Sosyal medya dedikleri kullanan için nedir, kullandıranlar için nedir?

.
.

Beğenilme arzumuzu giderdiğimiz, bir çoğumuzun anlık beğenilme bağımlılığına kapıldığı, kullandığımız ürünün, kullanılan ürünleri olduğumuz garip bir evren burası. Buranın ağaları var, onlar asla reklam parası vermezler ama herkes onların reklamını yapar. Meselâ televizyon kanalında bir programa katılırsınız, Facebook, Twitter ya da Instagram'dan saatlerce söz etseniz sorun yok iken, kazara "kızlar soruyor'da.." diye bir cümleye başlasanız, sunucu "aman efendim reklama giriyor" der. Bu durum bana; en değer verdiğimiz organlarımızın adını ekranlarda Türkçe söylememizin yasak olması gibi bir duygu hissettiriyor. İngilizce söyleyebilirsin ama sakın Türkçe deme gapatırlar ganalı. Bu sebeple TRT'de bile geminin popo tarafı rahatlıkla denilebiliyorken (belgeselde izledim) insanın k ıç tarafı denilirse sansür yer. Sadete gelirsek sizce aklımızı, dilimizi, öfkemizi, sevgimizi kısaca tüm duygularımızı ve düşüncelerimizi dönüştüren, yöneten ve onlardan para kazananların başkaca amaçları var mı?

Sosyal medya dedikleri kullanan için nedir, kullandıranlar için nedir?
Cevapla