan çok bahsederse bil ki en namussuzu odur.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılCanım babalar çoğunlukla bu modda oluyor zaten hiçbir baba kızının bir erkekle samimi olmasını hoş karşılamaz. Kimi laf çarpar, kimi kötü bir bakış atmakla yetinir, kimi azarlar, kimi dövmeye kalkar bu tamamen karakter meselesi… Genelde kızlar da bu konuları babalarına pek açmazlar, gizlerler. Sende öyle yap başka çare yok. Kızı ile arkadaş gibi olan babalar da var ama herkes farklı oluyor işte
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Baban şuanki topluma güvenmiyor. Elalemin ne diyeceğini de düşünüyor olabilir. En iyisi neden bu tutumu sergilediğini ona sorabilirsin. Çünkü gitmen gereken bir üniversite var ve bu okullarda kızlar ve erkekler karışık bir sınıfta olduğu için ileriki zamanlarda bir sıkıntı yaşanmaması adına babanla konuşman en iyisi. Allah gönlüne göre versin kuzum.
06 Yorumla
Soran+1 yılÜniversite düşünmüyorum şu an beybim. Namus meselesi yüzünden böyle yapıyor.
Soran+1 yılAynen, kesinlikle öyle. Ayrıca babamın geçmişi de pek iyi değil… yani ailesi desem daha uygun olur sanırım abisi, kız kardeşinin kocası onu satıyor diye gidip kız kardeşini öldürmüş? böyle bir ailede büyümüş babam bu yüzden endişeliyim
- +1 yıl
Allah kadınları erkeklere emanet etti. Kadınlar erkeklerden güçsüz varlıklar. Erkekler onları kötü yola iterse ve kurtulmaya çalışıp kurtulamazsa aile bireylerinden yardım alır. Burada amcanızın kız kardeşinin canına kıyması sorun. Çünkü eşi onu zorlamış olabilir. Eziyet etmiş olabilir. Babanız namaz kılıyor mu ya da evde namaz kılan biri var mı?
Soran+1 yılBabam bi ara kıldı ama sonra bıraktı, doğru bile kılmıyordu zaten. Kendisi Allah’a küfretmiş insan zamanında. Annem kılıyor, ben de yakında başlayacağım inşallah.
Babanın haklı olduğu taraflar var senin de haklı olduğun tarafları var akat haklı olduğunuz taraflar doğrultusunda ikinizin de tamamen haklı olduğunu söyleyemem Kürt kültürü diğer kültürlere nazaran biraz daha farklı bu hem iyi bir şey hem de kötü bir şey Bu ilişkiler konusunda en azından pubg oynarken sesli konuşma erkeklerin sesleri duyulmasın kulaklık tak mesajlaş okulu bitirince de kaçar gidersin
01 Yorumla
Soran+1 yılKulaklık takılıydı zaten okul da yok ki babam şehir dışına yollamıyor bile
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılYorumlarda tutturmuşsun erkek kanka diye. İslam'a aykırı bu. Sana nikah düşen hiç bir erkek kankan olamaz. Kız kanka yap kendine. Evlilik çağına geldiğinde de eşin zaten hem en iyi kankan olacak. Ha ben Müslüman değilim diyorsan ona bir şey diyemem ama Müslümanım diyorsan Müslümanlığın şartlarını yerine getirmek zorundasın. Getirmeyen herkesin Müslümanlığı sallantıda. Son nefeste imansız ölme ihtimalleri artar. Bu demek değildir ki imzanız ölecekler. Örneğin; Müslümanlığın şartlarını yerine getiren birinin imansız ölme ihtimali yüzde 50 ise getirmeyen birinin imansız ölme ihtimali yüzde 90'a na çıkıyor. Yani risk artıyor.
12 Yorumla
Soran+1 yılNe yani islamda bir erkekle normal bir şekilde konuşmak yasak mı? Müslümanım evet ama iman ediyor muyum orası şüpheli. Bu konuya hiç girmeyelim. Yine de sadece normal konuşmaktan bahsediyorum aman kol kola girip gezelim demiyorum. Zaten biriyle evlenmeden önce direkt gidip nikah masasına oturacak değilim ya? Konuşacağız, anlaşırsak evliliğe gider; anlaşmazsak gitmez.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBaban izin vermesede ondan gizli git her boku ye diyemem tabiki. İsteklerin duyguların normal. Babanın tavrıda korumak amacli oldugu icin oda normal. Ama benden tavsiye içindeki duyguları baskılama mesela bu konuyu konuşabileceğin en yakın annendir (aranızdaki samimiyete de bağlı). Birisiyle bi şeyler yaşamasanda aşık olduğun hoşlandığın vb. birisi olduğunu hislerinin olduğunu annenle paylaşabilirsin. Kendini baskılamadan kastım küçük yaşta kendi ya da ailesinin etkisiyle isteklerini baskılayanlar ilerde özgürlüğü bulunca daha çok hatalar yapabiliyo. (Küçük yaşta kapanıp evlendiğinde eşi izin verdigi için açılan kişi sadece başını açmakla kalmıyo aşırı kısa dar vb giyiniyo. Bi tanidigimda bizzat sahit oldum bu olaya) düşünce ve hayal konusunda kendini asla kasma bu gayet doğal Bi durum
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEn son güncellediğin yazıyı sonradan gördüm bu şekilde tehdit normal değil fiziksel şiddette varsa hakkını aramalısın. Ailedeki diğer kişiler ne dusunuyo bu konuda ne tepki veriyorlar sana ve babana
Gizli Üye(30-35)+1 yılNormal bir tanışma olsa amenna da sen resmen arayıştasın oyundan erkek mi ayarlamaya çalışıyorsun? Ailen bir şeyden rahatsız oluyorsa ve uyarıyorsa kendini dizginle bence biraz babanı da tanıyorsan az çok ne yapacağını kestirirsin zaten.
Oyuna gelince sanırım pubg oynuyorsun sen açmadan da oynayabilirsin yani illa mikrofon açmak zorunda değilsin o oyunda. Ve ordan yazana konuşana da kanma her akşam bir dünya istekte bana geliyor bomboş bir şey yani oyunumu oynar çıkarım ben çoğu zaman tekli giriyorum yani.00 Yorumla
+1 yılBenim ailemde öyle ailemi dinlemedim çok pişmanım bir tek Ailene güven dayan bu hayatta 🌸gençsin kalp bu bir kayar döner yanlış birsey yaparsın bende yaptım büyük konuşma seversin gözün kör olur yanlış doğru gelir beşer şaşar kalp devreye girerse akıl devre dışı olur kendini tanıyamazsın vee hiç knk sevgilin olmadığı için çabuk kanarsın tecrübesizsin kendine dikkat et 💖💖💖
11 Yorumla
Soran+1 yılAşkim sevgilim kankam oldu zaten bu konuda oldukça tecrübeliyim erkeklerin ne halt olduklarını biliyorum bu yüzden rahatım. Teşekkürler tavsiye için
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaban er adam, genişliğin adı modernlik oldu yaşın kaç başın kaç kır dizini dersini çalış faydalı bir birey olmaya bak ne meraklısınız baba evinden koca evine hemen girmeye.
Herşeyin vakti vardır, seni kullanip atacak tiniyette insan kılıklı milyontane adamım diye geçinen kardeşim var piyasada dünyadan haberiniz yok, gelmişsin burada babam şöyle babam böyle. Git babanın ellerinden öp tek derdi seni korumak.4162 Yorumla
Soran+1 yılGüncellemede yazdığım gibi evlenme merakında değilim. Benim önceliğim hayallerim. Ama zaman geçirmek adına oyunlar oynamam gayet normal. Ve sadece adını bildiğim biriyle oynuyorum ve o kişide bana karşı gayet kibar oyunda sadece buraya git şuraya git komutlarını veriyoruz o kadar.
Cevap sahibi+1 yılKardeşim diye çeviren site... sana inat "yav§ak" var.. doğruları duymak zorunuza gidiyor tabi 🤦♂️
- +1 yıl
erkekler adam olup kendine sahip çıksa erkekte erkekten korumaya çalışmazdı
Soran+1 yılHelal be. @zPSİCoPaTa
- +1 yıl
hay senin erlik anlayışına s0kayım
Soran+1 yıl@By_as şu an konumuz orayı burayı açmak mı sence? ayrıca diyelim ki açtık erkek istese bakmaz, bakmadığı için tahrikte olmaz. siz bi kıza bir kez baktıktan sonra dönüp 10 kez daha baktığınız için tahrik oluyorsunuz. ayrıca her şey görünüş değildir. açık giyinip namazını kılan var tesettürlü olup neler neler yapan da
Soran+1 yılSen dediğimi hala anlamadın galiba
- +1 yıl
Kızını ve arkadaşını ölümle tehdit edenin mi TEK derdi kızını korumak? Korumak ne zaman bununla eş oldu? Babasının yanlış bir ifade dili kullandığını söyleyeceğine kalbinin kötülüğünü dışa vurmuşsun.
Türkçe de anlamıyorsun. Bu kız bir erkekle normal bir şekilde bile konuşamazken yıllar sonra nasıl sağlıklı ve doğru kişiyi bulup bir evlilik yapacak? Haberinin olmadığını sanmam kızların neden evden kaçıp ipsiz sapsız erkeklerle evlendiğini.
Soran+1 yılKardeşim sen iyi misin? Benim evlenmek değil ki zaten derdim bak zaten demişim sorunun açıklama kısmında. Bi 5 yıla kadar evlenmem zaten demişim. Ama sadece arkadaşlıktan bahsediyorum ben bir arkadaşım bile olamıyyor ya ona yakınıyorum. Okuduğunuzu bile anlamıyorsunuz ya
Soran+1 yılYani o kadar meraklısınız ki kadınları erkek meraklısı ilan etmeye… arkadaşlık kurmamız bile aklınızın ucuna gelmiyo
- +1 yıl
Gelmiyor erkele kadın arasında fark var kadına dokunmadigin sürece şehvet hisetme ama erkek bakmala şehveti hisseder ve yaşar doğası bu sende bunu anla be kızım baban boşuna mı olmaz diyor sana bunu nasıl anlatsın annene seni egitseydi burada bunlari konuşmazdik annenle arkadaş ol sırlarını paylasy derdini paylaş erkeleri sor deki yarın öbür gün hata yapmaktansa bana anlat neden erkeklerden uzak durmaliyim diye bu arda asi bir çocuksun Mutlu olmaSin sen
- +1 yıl
uydurma lan
- +1 yıl
yalan yanlış laf atıp genelleme yapma o zaman cahiĺ insana müsveddesi
- +1 yıl
böyle kültürü zkyim
Soran+1 yılKız seninle düzgün konuşuyor ve senin dediğin şey biblo kılıklı hahahaha köşeye sıkıp hakaret edince haklı olmuyorsun söyleyeyim dedim. Erkeklerden değil kendinden bahsettin sen yukarda
- +1 yıl
yoo saklamıyor ne alaka
- +1 yıl
badanayı senin gibiler yapar bakımsız orangutan az estetik ol da görüntü kirliliği yaratma bari
- +1 yıl
tipik erkek işte kafası anca ona çalışır
- +1 yıl
laf bulamayınca iftira atmakda ayrı acizlik
- +1 yıl
senin gibi iťe yakışır davranış ama
- +1 yıl
@By_as Doğamızda var deyip her seferinde üstündeki sorumluluğu kadınlara atar sizin gibiler. Evli misin öyleyse evlenene kadar bakir miydin dediklerine göre böyle olmalı? Kadın açarsa erkek bakar diyorsun da aç bak dinin kadın açık giyinse bile erkeğin yine de bakması tahrik olması zinadır diyor.
- +1 yıl
bunlar her lafı göťünden anlar işine geleni kabul eder
Soran+1 yılHemcinslerim bunu reddedip kuyruk acısının oluşmasına neden olmuş. Bu yüzden herhalde bu kadar kudurması. Yazık.
Soran+1 yılAyrıca canım hemcinslerim böyle birbirimizin arkasında durduğumuzu görünce çok duygusallaştım, teşekkür ederim. Böyle hanzolara sessiz kalmamaya devam.
- +1 yıl
zaten makyaj yapmıyorum yapsamda bu seni ilgilendirmez kıllı maymun
- +1 yıl
bende senin derini canlı canlı yüzer kolunu kesip köpeklere yediririm
Soran+1 yılKonu oy vermeye nasıl geldi hahahahahahah komik ya cidden.
- +1 yıl
@Canacıtanmasaköşesi evet doğru söylüyorsun lakin İstanbul'da yaşıyorum İstanbul'da göz kapalı nasıl yaşıya bilirim din kitabim diyor ki kadınlar erkekten daha değerli lakin Allah'ın lutfuna sahip çıkarsa din kitabim diyorki kadın ve erkek giyim mi vücut hatları beli olmayacak şekilde giyinecek hanginiz bunu kabul ediyor hiç biriniz şimdi kim doğru sence siz mi benmi
- +1 yıl
daha değerli falan diye bişi demiyor uydurma
- +1 yıl
bahane arayana çok dönüp 2. kez bakamazsın bile
Soran+1 yılBu seferde konuyu dine getirdi. Anlamıyor musun konu kıyafetler değil insanın kendisi. Tesettürlü olup, ben açık olduğum halde yapmadığım şeyleri yapan var. Dediğin gibi her yeri açık olup namazını kılıp Allah’a ibadet eden de var. Elbette günahlarının bedelini ödeyecekler ama bunun derdi siz erkeklere düşmüyo ilk önce bacak aranızdaki bamyayı kontrol etmeyi öğrenin sonra bizi eleştirin
- +1 yıl
ama erkek napıyor sosyal medyada açık karı kız takip ediyor sonra gelmiş ahlak kesiliyor
- +1 yıl
aha bak bunu diyende 18 kız takip ediyor
- +1 yıl
ulan hayvana bile bakan bi erkeğin neresi mutluluk verebilir acaba
- +1 yıl
ya şu zeka oranı düşük olanlar bi zahmet üremesin ya üremek zorunda değiller yani sonra bizim başımıza musallat oluyor ªngut tipler
- +1 yıl
senin gibileri öldürüp neslini tüketmek lazım boşa hava soluyorsunuz
- +1 yıl
@seyda028 sen sordun cvp verdim cennet cehennem Allah'ın bileceği iş kim giderek kim kalır bilmem ama şu an beni sehrimde yaşıyan bir insanın fikrini zihnini ve aile düzenini bozuyorsunuz asimle ediyorsunuz beli kız birinizin yorumunun etkisinde kali giti babasına diklendi babası da olmadık bir şey yaptı ne olacak
- +1 yıl
o zaman cezasını çeker
- +1 yıl
kimse kafasına göre işe kalkamaz
- +1 yıl
aile düzeni de böyle olmaz inşallah sen kısır olursun da üreme dünyaya zarar
Soran+1 yılKimse babama dikleneceğim bir şey demedi ki 🤨🤨🤨
- +1 yıl
o makyajı senin midene sokarım balık beyinli bakımsız varlık
- +1 yıl
üretim hatası işte
Soran+1 yılYukardaki yorumumu yanıtlayıp yemin ederim hiçbir zaman mutlu olamayacaksın yazmış. Adam cahil oldugu kadar da müneccim herhalde
- +1 yıl
Diyene bak sabahtan akşama kadar osbir çekiyor
- +1 yıl
@By_as Ne diyorsun sen! Bir de kendini İstanbul’da yaşıyorum diye aklamaya çalışıyorsun? İstanbul erkekleri inandığın kitaptan muaf mı? Sıkışınca dini referans gösterirsin. O da seni haksız çıkarınca yok İstanbul’da yaşıyorum ben. Kadının kıyafetininin derdine düşeceğine daha faydalı şeylere duyar kas.4-5 yaşında başı kapalı çocuklar var sizin gibiler tahrik olmasın diye aileleri başlarını örtmüş. Anladığım kadarıyla da bakir değilsin. Şimdi anlamasan da kızın olunca o sana doğruları tek tek öğretir. Kendini savunurken verdiğin cevapların içeriği cehaletini çok belli ediyor söyleyeyim
- +1 yıl
Tamam aşkolar benim için kavga etmeyin
- +1 yıl
- +1 yıl
Ya bırakın şunu erkeklerde beyin nerde görülmüş hepsi çöp olm
Cevap sahibi+1 yılFark ettiyseniz bende erkeklerin bu yaklaşımını yav$aklık olarak nitelendirdim zaten biz düzgünüz gibi bir cümle kullanmadım. Sadece yaşının genç olduğunu ve tam hataya açık yaşlarda olduğunu ifade ettim. Siz nasıl yorumlarsınız o sizin fesatlığınız olmuş biraz, netice kardeşlerim toplum olarak komple bir boka yaramayız kimse, kimseye üstünlükte taslamasın çamurda atmasın. Erkek olmadan kızının korunması gerektiği iç güdüsünü siz anlayamazsınız. O baba başına bisey gelirse bahsettigim karakterdeki insanlar tarafından, bi daha ne eskisi gibi başını dik tutabilir nede kızıyla arasındaki bağ eskisi gibi olabilir, hadi onu geçtim o kız çocuğunun kullanılmış pisikolojisi dahada beter. Ölçü belli kardeşim siz kafanıza göre evirip çevirmeye çalışıyorsunuzda zaman en güzel kanıtlayıcıdır. Ahanda yazıyorum burada içimi yaşama şeklimi ve kalbimi bilmeyen hakaret eden kim varsa davacıyım. Allah ahirette hakkımı alsın sizden... dahada söze gerek yok.
- +1 yıl
abi umarim senin cocugun olmaz kizina hayvan muamelesi yapiyor adam hatta tehdit ediyo sende. bunu normal karsiliyosun bu korumak degil hatta bu kiza daha cok azim veriyo yani artik erkek arkadasi olmayacaksa bile yapmaya calisacak iyi veya kotu erkek olabilir bunu ailesiyle tanistirir ve zaten davranislarina bakarlar ona gore yargilarlar. Bu arada herseyi allahi katmayin ya cahilleri Allah yucedir senin gibilerin pis agzina yakismaz ve sizin gibiler yuzunden insanlar dinden soguyo muslumanlik senin anlattigin gibi bisey degil aptaloz cehenneme gideceksin bu kafayla haberin yok ota boka allah katilmaz
- +1 yıl
kullanılmış psikolojisini siz kendiniz yaratıyorsunuz hayat sadece doğrulardan ibaret değil bazen hata da yapmak gerekir ki bundan ders alıp ona göre hareket etmeyi öğrenir herkesi herşeyden koruyamazsın koyun yönetmiyorsun
- +1 yıl
of yorum yazdıldıkça habire bildirim gelip duruyo şikayet edin de kaldırılsın şu herifin görüşü
- +1 yıl
hepsini ettim
- +1 yıl
lan bi git de Türkçe cümle kurmayı öğren gel sen ezik
- +1 yıl
hepinizi engelliyorum bildirim gelip duruyo yazmayın artık. bi yorum yazacak oldum pişman ettiniz
- +1 yıl
çokta tın
- +1 yıl
evet ben de şimdi fark ettim bildirimler hala geliyor ne yapabilirim bilmiyorum :)
- +1 yıl
kafası çalışsa bildirim yerini kapardı işte
- +1 yıl
siz de elin davarına laf anlatmaya çalışmayın mağarasında mutlu mesut yaşasın bırakın
- +1 yıl
bildirim yeri ne?
- +1 yıl
ayarlarda bildirim yeri var ya o, olmazsa direk uygulamanın bildirimini kaparsın bi süre
- +1 yıl
psikopat kız beni engellemişsin yorumun görünmüyo
- +1 yıl
şimdi göründü :) tarayıcıdan gireyim uygulamada o seçenek yok sanırım
- +1 yıl
var aslında
- +1 yıl
profiline tıkla altta ayarlar var ona bas bildirim ayarları çıkıcak
- +1 yıl
Bak şimdi güzel kardeşim, bir sen hiçbir genç kıza yaşın kaç başın kaç , koca evine meraklısın diye rencide edici bir üslup kullanamazsın. * belanı. İkincisi kız güncellemeden önce de koca istiyorum diye bir anlamda bulunmamış sen bu şekilde algıladığın için kullanmadığın beynini * ve açıklayayım sana: Ne yazık ki bazı anne babalar çocuklarını bir çok konuda baskılayarak konulara çözüm bulabileceğine inanır. Burada kız muhtemelen o kadar baskı altında ki bu konuda psikolojik olarak ciddi bir sıkıntıya girmiş durumda burada "aklı başında 'MANTIKLI' insanlardan görüş alarak alternatif bir çözüm bulmaya çalışıyor, senin gibi insanlardan görüş almak istemiyor. Bu yüzden rica ediyorum güzel kardeşim bence sen genel olarak hayatında hiçbir konuda hiçbir yorum yapma. Çünkü gerçekten çok gereksiz bir varlıksın.
- +1 yıl
kime battı belli dünden beri havlıyon tıkarım kemiği ağzına susarsın o zaman
- +1 yıl
çok kapanmak istiyorsan zg arabistana
- +1 yıl
orada seni bi güzel kaparlar
- +1 yıl
kel şişko kıllı orangutan beyinli ámip
- +1 yıl
evde anca senin gibiler kalır dağ ayısı az bakım yapta bi b0ka benze bari, korku filminde oynatsalar baş rolü alırsın
- +1 yıl
senin gibi herşeye hallenen erkeklerin bakış açısı şeyimde bile değil
- +1 yıl
boya tenekesi anandır iť
- +1 yıl
nasılda kuduruyor işte
- +1 yıl
doğal güzelliğe bile boya tenekesi demesinden belli zırla
- +1 yıl
demek ki bi yanlış sen varsın
- +1 yıl
onu senin gibi abazalar yapar döndür de göťüne sok
- +1 yıl
herkes anan değil kşªr
- +1 yıl
iftira atmak büyük suçtur öte tarafta ödersin bedelini laflarına dikkat et
- +1 yıl
ama o zekayla bunuda anlamazsın sen şimdi
- +1 yıl
keşke sende estetik olsanda kirlilik yaratmasan
- +1 yıl
maymundan türeme cins
- +1 yıl
ıyy maymun istesek ormana giderdik saba ihtiyaç yok erkek misin ki sen
- +1 yıl
anca şeyinizin boyuyla övünürsünüz aranızda
- +1 yıl
ayy bakımsız pasaklı
- +1 yıl
git bak orman orada
- +1 yıl
maymun diye attırırım seni hayvanat bahçesine
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılBaban çevreye güvenemiyor.. senin incinmeni istemiyor. biriyle kendin tanışirsan eğer ki babana bahsedebilirsin açıkça.. ki. yasinda şu an küçük sanırım.. ilk hedefin üniversiteye gidip sonrada bir meskek sahibi olabilmek olmalı. o zaman babanın tutumu emin ol değişecek..
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılCevapları şöyle bi okudum da acınası bi haldesin. İnsan babasına nasıl hakaret ettirir aklım almıyor.
Baban fazla korumacı olabilir senin de buna göre davranman zor olmasa gerek bence. Şimdi babana taş devri adamı diyorsun ama ilerde aklın başına gelecek ve hak vereceksin. Erkek kankan vs olsun diye babana söylediklerinden utanacaksın.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmeden uzaklaşır tarzda davran yani evlenmek istemiyorum imajı ver. O zaman eninde sonunda aman kızım moduna girer. Benim babamda böyleydi ben evlenmicem asla falan derdim ilk başlarda ses etmedi ama yaş 23 şimdi de konuştuğun bi erkek var mı Kızık diyor. Yani
10 YorumlaYa bu yaşlarda her aile yapıyor inan ki çünkü zamanın ne kadar kötü olduğunu ve sana bir şey olur korkusu da var tabi bizimkilerde öyleydi ama bunu zamanla sende onlarda aşıyorlar önceden izin vermediklerini şimdi veriyorlar telefon elimde görünce sinirlenirlerdi şimdi bir şey demiyorlar onun biraz sabırlı ve ailenin sözünden çıkmamani tavsiye ederim onların biraz sularına gidersen bakarlar sözümüzü dinliyor yapıyor diye çok karismazlar biraz zamana bırak kendini
10 Yorumla
+1 yılErkeklerle konuşmanın çok da matah bişey olmadığını biliyordur baban, hele de sanal dünyayı ciddiye alıyorsan ve bunun için tavır yapıyorsan çok gereksiz.. meslek hayatın için diren, çabala her türlü kazançlı çıkarsın.
22 Yorumla
Soran+1 yılTavır yapıyorum çünkü sadece bir oyun. Ayrıca ona açıklamama bile izin vermiyor, erkek kardeşim bildiğin üzerime iftira atıp “erkek arkadaşlarıyla oynuyor. Ona hediyeler atmışlar.” Diyor. Bu tamamen babamı kışkırtmak için kullanılmış bir cümle. Oynadığım oyun online bir oyun. Belki biliyorsundur pubg oyunun ismi. Bazen kız geliyor bazen erkek geliyor ve ben Düşman görünce bak burada Düşman var gibi cümleler tek kullanıyorum. sadece durumun cok kötü bir şey olmadığını ve babamın beni dinlemediğinden yakınıyorum.
- +1 yıl
Anladım.
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeklerle konuşmaman senin evlenmene mani olamaz ki kardeşim. Nasibin olan her kimse, Allah yazdıysa hiçbir zat ona engel olamaz. İstiyorsa dağ olup başından aşağı çullansınlar yine engelleyemezler. Olmuyorsa da vardır bir kerameti, sen doğru zaman için sabret. Kimseyle konuşamıyorum, geç kalacağım diye de telaşa girme. Her kul kendi zamanını yaşar. Sen de bu zamanını güzellikle değerlendir
08 Yorumla
Soran+1 yılTabi değerlendiriyorum ama ben erkek kanka yapamayacak mıyım ona da üzülüyorum durum aşırı abartı. Arkadaş diyorum yahu arkadaş. Evlilik için zaten acelem yok önce kariye
Cevap sahibi+1 yılBu durumda kısıtlanıyorsan nazik bir şekilde tavrını ortaya koyabilirsin kardeşim. Baba diye sana karışmaya hakkı yok. Herkes kendi hayatından sorumludur, anne/baba sadece çocukken emanet hakkı vardır. Çocuk akli selim bir birey haline geldiğinde yargılama, karışma gibi hakları olamaz
Soran+1 yılah ah bu dediklerini babama söylesem var ya yerim bi tokat en fenasından
Cevap sahibi+1 yılVarsa imkanın mesafe koymaya çalış, ilk başlarda biraz başın ağrıyabilir ama sonrasında durumlar olduğu gibi kabul edilecektir. Belli ki baban çocuklarının üzerinde üstünlük kurabileceğini düşünüyor. Buna izin vermemelisin
Soran+1 yılKız çocuklarının üzerinde evet üstünlük kurmaya çalışıyor. Zaten çokta samimi değiliz babamla malum sürekli ayrımcılık yaptığı için güzel bir baba - kız ilişkimiz yok
Cevap sahibi+1 yılBu durumu değiştirebilirsin kardeşim. Allah’tan seni yüceltmesi için dua et. Duan kabul olursa ki şüphesiz olur. Hayatının nasıl değiştiğini gör. Artık baban sana hiçbir şekilde zalimlik yapamayacaktır. İnsanlarla olan ilişkini kesmeye çalış ve içtenlikle kendini Allah’a yönelt
Cevap sahibi+1 yıl@ayşe57 ben de bilirim anlamayacağını, maksat büyüklük 😊 ayrıca burada egona yenilip bana saldırman neye yaradı? Arkadaşın derdine çözüm bulmaya çalışacağın yerde kardeşim?
Sorun babanda. Baban taş devrinde kalmış bence. Dediğimi yanlış anlama, belki pamuk gibi bir insandır ama insanların hayatına karışmak hiç doğru değil. Şu da var eğer sen erkek olsaydın, baban aksine kızlarla konuşmana daha fazla müsade edecekti. Herkes kendi namusunu korumaya bakar. Ki bu da çok yanlış.
117 Yorumla
Soran+1 yılAsla yanlış anlamıyorum. Birilerinin beni anlamasına sevindim. Yorumlarda birkaç kişi evlilik merakım olduğunu veya babamın haklı olduğunu söylemiş. Ne üzücü. Arkadaşım bile olamaz düşüncesi beni çok üzüyor. Bu namus lafı çok can sıkıcı gerçekten.
Soran+1 yılEvette yani bir erkekle konuştum diye onun altına yatacağım diye bir şey yok bunu nasıl kafalarına sokacağım yahu çok çaresizce bi durum
Soran+1 yılVer bakim
Soran+1 yılhahahah bunlar bildiğim şeyler, ilişki konusunda max seviyedeyim sanırım. yaşım dolayısıyla çocukmuşum gibi gelebilir ama erkekler konusunda çok olgun olduğumu düşünüyorum. uyanığım yani. tabi ki dediğin gibi yapacağım ama şu an acelem yok :)
Soran+1 yılTeşekkür ederim, aynı dilekleri bende sizin için diliyorum. Ama dediğiniz detayı da yine de öğrenmek isterim bilgi bilgidir hahahwıjxkw
Soran+1 yılNeden çok mu özel hahaha
Soran+1 yılTm özelden yazıyorum
Soran+1 yılYazamıyom tabi
Soran+1 yılYok. Ayarlardan sadece takip ettiklerinize yapmışsınız, beni takip etmediğiniz için atamıyorum mesaj.
Soran+1 yılNeyse takip attım yazarsınız
+1 yıl
M. Ö 1300 zihniyetli baba detected.
-türk erkeğinde genelde internet üzerinden konuşma olayı tamamen bel altı algılanıyor. kendi kafaları oraya bastığı için. çocuğa açıyorsun sanmıştır. tipik türk erkeği00 YorumlaÇok afedersin ama baban bu mu?
16 Yorumla
Soran+1 yılEvet hhahaha
Soran+1 yılSus artıkkkk
Soran+1 yılBu ne büyümü yaptın amca
+1 yılBizi sanırım babamıza anlatıyoruz sanıyorsun yatıp kalktığımız adamları :D Saman altından su yürüteceksin yapamıyorsan suç sende
12 Yorumla
Soran+1 yılBazı babalar karışmıyor aslında ;/ ona imrenmek istedim. Ayrıca normalde asla bilmezdi erkek kardeşimle aynı odada uyuyorduk o duymuş söyledi. Normalde asla yakalanmam.
- +1 yıl
Benim ailemde bana karışmaz ama duysa bilse kızmayacak hangi baba var? Ona takılmadan işini yapmaya bak diyorum
+1 yılBabalar öyledir. Bende babamla erkek arkadaş yüzünden çok tartışırdım erkekten arkadaş olmaz derdi haklıymış
20 Yorumla
+1 yıldoğuda ki çoğu erkek öyle muhtelen de zorla başkasına verir zaten en çok o taraflar öyle
21 Yorumla
Soran+1 yılYok zorla vermez bu konuda güveniyorum neyse ki.
+1 yılBenim babam da sevgili olduğun erkekleri bilmez. Yani annem dışında bilen yok. Memleket meselesi değil. Ben Karadenizliyim. Bizim ülke insanının geneli böyle.
00 YorumlaBizim buralarda durum bu
Ben de bir ara diyarbakırda bir kızla gürüşecektim. Annesinin haberi vardı ama babası izin vermedi. Haliyle gürüşmek iptal oldu.00 Yorumlamaalesef yasadigimiz cografya ile alakali bu yani turkiyedeki babalarin cogu bu kafada o yuzden gizli gizli yapabilirsen yaparsin veya evden ayrilirsin yani bu korumak falan degil sana hayvan muamelesi yapiyo adam yorumlarda koruyo yazmislar klasik turk milleti avrupada vs boyle degil yani demek istedigim cografya kaderdir bizde kader mahkumlari
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı. İstekli arzulu meraklı gençler için arkadaşlık bir yerde cinselliğe gelip çatıyor. Bir erkeği arzulamayan biri neden erkek arkadaş edinsin, kız arkadaş edinir.
00 YorumlaBende Diyarbakırda yım klasik cahil baba ve o kardeşten de uzak dur derim. Benimki herşeyimi bilir sevgilimden ayrılmama kadar kapı dinliyor köpek ama babama dese dilini koparırım biliyorda
00 Yorumla
+1 yılSenin Baban Senin İçin SöYlediğini Sen Bizden Daha İyi biliyosundur ve bizim bölgelerimizin herkesin bir birini tanıdığınıda çok iyi biliyosundur baban isminin zedelenmesinden korkuyordur gelecekte ve bu zedelenme seni çok ve çok etkiliyeceğini çok iyi biliyosun 👍 Cevabını bildiğin sorulara soru denilmez Değerli kardeşim Yarınlarını Düşünmen dileklerimle
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi baban da haklı yani. Bu zamanda ortama güvenmiyor. İlerde anne olunca anlarsın. Hiçbir anne baba çocuğunun başına bir şey gelsin istemez. Ben erkek olduğum halde ailem uyarıyor beni.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 410 cevap paylaştı.
+1 yıl19 yaşındasın kızım hayatını kurtarım meslek sahibi olmak varken ne bu acele? Her şeyin tadı ayrı. Sırayla yaşayın, acele etmeyin.
01 Yorumla
Soran+1 yılBeybim, canım… evlilik şu an benim gözümde korkutucu zaten. Ama benim hiç erkek kankam bile olamaz bu durum abartı değil mi sence de? bir de şimdi evlenmem zaten, kariyer hedeflerim var.
+1 yılBence baban aklında direkt evlilik olduğunu fark etmiş de ondan korkuyor
03 Yorumla
Soran+1 yılYoo ben her zaman babamın yanında evlilikten nefret ettiğimi söylüyorum. :d
Soran+1 yılAyrıca aklımda evliliğin oldugunu kim söyledi
- +1 yıl
Bilmem ben öyle hissettim. Öyleyse nasıl evleneceğim demişsin ya. Baban da senin tursunu kuracak değil herhalde mantıklı kararlar verebilecek yasa geldiğinde izin verir.
baban sonuçta. seni korumaya çalışıyordur ama elbet o da kabul edecek. ciddi birini tanıştıracağın zaman anlar. şu an erken olduğunu düşünüyordur
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 419 cevap paylaştı. Kendi ne gördü ve biliyor ise onu uyguluyor abim. Bunlar her yerde böyledir. Kadın onlar için değer ve anlam içermez. Okul kazan olaylar değişir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yıl"Kendisi görücü usulü evlendi benim de mi öyle evleneceğimi düşünüyor acaba?"
Evet, öyle görünüyor.
00 Yorumla
+1 yılmemleketle alakası ne adam aa kızım ne guzel mi desin
04 Yorumla
Soran+1 yılne alaka? bir erkek kankam bile olmayacak mı benim? Yolda eski, sınıftan bir arkadaşımı görünce selam veremeyecek miyim?
- +1 yıl
selam ver elbette ama abetmaya gerek yok
Soran+1 yılAbartmıyorum zaten tek istediğim arkadaş sevgili, evlilik derdinde değilim ki. Ama babam bu durumu abartıyor onu anlatmak istiyorum.
- +1 yıl
anlıyorum baban haklı seni korumak onun gorevi
Baban haklı senin iyiliğini istiyor daha sonra eskort yerine koyulmamak için böyle yapıyor
02 Yorumla
Soran+1 yılyahu pubg oynuyorum adamlara şuna sık buraya bak diyorum sadece ve sadece adını biliyorum yüzünü bile görmedim
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaban bir nevin seni korumaya çalışıyor iyiliğin için tabi buna karşı çıkması seni gerçekten seven erkeğe de denk gelebilir inşallah böyle bir şey olmaz
10 YorumlaBende diyarbakırlıyım. Baban iyi yapıyor. Yaşın biraz büyüsün anlarsın
00 Yorumlababalar koruyucudur kıskanır tüm babalar kızlarının dizinin dibinde olmasını ister
00 YorumlaKimsenin haberi olmadan flörtleşmen lazım ispiyonlanmamak için
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılDikkatli ol baban sana şiddet uygulayabilir, bunu istemem hemşerim
00 Yorumla
+1 yılMuhtemelen evet. Ama şu an evlilik için çok erken olduğundan da böyle yapıyor olabilir
00 YorumlaSevgili toprağım yanlış anlama anne babanın ne kadar mutlulu edebiliyorsan et herşeyin sahibi olan alaha yemin olsun onlar ne kadar mutlu edersen sende okadar mutlulu olursun şarapla üzümün hikayesini bilirmisin
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır doğulu babalar zaten kızar senij iyiliğin için
16 Yorumla
Soran+1 yılNeyi benim iyiliğim için? Açıklama bile yapamıyorum ona karşı. Sadece oyun yahu oyun. O el konuşuyorum diğer el yok
Cevap sahibi+1 yılYa işte erkeklerin ne mal olduğunu biliyor sana zarar verir diye düşünüyordur oyun desen anlamaz ki onun için erkek olduğu yeterli sende mesajla konusuver sesli ne gerek var
Soran+1 yılÇok saçma ama. Ona göre erkek arkadaşım da olmamalı. Sadece arkadaş ya arkadaş.
Cevap sahibi+1 yılHayır tabiki öyle düşünme şu an gencsin belki hata yaparsın diye öyle zaman geçtikçe senin olgunlaşıp daha doğru karar vereceğini düşünür olabilor
Soran+1 yılValla hiç sanmıyorum. Hangi baba seni bir erkekle görürsem başınıza silah sıkarım diyerek bu durumu bu üslupla anlatır ki?
Cevap sahibi+1 yılYa o korkutmak için demiş yapmaz tabi sende yani yapacaksanda gizli ve güvendiğin biri yapki ona göster al işte de
+1 yılÖncelikle Allah yardımcın olsun ben de annemden çekiyorum senin için dua edeceğim. Babana durumu güzelce anlatmayı dene ha yok olmuyor dersen sevdiğine açıklarsın durumu en kötü kadarsınız ömür boyu sevmediğin biriyle yaşamaktan iyidir :)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl19 yaşındasın daha evliliği düşünmek için çok erken değil mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılYahu evlilikten nefret ediyorum şu an. Ama erkek arkadaşım (arkadaş bak) bile olamaz. Buna yakınıyorum daha çok. Ama yazdığım gibi ilerde olur mu olur şu an düşünmüyorum. Belki 4 belki 5 yıl sonrası için.
Cevap sahibi+1 yılAnladım. Erkekler genelde arkadaş olarak görmüyorlar kızları. Bir kız ile erkek çok zor arkadaş kalmaları. Farkettiysen arkadaş evlilikleri de çok fazla oluyor. Baban belki erkeklerin nasıl düşündüğünü bildiği için seni kısıtlıyor olabilir.
+1 yılboş ver takma ailenin öğrenme vakti gelinceye kadar gizlice yap ama başını derde sokacak bişey yapma buluşma tenha yerlerde emin olduğun kişiyi de açıkla ailene zaten nişan vs yaparlar zaman geçtikten sonra tabi iyice tanıdıktan sonra
00 Yorumla
+1 yılBenim düşüncem şu yönde; eskiler cok küçük yaşta evlendikleri icin cocuklarının da o kadar erken yaşta evlenmelerini istemiyor. Şu an da da eskisi gibi oldugunu sanıyorlar yani hemen ilk buldugun kisiyle evleneceğini. O yuzden kızıyor olabilir.
00 YorumlaDoğulu olunca böyle oluyor. Sevgili işine izin vermezler. Laf olur diye. En iyisi nişan evlilik
03 Yorumla
Soran+1 yılAma arkadaşa da izin vermiyo
- +1 yıl
Soran+1 yılUmarım, teşekkür ederim.
Gizli Üye(18-24)+1 yılAllah kolaylık versin. Çünkü ihtiyacın var. Bir an evvel o evden kaçmaya bak
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıltabi bunu yapmanı sağlayacak en önemli şey finansal özgürlüğünü elde etmek. bunu elde ettiğinde baban bile sana karışamayacak hale gelcek. islami şeyler söyleyenlere de çok takılma. herkes islama göre yaşamak zorunda değil. önce kendilerine baksınlar
Gizli Üye(18-24)+1 yılAynisi ya hala buralarda misin biraz konuşabilirz
00 Yorumla@By_as adama "a" diyoruz "z" konusu hakkında cevap veriyor. Harbi mal bu herif. Gerçekten beyin yok :D
011 Yorumla- +1 yıl
Canın değilim benimle kıyamamlı konuşma. Hipotalamus ne işe yarar önce bunu araştır sonra mantıklı bir şekilde cümle içinde kullanıp insanlara laf sokmaya çalış. Bu arada aşırı devrik ve anlamı olmayan cümleler kuruyorsun. Algılarında da problem olduğunu düşünüyorum. Zeka konusunda, gerçekten fazla zeki bir bireyim. Bazen bir parça canım olmayı dilemiyor değilim. Boya badana küpü değilim, yüzüme 1 ton makyaj da yapabilirim bu sadece beni ilgilendirir, aynaya baktığımda da kendime tükürmek yerine kendime hayran oluyorum genelde ama sen bunu anlayamazsın çünkü bariz bir kadın düşmanlığı var sende belli :) bu arada istediğimiz makyajı yapıp topluma istediğimiz şekilde çıkabiliriz çünkü biz her halimizle fazlasıyla MÜKEMMELİZ. Her neyse sen ve senin gibi adamlara inat bu gibi yorumlara canımı sıkmayıp keyfime bakacağım. Mükemmel oluşumuza kudurup yerinde duramıyorsun farkındayım. Bu kadın düşmanlığını bir an önce aşmanı diliyorum.
- +1 yıl
Kendi kendini motive etmeye çalışaman iyi gibi görünse de ne yazki kötü hatta vahim bir durumdasın gerçeklerden uzak yaşıyorsunuz boyaların arkasına sığınarak yaşıyorsunuz Allah'ın verdiği herseyenden şikayetçi olna bir cinsiyetsiniz kadın düşmanı da değilim kendini bilen ve Allah yolunda yaşıyan bütün kadınlara ve anellerin kıymetini çok iyi biliyoruz çok şükür aynaya gelecek olursak kendini kandırmaya devam et sistemin bibloları teşir ürünü leri sizi
Soran+1 yılsenin annen hiç makyaj yapmadı galiba ya da ablan kardeşin falan
Soran+1 yılSenin gibi hanzo olunca bence gayet normal hahahah
Soran+1 yılYok yaşatmaz ben iyi bir anne olacağım ve iyi bir baba bulacağım bb şimdi
- +1 yıl
@By_as ya öküz herif sen nereden biliyorsun benim Allah'a ne kadar inandigimi imanımın ne kadar kuvvetli olduğunu nereden biliyorsun? Günlük hayatımda makyaj yapıp yapmadığımı nereden biliyorsun? Herif harbiden beyin yoksunu ya yemin ederim beyni yok bunun abi biz ne diyoruz adam Allah diyor inanç diyor. Şu site küfürlere izin verse tam anladığın dilden ifade edeceğim de kendimi. Mal herif ya.
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim babamda öyle geri kafalı ne yapıcam bilmiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBelli yasa gelince de birisi yok mu diyorlar. Sonra karşı cinsle hiç konuşamıyorsun
00 YorumlaOyundan tanışırsan tabii ki olmaz. Anladığım kadarıyla saf bir kızsın. Ailende kapalı bir yandan. Realden konuşma başlat, ailenin bilmesine gerek yok.
00 Yorumla
+1 yılOyunda konustugunla da evlenmezsin. Oradan yarardan çok zarar geleceğini biliyor baban doğru kişiyle olduğunu düşünürse tutumu değişir
00 Yorumla
+1 yılGayet normal. Oyunda tanımadıgın insanlarla konuşmanı hiçbir şerefli baba istemez. Bence dua et baban için.
00 Yorumla
+1 yılKötü düşünememek lazım belki seni hala küçük görüyor ilerde bir kaç yıl sonra biriyle tanışıp birini seversen o zaman tanıştırırsın o zaman kabul eder
00 Yorumla
+1 yılBaban gerikafalı. Ben olsam inat edip yapmayacağım şeyler bile yapardım. Sevmiyorum hayatıma burnun sokulmasını
00 YorumlaAileden aileye değişir ama senin ailen görücü usulü istiyor demekki aslında görücü usulü evlilikler daha sağlıklı çevremde gördüğüm öyle
01 Yorumla
+1 yılKlasik Kürtler başlık parasına seni zengin birine satar
10 YorumlaEski kafalı onlar ya sen dinleme onları alttan alttan konuş görüş
00 Yorumla
+1 yılSen de belli etme konuştuğunu bu işler böyle yürür evleneceğin biri olursa söyler tanıştırırsın.
00 Yorumla
+1 yılMalum doğru oyledir bizim o bölge akıl 10 yıl geride
00 YorumlaGizli yapıcaksın evlenmeye hazır olduğunda da gelip isteyecekler böyle son bulur.
00 Yorumla- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer