Çok kavga ederdik, hala bazen ediyoruz ama eskisi kadar değil. Büyüklerimiz hep ileride evlenince birbirinizi mumla ararsınız diyorlardı, bizde dalga geçerdik. Yaş ilerledikçe, kardeşten uzaklaşınca cidden de aranıyormuş. Sürekli yaşadığımız anıları anlatınca, ilk defa anlatıyormuş gibi de gülüyoruz.😂
Evlendikten sonra kardeşlik bağları daha mı çok artıyor?
Sanırım öyle ya ben de kız kardeşim evlenmeden önce aynı evin içinde sanki iki düşman gibiydik fakat evlendikten sonra işin rengi birazcık daha değişti
İki numarlı ablamla kedi köpek gibiydik. Asla kıyafetlerini vermezdi mesela ha ben çalardım o ayrı 😃 ama evlendikten sonra bi melek oldu bi melek oldu şimdi anamdan daha çok düşünüyo beni. Ben de onu tabi ki birbirimize çok bağlıyız şu an
Okuyunca ablamı özledim 🙂 cidden öyle ama evdeyken herşeyi bahane edip kavga ederdik şimdi ise mumla arıyorum eve gelince mutluluktan eve sığmıyorum annem yaaa kardeşlik böyle bir şey işte der hep...