
Beğenilme arzumuzu giderdiğimiz, bir çoğumuzun anlık beğenilme bağımlılığına kapıldığı, kullandığımız ürünün, kullanılan ürünleri olduğumuz garip bir evren burası. Buranın ağaları var, onlar asla reklam parası vermezler ama herkes onların reklamını yapar. Meselâ televizyon kanalında bir programa katılırsınız, Facebook, Twitter ya da Instagram'dan saatlerce söz etseniz sorun yok iken, kazara "kızlar soruyor'da.." diye bir cümleye başlasanız, sunucu "aman efendim reklama giriyor" der. Bu durum bana; en değer verdiğimiz organlarımızın adını ekranlarda Türkçe söylememizin yasak olması gibi bir duygu hissettiriyor. İngilizce söyleyebilirsin ama sakın Türkçe deme gapatırlar ganalı. Bu sebeple TRT'de bile geminin popo tarafı rahatlıkla denilebiliyorken (belgeselde izledim) insanın k ıç tarafı denilirse sansür yer. Sadete gelirsek sizce aklımızı, dilimizi, öfkemizi, sevgimizi kısaca tüm duygularımızı ve düşüncelerimizi dönüştüren, yöneten ve onlardan para kazananların başkaca amaçları var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer