Evlendikten sonra kardeşlik bağları daha mı çok artıyor?

Çok kavga ederdik, hala bazen ediyoruz ama eskisi kadar değil. Büyüklerimiz hep ileride evlenince birbirinizi mumla ararsınız diyorlardı, bizde dalga geçerdik. Yaş ilerledikçe, kardeşten uzaklaşınca cidden de aranıyormuş. Sürekli yaşadığımız anıları anlatınca, ilk defa anlatıyormuş gibi de gülüyoruz.😂
Evlendikten sonra kardeşlik bağları daha mı çok artıyor?
Evlendikten sonra kardeşlik bağları daha mı çok artıyor?
Evlendikten sonra kardeşlik bağları daha mı çok artıyor?
Evlendikten sonra kardeşlik bağları daha mı çok artıyor?
Evlendikten sonra kardeşlik bağları daha mı çok artıyor?
Cevapla