1 yılNeden açtığımı hiç sormadım kendime. Öyle aktif bir kullanıcı da değilim. Sadece okulla, eğitimle ilgili paylaşımlar oluyor onları kaydediyorum. Bazen bir video çıkıyor karşıma yapmak istediğim türden, onları kaydediyorum. Yani paylaşım yapmaktan çok kaydetmek için varım aslında.
19 Yorumla- 1 yıl
Güzel ben sadece dikkat etmeniz için uyarmak istedim sözleşme yapildi. instegram bunu kabul etmemiş olsaydi, turkiyede bunu kullanmak mümkün olmazdi. dikkat edin hepsi bu. hayat sizin istediğiniz gibi yaşarsınız..
- 1 yıl
Ne sözleşmesi, pek hakim değilim konuya. Paylaşımlarımızı kaydetmek hakkında mı?
- 1 yıl
Tabiki paylaşım izleme beğeni yorum ve düşünceniz. Aslinda bu şu an fişleme politikasi. irqn rejmini hatirladiniz mi? hanj kizlari fisleyip idam ettiler. erkekler dahil.. bunu bazan komik gören oluyor ama orandan kapilarin açıp onlari direk sorunsuz sorgusuz sualsiz alip vatandaşlık verme sebebi siz ce nedir? mülk bile almalari şartı koyulmadi. buna gülenler sözleşmeyi çok iyi okumali...
- 1 yıl
Bende sözleşme bildirimi çıkmadı ama güncelleyince mi çıkıyor yoksa gizli bir sözleşme mi? Bu yüzden mi erişim engeli geldi bir süre? Çok takip etmiyorum gündemi o yüzden bildiklerinizi anlatırsanız minettar olurum.
- 1 yıl
Tabiki gizlilkk ilkesi adi altinda cenaatlere ve kolluk güçlerine verildi bu sözleşme akdi. safak yazarı da var... yani kisacasi insanları fişlemeler le gidiyoruz. Beğeniler paylasim yorumlar vs aklina gelecek her şey senin kaydedilerek analiz yapılıyor. Görüş düşünce ahlak adi altinda. bu sene 2016 da iranda uygulandi. sonra 2021 de idam ve toplj katliamlar oldu. di. devleti kurma projesi. sudi katar suriye iran irak yok tek millet yapma yolunda. Müslüman hiristiyan katolik anlamında kıta savaşları. bugub bakin israil gazze savaşı neden çıkmış sebep nedir? bakin rusya ile ulrayna neden savaşıyor. Insanlar bilmediği ama çok bilmiş gibi kendi fikrini doğru görmesi kadar aptalca durumlardan kurtulmali. şu an potada Türkiye var.3 dünya savaşı çoktan başladı
- 1 yıl
Biz nasıl karşı durabiliriz? Sosyal medyayı şimşek yeterli olur mu? Ama bunu yapan tek platform orası değil bence. Neden sadece instagram yapsın ki? Diğerlerinde de vardır. Savaş kaçınılmazdı zaten. şu an şehirler değil insanlar fethediliyor. Bir zamanlar whatsappta da böyle bir konu gündemdeydi. Aynı politika o zaman.
- 1 yıl
Bir insani kimligi ile duruşu ile çözümlemesi imkansiz. fakat onun düşüncesini paylasim beğeni sözlü yazmasi ve izlediği dinlediği şeylerle çözebilirsiniz. Whapsap vermedi sözleşmeyi. Sadece yazili belgeler denilen msjlari döktürdü oda sınırlı 6 aylik.. görüntülü konuşma özel dedi. telegram da vermedi. face zaten unutuldu. dikkat ettiniz mi bilmiyorum bazan burada ufak tefek dini konular görüşler açılır. Hatta ben bile KS den ceza almıştım bu konu yüzünden. bayan di konuyu açan ve turkiyede bayrak inmesi meselesi vardi. sehitler için inmeyen bayrağımız sizin şeyhiniz için inmesini kınıyorum dediğim zaman ceza aldim ve o yorumda sanirim ak troller peş peşe yorumumun altina 17 kişi bana saldırarak Atatürk e hakaret ettiler. bende bu konuda durmayarak ayni şekilde karsilik verdım. KS benim yorumlari silerek onlara musade etti. burada bile gercekten bur şeyler var inan buna. senin toprağında sana ve atana hakaret ediliyor ve buna kayitsiz kalman bekleniyor. kisacasi paylasim ve begenilere çok dikkat edilmesi gerekir. düşünce görüş ve begenilerine dikkat ettmaniz lazim. ben burada sadece insanlar daha dikkatli olmali ve bilinçli olmasi gerektiğini anlatmak istedim. siz de bilirsiniz ki kişi kendi yapacağı şeylerden kendisi sorumludur. hic kimse bir başkasına karışma gibi luxu olamaz. fakat birbirimizi uyarmak ve bilgi paylaşmak zorundayiz.. tabiki sosyal medyayi iyi takip ederseniz de ordan da anlayacağınız üzere yoruar çok kisitli ve dikkatlidir. karsi görüşler bile kibarca uyari yapıyor. Hic kimse akli başında isimler ünlüler dahil dikkatli ve temkinli. Son olaylarda. Sonra da dikkat ederseniz kullanma gereği bile duymayan bir çok insan hesabi kapamadi gakat ektif olmamayi tercih etmeye başladı. Sadece daha dikkatli olun hepsi bu👌
- 1 yıl
Teşekkür ederim, dikkat ederim bende.
- 1 yıl
Rica ederim 👌
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. kimisi trende uymak icin acıyor.
kimisi yok dememek için. biriyle tanıstın hani bi irtibat bu. telefon vermeden.
kimisi fotograf arsivi olması icin orada kaydediyor ya
kimisi sosyallik icin sosyal medyada
kimisi herhangi bi yere iletişim ulasım ıcın. misal ozyeğinler beko bayisi. samsung müşteri hizmetleri. instagramına mesaj yaz mail yazsan ciddiye almazlar ama instagrama dönerler
kimisi karsı cins düşürmek icin
kimisi bi sanal dünya vitrini icin.
kimisi takip etmek ıcın o mecrayı. misal tgrt haber takibi ya da siyasetci birini takip
kimisi güzel hatun erkek hesapları vardır ünlü dizi oyuncusu vs onların fotolarına bakmak ıcın. ve onlardan feyiz alıp kopya cekip foto atmak ıcın. ben yapmıstım bunu. r erkocların bi pozu iyidi. :D
11 Yorumla- 1 yıl
Ahah baska bid mizah anlayisi sevdim. ben tabiki bunalara karşı bir insan degilimher insan farkli şeyler bekler. bazan insanlar bizler gibi şanslı olmayabilir bunu da farkindayim. koy yeridir imkan kisitli. aile baskisi vardi. eglence olarak gördüğü şey sonuda olabilir. ben uyarmak istedim hepsi bu. yoksa kendi işinde gücünde akli basinda birisinin bu medyalar işi için kullanmasi doğal. Fakat farkli bir şekilde yorumlar begeni ve izlemeler çok zor duruma sokar insanlari. sozlesme nasil dim * ce yapilmis... ayirdim ki yasak yemeyelim. insanlari bir araya getirmemek için uğraşıyorlar. Yolda topluluk halinde bir yerde ya da sosyal medyada düşünceler rahatsizlik veriyor. O yüzden her yere al atiliyor ve gereksiz yere suçsuz aslinda özgür iradesi ile düşüncesini anlatan insanları baski altina aliyorlar.. dikkat etmekte yarar var
Aile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı. hiçbir amacım yok vakit geçirmece
111 Yorumla- 1 yıl
Dikkat etmek yeterli
- 1 yıl
Doğru soyluyorsunuz işi için yapan tabiki reklam amaçlı kullanir. fakat gereksiz paylasim yorum sıkıntı
- 1 yıl
Haklisiniz ben asla interneten ne ürün aldim nede bir şey için karat kıldım. Pipirikli birisiyim magazada görmeden almam. diger beyaz esya ya da oturma gurunu ev aletleri için de bildiğimiz markalari direk gidip alirim. internette bir netflx izlerim ya da müzik başka alanım yok
- 1 yıl
Bunu biliyorum ben bunu da tercih etmiyorum onu demek istedim. tabiki satış ticari siteler var sahibinden vs giyim magazalari da dahil. ben gercekten yapi olarak bunlari tercih etmiyorum. Size tabiki katiliyorum. onu zamani olmayan insanlarin yapmasi doğru bir tercih. Ben bunu asla yapmadim. sebebi kredi kart bilgimi paylaşmak bana ters geliyor ve ürünü yerinde almayi doğru buluyorum. sizin anlattığınıza karşı felan değilim yanlis anlaşılmasın lütfen. Varsa bir yanlis anlama kirilma dostum senlik durum yok. tercihiniz de benim için değerli..👌
- 1 yıl
Rica ederim hepimiz ayni gemide ve ayni istekler ve arzular içinde yaşıyoruz. senin iyi olman cevreni ve benide etkiler. bende senden çok şey öğrenirim. Bilgi ayri bir şey, saygı ayri. ayni görüş ve düşüncede olmamak ayri insanlar demek degildir. sizi tebrik ederim iyi niyetli bilgili kibar nazik bir yapiniz var. size saygi duydum. her şey için ayrıca teşekkür ederim 🙏
- 1 yıl
🤣🤣 Bilge adam aynı hisler karşılıklı şimdi bu yorumları okuyanlar birbirimize yürüdüğümüzü sanmasınlar mâlum ortam da çok saçma insanlar var ve başka yerlere çekmeye çok müsait bir ortam ama kibar insanlara bende saygı duyarım elbette aynı fikirde olmak zorunda değiliz ama saygılı olmak şart
- 1 yıl
teşekkürler haklisin iyi keyifli yorumlar 👌👍👍
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılKafamı dağıtmak için güzel videolar falan oluyor bir de bu uygulamayı sık sık kullanıyorum bu da bir sosyal medya aslında. Soru paylaşmak ve öneri almak için kullanıyorum
11 Yorumla- 1 yıl
En iyisini yapiyorsunuz. ben kullanmayin demiyorum tabiki. Sadece dikkat edin. turkiyede yasaklandi ve anlaşma sağlanarak açıldı. Daha temkinli olun. iyi eglenceler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılcanım sıkıldığı için Bos bos zaman gecirmek
11 Yorumla- 1 yıl
Aslinda bunlar dahi hata. öncesi için evet açan egleniyordu diyebiliriz. fakat kapatildi ve Türkiye şartlarını koydu. instegram bu satlari kabul etmeseydi acilamazdi. bu sartlar neydi? kisi bilgisi ozluk haklari kullanici sözleşmesi bulunduğu ülke ve şartları ile yasal mahkemleri ve kolluk güçlerinin tam yetki sinirina alinmasi da bu şartlar arasinda...
1 yılPaylasim yapmiyorum takip ediyorum. Instada kaydettigim bir suru fikir vs var. Sosyal medya kotu bi yer degil. Dunyadaki yenilikleri takip etmek icin faydali. Insanlarin zihinlerini degistirmek icin kullaniyorum.. ve bunu paylasim yapmadan yapiyorum ustelik ise de yariyor ama genelde yabancilarda ise yariyo, turklere fazla etki edemiyorum :D ugrasmaktan da sıkıldım..
115 Yorumla- 1 yıl
Bu senin bahsettiğin ülkemiz için geçerli değil. Sen sadece avrupada ki insanlar için faydali diyebilirsin bunda sakinca yok. faydalo gördüğün şey bir gün senin cikmazin olur. neyse ben elimden geldiğince uyardim.2016 da iran daki uygulamalarin hepsi şu anda senin ülkende gündemde. 2021 de iran da nasil katiliamlar yapilmis izlersen anlarsin..
- 1 yıl
senin derdin ne :D ne kadar kistlayici dusundugunun farkinda misin?
- 1 yıl
Ben kısıtlamiyorum insanlik namina uyardim istediğini yapmakta özgür sun. benim sadece şaşkınlıkla izlediğim ne kadar bilinçsiz insanlar olduğumuz. Beni hic dikkate alma özgürce paylas izle
- 1 yıl
Sen mi bilinclisin de biz bilincsisiz? Insanari korkutarak bilincli oldugunu mu zannediyosun?
- 1 yıl
Özgürsünüz istedigini yaz ciz oku ben sizi uyardim zorunlu degilsiniz. benim ne is yaptigimi bilsen şaşarsın neyse fazla konuya göremiyorum. Her insanin fakli seylerde bilgisi vardir. sizin bildigniz de mutlaka var dir sizin kadar o konuyu bilemem. bu konuyuda sen benim kadar bildigini sanmiyorum. kendine iyi bak naparsan yap
- 1 yıl
Cevaplarini gordum cemaat ve tarikatlarin insanlari begenilerine kadar takip edebildigini ve katliam yapacaklarini falan yazmissin. Onlardan korkan onlar gibidir diyorum. Insana zulmetmeye kalkan cezasini bulur bu kadar korkak olma. Cahiliye devrini tekrar uyandiramayacaklar, basarisiz olacaklar :)
- 1 yıl
Size kariliyorum. zaten anayasa mahkemesinin hükmünü neden saymadigindan analmis olmalisiniz. bu gibi yetkileri onlara verecekler
- 1 yıl
Veremezler. O kadar korku iklimi yaymaya gerek yok. Ben yillar once ruyamda gordugum sey gercek olacak diye dusunuyorum ve ulke o zaman bundan daha kotu halde olacak.
Onu buraya yazarsam da hos olmaz. Ama o kadar hadsiz davranamayacaklar. Bu ulkeye yatirim yapan yabancilar bile senin dediklerinin olmasina izin vermezler oyle soyleyeyim. - 1 yıl
Bak abalasi boş bir konuşma yaptığının farkindamisin bilemedim. yasiniz 18 ve sis ne hukumet gördünüz ne bir kaos. sadece sosyal medya agzi ile konuştuğunuzu farkindamisiniz bilemedim. yatirim yapan yabancilara zaten kapiyi açan bunlar. ruya ayri bir sey gerçek bam bakskadir. siz t
Ya trol kafasindasiniz ya da ulkemin gidisatinindan bir habersiniz. iran afgan suriye itak a neden kapıları actik? neden bütün devlet kurumlarını ve özellikle kendi savunman olan tan paleti dahi yabanci yatirimciya eslim ettin. elimdeki silahi bir gün savasmak zorunda olacağın yabanci yatirimciya teslim ettin. sana bir sey diyen yok. bu ulke zaten düşüncesiz insanlarin cok biliyorum diyen ama bilgisiz insanlarin yuzunden bu hala geldi. ben sizi zadece dikkate tmeniz icin ve iyiliğiniz için uyardim. bunu dikkate almak almamak sana kalmış yaşarsın öğrenirsin zaten. ama saglam tezlere bilgisi dahilinde onlan konulari aktaran insanlara elinde onu katalayacak tezini boşa çıkartacak 1 unsurun savunman yoksa lutfen boş yapma. Şu an 3 dunya savasinin dahi başladığını farkina varamamis ama orada resim paylasim haha ha hoho diyen bir cocukla uğraşamam - 1 yıl
Tamam abisi sosyal medyalari kapatalim o zaman sorun kalmaz :)
- 1 yıl
Sana kapat demedim iyiliğin için dikkat et dedim hepsi bu. bunu sen nasil algilarsin bilemedim ama kotu zor duruma dusmeyin diye paylastim
- 1 yıl
Senin su an yaptigin korku iklimi yaymak ve onlari desteklemek ama farkinda degilsin. Onlarin elindeki imkanlari soylemen mantikli tamam ama fazlasini dedigin zaman onlardan farkin kalmiyo.
- 1 yıl
Bakin bunuyariyi dikkate alin diye yaptım. Siz irandaki 2016 yasaklarını gördünüz mu? sonrs 2021 de ki katliamlari. bak ablasi yanlis anlama ben gerçekten Atatürk ilkelerini delisi bir izmirliyim. bizim orada vatan haini çıkmaz. İçin rahat olsun ama sende kuzum bak genç geleceğimizi emanet ettigimiz pirlanta gibi insansın. Sizleri gözlerinde ışık saçan aydin insanlar olarak görmekten hoşlanıp gurur duyuyoruz. her insan farkli diye sizde onalrin ayni safinda durmayin. genis bir yelpaze ile daha arastirmaci olun. okuyun kuzum okuyun bilgi bu cehaletin en büyük düşmanıdır. Onalrin istediği itaatkar boyin egen el ayak open cahil insanlar. onalrdan olmayin
- 1 yıl
Itaatkar, el ayak open insan olabilecek biri degilim ve ne kadar bikmis da olsam insanlarin zihnini uyandirmaya calisiyorum. Karsida anlamaya kapali insna varsa etkisiz oluyo onlarin anlama seviyeleri daha dusuk oldugu icin de su an bulundugumuz sartlar icindeyiz. Ataturk 100 yil onceden bugunu gorup uyardigi halde bu durumdayiz, ne diyelim...
- 1 yıl
Seni tebrik ederim güzel düşüncelerin var. biz de bu değerlere saygi ile bakip şaşkınlık içerisinde izliyoruz. Bunu başaramazlar her an bir iç karışıklık çıkabilir. Onlar hizli bir kararla gitmiyor. hic kimse sanmasin buna müsade edilecek. sadece o ana kadar aci ceken insan olmasin diye uyarıyoruz. Bu mamleketin kendi askeri var içiniz rahat olsun.. ama dikkat edin yeter
Sondakini yazmayaydın iyiydi 😅
Ben sosyal medyayı pek sevmem. Toplumun geneline bakacak olursak tasvip etmesem de yediğini içtiğini gösterirler fakat diğer dediğini yapmıyorlar. O kadar da değil yani 🤣11 Yorumla- 1 yıl
Doğru en iyisini yapiyorsun fakat yinede kullanicilarin dikkat etmesi gerekir
1 yılHer insan beğenilmek veya güzel bulduğu anları paylaşmak ister. Arkadaşlarım hep farklı şehirlere taşındı. Tek tek hepsine fotoğraf video atmak yerine instagrama atıyorum. Zaten takipçi sayım 75 falan, öyle hava atmada gözüm yok.
11 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin yeter
Sosyal medyada iki hayatım var.. biri uslu aile kızı arkadaşlarını ailesini takip eden hayatını paylaşan
Diğeri de gizli zwvklerini paylasan arastiran yeni insanlarla tanışmak sohbet falan hayatı..
iyi ki bence böyle bi imkan var.. ve böyle şeyleri kötüleyen kızların çoğu böyle Fake hesapları var ama gösteremiyorlar şaklıyorlar biri de açık bunu söyleyince kızıyorlar 🙃🤣
Erkekler bu konuda daha anlayışlı
Not:
Ama aslında uslu kızım 🤭🥺11 Yorumla- 1 yıl
Bilemiyorum dikkat ettikten sonra bir sakinca yoktur
1 yılVideo izliyorum, eski tanıdıklarla bağ ayrıca. Başka bir amaçla kullanmıyorum, fotoğraf paylaşmıyorum. Yemek ölsemde paylaşmam görgüsüzlük ten başka bir şey değil çünkü.
16 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin son sözleşme çok büyük sıkıntılı bilginiz olsun
- 1 yıl
Ne var ki?
- 1 yıl
Bir çok paylaşımda konudan bahsettim siz kullanıcı sözleşmesini iyi okuyun ve orada gizli bir sözleşme var içeriği olmayan.. kisa zamanda anlarsiniz
- 1 yıl
Tamam teşekkürler
- 1 yıl
Rica ederim🙏
- 1 yıl
🙏☺🙂
1 yılKafa dağıtmak ve bilgi edinmek. Eğlenceli hesaplar ve öğreten hesaplar bundan dolayı var. Bazen de aklıma gelen ünlülerin ne paylaştığına bakıyorum.
11 Yorumla- 1 yıl
Son sözleşmeye dikkat edin. izlediğiniz video ve beğenilen den de ceza var
Sosyal medya kullanmıyorum. Kullanmayı gerektirecek bir şey de göremiyorum. Milletin rezillikleriyle zaman kaybedecek değilim.
21 Yorumla- 1 yıl
Sizi tebrik ederim
1 yılHerhangi bir amacım yok. KS dışında bir platform kullanmıyorum. Burada da benceler yazmak hoşuma gidiyor.
11 Yorumla- 1 yıl
Sizi tebrik ederim. ben ce lerinizi keyifle okurum insallah
- Aile & Toplum konusunda 916 cevap paylaştı.
1 yılYalnız burası da bir sosyal medya platformu. Burayı başkalarına yardım etmek, WhatsApp'I iletişim, YouTube'u da eğlence amacıyla kullanıyorum.
11 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin
1 yıl100 de 55 hobi, 15, yenilik katma ve öğrenme, 20 beyinsiz insanlarla d. şak geçme, 10, güncel kalma
18 Yorumla- 1 yıl
Bu da sizin tabiki hakkiniz buna bir şey diyemezler fakat dikkat etmeniz de fayda var. sadece neyi izleyip neyi beğendiğiniz ve neye yorum yaptığınızı bilmeniz yeterlidir..
- 1 yıl
Evet öyle. O kadar kavisli gönderirim ki, nerden karşılık verilmesi gerektiği anlaşılmaz. Bi seferinde, sosyal medya yüzğnden tazminat (aslında uzlaştırma bedeli) almıştım. benle uğraşan bi şekilde daha çok ağlıyo yani
- 1 yıl
Hakettiğim, bunun bi 8 katı falan da, tanrısal (ilahi mi demeliyim) irade ile pazarlık ediyoz işte,3 mü olur,5 mi olur, şu kadarı öte dünyaya kalır, bu kadarı günahtan mahsup edilir bla bla..
- 1 yıl
Güzel düşüncen var ne demeliyim bilemedim ama nalesef cahil bir düşüncen içinde insanlar aziyet çekiyor
- 1 yıl
Herkes hakettiğini çeker, kader ;)
- 1 yıl
Haklisin 👌
- 1 yıl
teşekkür. Aksi düşünülemez zaten ;)
- 1 yıl
Rica ederim👌
1 yılSosyal medya kullanmıyorum mu dkdkdkd Şeyy burası da bir sosyal medya türü ama siz bilirsiniz tabi
13 Yorumla- 1 yıl
Burasi bir sosyal medya platformu değil. Soru görüş oneri sitesi. bir video atin izleyelim? kisacasi instegram eskisi gibi değil.. sözleşme yapildi. fikrim onu iyi okumaniz
- 1 yıl
burada da yediğini, içtiğini, gezdiğini paylaşan insanlar var. Link atma , fotoğraf paylaşma vb gibi içerikleri var instadan farklı olarak soru görüş konsepti ile oluşturulmuş bir SOSYAL MEDYA PLATFORMU oluyor yani kendisi.
- 1 yıl
Haklisiniz yani olaya bilgi olarak bakmazsan öyle hitap edersiniz. bakin ben size bu sitenin aslini dim siz whatsap bile kullanmis olsaniz ki buna telegram dahil.. paylasim ve beklemtileriniz dogrultusunda bunu sosyal medya sayarak kullanabilirsin. KS gibi suteler online gibi oyin sitelerinin amaci sosyal site tercihi degildir. burada evinden çıkamamış ya da bilgisi olmayan insanlarin buluştuğu gibi... özel eğitim derecesinde olab güzel insanlarin bir biri ile sohbet edip bilgi sahibi olmasi gereken sitedir. fakat kendini bilmez +18 ler doldukça ortam gerildi amele gurubu çoğaldı ve site gerçekten artik birakti. eskiden olsa siz bunlari yazip paylaşıp hakare edip ya da hakarete uğrayıp zor durumu yaşamazdiniz. bunu unutnayin yeni nesil de de var hata. nokta attigi seyi sosyal medya sanarak hayal dünyasını gömüyor. En büyük geri gitmemiz de budur. bak şeker ablasi sen bile bir topluluğun soru cevap önerisine sosyal medya diyebiliyorsun. Ne video var ne flm ne album paylasimi ne reklam.. sadece bilhi diyoruz ya... o da yok maalesef. kaliteli insanlar burada fazla zaman geçirmiyor.. sosyal medadalar. burasi sosyal medya kivaminda tadinda olsaydi.. serdar abi hülya abla felan burada olurdu. ben uyari taptım tabiki hayat sizin. dilkat et dedim. etmmen de etmemen de senin sorunun. fakat KS bir sosyal medya değildir. Sosyal topluluk olma yolundan da ayrildi. sebebi kalitesiz insan sitede çoğaldı
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yıl15 Yorumla- 1 yıl
Link tıklamak zararli sizde yapmayin. belki sizin sakıncası olmayan linktir. fakat ben yinede dikkatliyim bu konuda kusura bakma lütfen 🙏
- 1 yıl
Merak etme hızlıresim yazıyor abuk subuk uzantı olsa bende tıklamam.
- 1 yıl
Doğrudur olsun siz de tenkinli olun gokhan
- 1 yıl
Eyvallah dikkatliyim zaten uzantı başına ve sonuna bakarım mutlaka
- 1 yıl
Evet en iyisi
Eğlenmek, zaman öldürmek, gülmek, güldürmek için haa iletiim amaçlı kullandığımz da oluyor zaman zaman.
15 Yorumla- 1 yıl
Dikkat edin son sözleşme çok ciddi bir sozlesmedir
- 1 yıl
Kullandığımız android cihazlarda kullanılan hiçbir uygulama yeterince güvenli değil zaten. Tek bir uygulamanın sözleşmesini okuyarak bu şekilde tepki vermeyin, asıl soygunu kullandığımız arama motorundan tutunda mail adresimize kadar erişebilen ana uygulamalar yapıyor. Telefonunuzun formatını googledan çıkarıp yeni bir şeyler deneyerek güvenliğinizi sağlayabilirsiniz asıl. Sorun sosyal medyalar değil, akıllı cihazlar burada.
- 1 yıl
Ya tabiki o öyle daha sen o cihazin kimliğini neden yurt dışı bile olsa kayit ettirmek zorundasin. telefonun yanineayken bile dinleniyor. o ayri bir olay. hatta google girince bazan konustuklarin karsina öneri çıkar. Cihaz kimligi her zaman ulkende dinlenir ama görüşlerin sosyal medyada görülür. Tepkilerin kişiliğin vs izledigin video ve begeniler dir. sozlesmeyi iyi oku derim
- 1 yıl
Denerim.
- 1 yıl
👌👌👌
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u 1 yılZaman geçsin bazen guzel içerikler oluyor öğretici
Yediğim ictigimi paylaşmıyorum kahve sttorysi oluyor yanina kitaptan sözler bu kadar17 Yorumla- 1 yıl
Anliyorum fakat bunlar genelde kapanmadan önceki dogru özgür bilgiler dahilinde yapilir di. Şu an kapandi ve sözleşmeyi instegram kabul etti. yapilan yazılan her şey den soz sorunlusunuz. eski tadi kalmadi..
- 1 yıl
Ne gibi mesela? Tehlikelide miyim
- 1 yıl
Son Sözleşmede yazanlar basit geçim.. kolluk güçleri mudahalesi cemaaat ve tatikat karalama gibi olaylarda ve izlediğin vodeo içeriği siddetse bile görülüyor ve bundan suç aliyorsunuz.. basit geçtim. Yoksa instegram ulkemizde asla acilamzdi. bu sizlesmeyi instwgram kabul ederek bilgileri port tan mi domain denmi direk bilgi islem turkiye sistemine veriyor..
- 1 yıl
Ülkenin yarısı goz altına alınacak o işler oyle kolay degildir diyorum.. aşırı saçma aşırı yobazca bir kural davranış
- 1 yıl
Neden olmasin alinmadi miz? daha önce yapilmadi mi? gezi olayları sehit anneleri emekli öğretmenler alinmadi mi? ne suclari vardi ki. balyoz uydurup koskoca komutanlari alip yillarca yargilayip böyle olay yokmuş diye salinmadi mi?
- 1 yıl
Sadece video izledim diye göz altina alınabilir mi
O dedigin şeylerde eylemde bizzat kendileri bulunan kişiler - 1 yıl
Uani terördür izlediğin acik saçık tir turk toplum. ahlak kurali yani dikkat li olu. Siddettir vs begeni yaparsin ya da bir laf yeter. sizin için anlattim bu konuyu dikkat edin
amacım yok kafam esince kapatcam zaten kaptirmiyorum kendimi
21 Yorumla- 1 yıl
En iyisi
1 yılBurası sosyal medya değil mi? burada da her haltını paylaşırsın gayette
17 Yorumla- 1 yıl
Hayir burasi bur sosyal platform değildir. Ben instegram kullanan insanlara bunu kullanmayin demiyorum. Yasaklandı ktan sonra bir anlaşma yapildi.. yoksa açılması imkansiz di. bundan sonraki süreçte dikkat edin diyorum hepsi bu
- 1 yıl
Nasıl değil? Sosyalleşyiğin, insanlarla tanıştığın, yediğin içtiğin, senin tabirinle s'çtığını gösterdiğin her ortam sosyal medya platformudur. Sen instanın kapanış açılışından bahsetmemişsin o apayrı bir konu üstelik. Bu egoyu elit olma çabasını da hiç anlamam, "sosyal medya kullanmıyorum" diyip girmedikleri uygulama yok 🤣🤣🤣🤣
- 1 yıl
Üstelik sende gösteriş yapıyorsun. İlla Instagram, face, tweet olmasına gerek yok dimi güzel kardeşim 😎
- 1 yıl
Yok şeker ablam siz sanirim yanlis anladiniz KS bir sosyal medya değil. Bir haber kaynagi ya da paylaşım yapilan ag değil. Soru cevap bu platform fakat sosyal medya asla olmadi olamazda. reklam video tanitim guncel haber var mi burada? elit çabası derien ablamadim? siz sadece saldirmayi seçmişsin gibi. kiyamam ablam ellerinden öperim oyle bir niyetim yok. ben sadece gercekten insanlari uyarmak adina kapandiktan sonra bir anlasma yapildi ya ablam. ondan sonra çok dilkatli olun dedim. ben kullanmadim ablam ve kullanmam da. bana göre yer degil. nasil diceksin. reklamlik isim yok devlet memuruyum say.. alis veriste pipirik birisiyim aska kredi kartini internet ortaminda paylaşmam... ben kullanmayin demiyorum ablam. sadece daha dikkatli olursaniz çok iyi olur uyarisi yaptim.. seni soru ya da düşünce kirdiysa sizden özür dilerim isterseniz soruyu dahi çekebilirim. Beni bir kardeşiniz olarak görürseniz çok mutlu olurum.🌷🙏
- 1 yıl
Sen buraya yeni mi geldin? 🤔 Reklamın hası var, tanıtım da video da, güncel habere her halt var.. Sen biraz incele 😂 sorunun açıklamasına da iyi bak
- 1 yıl
Bir sosyal ağ hizmeti (aynı zamanda sosyal ağ sitesi veya sosyal medya), sosyal ilişkiler kurmak için kullanılan çevrimiçi bir platformdur. İnsanların kişisel veya kariyer ilgi alanlarını, aktiviteleri, geçmişlerini veya gerçek hayat bağlantılarını paylaşır.
- 1 yıl
Ablam ben çok eskiyim burada sadece 1.5 yil girmedim. sosyal. medya nedir biliyorum. ben camfrog ve turkcell adminligi yapmışım rahat ol. burada sakin yanlis anlama seni rencide edecek bir şey söylemiyorum. Bu benim içinde bir ders. siz. bakin sevgili ablam. soru yukarida ama direk beni hedef aldiniz hoş bir tabir olmadi bu. tabiki siz de istediginiz gibi olaya bakip farkli düşünceler içerisinde olanilirsiniz. ben kavga edicek laf yarışı yaparak karsimdaki insana hakaret etme gibi luxu nü kendimde bulamıyorum. Kavgada etmem beni istediğin gibi elestir. konumuz sadece instegramdaki dikkat etmemiz gereken olaylar için uyariydi. yani kullanmayin demedim. ya da yazmayin demedim. istediğin istediğin gibi yapar insanlar. seviliyorsun ablam varsa içini dökmek istediğin kin nefret inan ki saygi ile beklerim bana yolla gönder rahatla. seni mutlu görmek istiyorum hepsi bu🌷🙏
1 yılKafa dağıtmak için ve yapılan şeylerin daha iyisini yapmak için izleyiciyim😊
11 Yorumla- 1 yıl
Güzel düşünce ben nasil bir yer olduğunu dahi bilmiyorum. Sadece dikkat edin yeterli. iyi eğlenceler
1 yılHayır reels izliyom sadece vakit geçirmek için ondan açtım
13 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin son sözleşme çok büyük sıkıntılı bilginiz olsun
- 1 yıl
Tamam ederim
- 1 yıl
👌👍
- Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.
1 yılvalla beni mutlu eden şeyler başkaları tarafından begilmesede olur instagramı aktif kullanıyorum
13 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin son sözleşme çok büyük sıkıntılı bilginiz olsun
- 1 yıl
sözleşme nedir anlamadım?
- 1 yıl
Vallahi bir çok şeyi paylaştım orada bakanilirsiniz. fakat instegram ulkemizde kapandi biliyorsun ve sartlar konularak açıldı. Bir çok insanin da bilmediği vpn ler girdi devreye. bunlar zaten bilişim bilgisi ne dahil olan vpn lerdir. bilgiler ordan da alinip kaydedildi. bizim ülkemizde serbest gördüğün her noktada birilerinin parmağı olduğunu unutmayin. sözleşmelerde tarikat cemaat safak yazarlari gibi aa dan basla trollere kadar yetki verildi... iran dan suriyeden gelenlere sarstsiz neden vatandasli verilmeye basladi? bir çok gundem var burada ama uzak bakip bize dokunmayan yilan bin yasasin mantigi içerisinde yasayan, kabuguna çekilmiş gercekten cahil bir toplumla karsi karsiya kaldik. kolluk kuvvetleri dedigimiz farkli boyutlara kadar çıkar. Siz temkinli olun tabi sözüm beş parada etmeye bilir sizin düşünceniz karşısında. Bunada saygim var. fakat iyi ce gidişata ve sözleşmelere bakarsaniz anlarsiniz saygilar
1 yılAktif kullanici degilim bi KS var iste o da kafa dagitmalik
11 Yorumla- 1 yıl
En güzelini yapiyorsun tebrik ederim
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Eğlence , gülme amaçlı ya da günlük işlerimi yururmek amaçlı..
11 Yorumla- 1 yıl
En güzelini yapıyorsunuz. Fakat şu an yeni sözleşmeye dimkat edin hepsi bu. instegram partili oldu onu bir okuyun derim.
Gizli Üye(30-35)1 yılSosyal medya kullanmıyorum 😃
Gereksiz bence…
Ama maalesef çoğu insanı sosyal medyada yakalaya biliyorsun, şirketimiz için reklam yapıyoruz sosyal medyada.
ondan hariç kullanmasını bile bilmiyorum 😅
gerçi şirket için bile ben gitmiyorum sosyal medyada işçi yapıyor😃
11 Yorumla- 1 yıl
Haklısınız tabiki sosyal medyayi bir sirket kendi bünyesinde reklam yaparak kullanması mantikli fakat şahsi hesapta kullanmasi kadar komik bir durum yok. mesela bakin paylaşım olarak ne yapilir ne izlenir. bunlari hali ile bir çok yerde sitede izlersiniz. ben instegtam kullanmayin demedim bir çoğu yanlış algılıyor. Turkiye de bu kapatildi... yasak koydu cumhur başkanı yalakalari ki reslam siyaset hakaret vardi. arti diger konu da reklam lar satışlar ac kaldıkları için antalyada güneşi çok kullandilar dedi maliye bakanımız ya.. gunes vergisi çıkıyordu. Simdi sosyal medya reklamindan daha büyük pay bekleniyor arti siyaset korktuğu için bilgiyi instegram vermez ve doneler bize düşmezse siz benim ulkemde bunu yapamazsiniz dedi. paylaşılan video ya da izlediğiniz videoda ki beğeni bile dilkate alinacak. yorumlar dahi.. kisacasi halk açık hapishanede özgürce dolaşıp salliyorum dedigi an bir gece ansizin gelebilirim olcak. Kisacasi tarikatlar cemaatler buna ceza vedigi gibi suc duyurusu yapacak. itan rejmine adim atin diyor. ben sadece insanlar çok çekti artık diyen bur kitledeyim ve bu uyariyi yapmayı kendime borç bildim hepsi bu
Arkadaşlık sosyalleşme ve kafamı dağıtmak için kullaniyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Son sözleşmeyi iyi okuyup dikkat etmenizi öneririm
1 yılMüzik gruplarına bakmak için sosyal medya kullaniyorum😂
12 Yorumla- 1 yıl
Dikkat edin yeter. Paylaşım lar beğeniler ve izlemeler
- 1 yıl
aynen aynen ✨
1 yılPaylaşım yapmıyorum. Yakın arkadaşlarımla reels yağmuru için açık duruyor.
13 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin
- 1 yıl
Etmemi gerektirecek bir şey yok. Şimdiye kadar gittiğim hiçbir yerde foto/video çekip paylaşmadım.😸 Aldığı nefesi paylaşanlar düşünsün.
- 1 yıl
👌👌👌
1 yılHaber ve bilim sayfaları takip ediyorum. Paylaşım hiç yapmadım
11 Yorumla- 1 yıl
Dikkat edin son sözleşmeler kötü. En iyisini yapiyorsunuz
Reels izliyorum arada post ya da hikaye paylaşıyorum stalklamayı seviyorum ondan
17 Yorumla- 1 yıl
Peki yinede dikkat edin son sözleşme berbat
- 1 yıl
Izleme patlasma beğeni gibi suçlarda tarikat dahi buna mudahale ederek senin hakkında suç işledi diyebilecek
- 1 yıl
Bakin son konuşmalara neler oluyor diye düşün. Iran suriye afgan gibi ulkelerden gelen her insan turk vatandaşı olabilir kapımız açık denildi. turk halkindan oy alamayacagini bilen yönetim. Seni kendi ulkende kulteci dedigin insana ezdirecek. o yuzden her tarikat Şu an vatandaslik verebiliyor. Yakinda iran kuralları olacak. Bunu insanlara alistirmak için ilk olarak sokak hayvanlari katliamini getirdiler... iyi ye gitmiyoruz
- 1 yıl
Amin 🙏
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılBos bos zaman gecirmek ama kullanabilseydim iş konusunda guzel olurdu
17 Yorumla- 1 yıl
Butun bilgiler otomatik aliniyor saninca gormuyormusun?
- 1 yıl
Onlar zaten var internetin içindesin sonucta
- 1 yıl
Fakat bu yetki okadar yok. sen bu gibi platformlarda çok daha bir sorumluluk alip. son sözleşmeyi de kabul etmiş oluyorsun. son sözleşmede yaptigin en ufak şeyden direk yargilanacak sin
- 1 yıl
Normal kullanirsan sosyal medyayi hic bir sey olmaz gerci ben pek normal kullanmiyorum cok tartistigim icin aslinda onu bile yapmamam gerekiyor benim
- 1 yıl
Haklisin fakat insanlar gercekten kendi elleri ile kendisini ifşa edip fişliyor. Mantiksal hiç bir yönü yok alslinda sosyal medyanin... sadece gündemi internet haber aracılığı ile takip edip ve eger istersen komik videolari da izleme şansın var. sosyal medyayi gerkesiz bir araç olarak görüyorum
- 1 yıl
Evet çok dogru söyledin ama normal gerekli olarak kullanilsa cok guzel olur iş konusunda artik işler sosyal medyada dönüyor zaten bilgiler de öyle aslinda bir cok sey sosyal medyada hayatimiza girdi simdi yapay zeka girdi bunlari yanlış sekilde kullanmak yerine dogru kullansak hic bir sorun olmaz ama iste bizler sosyal medyayi gereksiz yere kullaniyoruz sacma sapan seylerde internet gibi interneti asla kullanmayi bilmiyoruz zaten şurada bile bir sey oldugunda internete bakayim edeyim yok gelip buraya yaziyor doktora gitmesi gerekiyor gitmiyor buraya yaziyor interneti dahi kullanamiyoruz internette sosyal medya da bir sorunn yok bizde sorun var bu yeni bir sey degil zaten internet ciktigindan beri internetle basladi bunlar bize yardimci olsun diye varlar ihtiyacimiz oldugunda kullanmak icin ama bizim ihtiyacimiz olmadigi icin ne icin kullanacaksin sacma sapan seyler icin kullanacaksin baskalari ne yapiyorsa onu yapacaksin dedigin gibi vücut paylasmak yedigin yemegi paylasmak hatta bu var bile tuvaletteyken bile paylasiyorlar sosyal medya internet insanları daha da bozdu zaten bagimlilik yapti ben de yapiyorum genel olarak artik vaktimiz sosyal medya da geciyor tüm günümüz bir arkadasimla bulusuyorum veya iste kuzenimle bulusuyorum kim olursa yanyana geliyoruz elimizde telefonlar var düzgünce konusma yok aramizda bu hale geldik iste hatta getirildik bizim de canimiza sefa zaten
- 1 yıl
Çok doğru söylüyorsun.. bunlar için diger sahibinden dolap hepsi burada ali baba gibi siteler var zaten. bunlari kullanmak mantikli ticari iliskilerde.. burdaki bilgiler sorunsuz islenir. ticari kanun kararnamesi vardir. burada senin bilgilerin paylasilip sucalmazsiniz. fakat orada nerden geldigini bilmediğiniz hesaptan para alirsaniz is yaparsaniz direk suçlusunuz. Yeni kara para aklama işleri de bu siteler sayesinde oluyor. siz mailinizi satmis olsaniz da gönderici sorunluysa onunla ayni suçu işlemiş olursunuz.. oralar ticari bir kaynak değil dikkat edin.. daha bir çok eksileri var. izlediğiniz videodan beğeniye kadar suç alıyorsunuz. Daha dikkatli olun. son sözleşme bildiğiniz gibi kabul edilir degil ama parti ve ulke kaynakli oldu. sikinti aslinda büyük ve bunun yarasını ileride çok insan bilinçsiz şekilde çekecek
Benim hiç sosyal medya hesabım yok çünkü sosyal medya gerçek değil herkes yapmacık herkes mutlu herkes zengin ama hiçbirimizin hayatı sosyal medyadaki gibi değil tatilde story paylaşacağıma sevdiklerimle o tatilin tadını çıkartırım.🤍
13 Yorumla- 1 yıl
En mantıklı kararlari veriyorsun tebrik ederim
- 1 yıl
Rica ederim
1 yılVallahi alnından opesim geldi. Bu tipler Instagram kapanınca etekleri tutuştu bir şey atamicaz aman diye. Ben hiç açmadım Instagram falan açmayı da düşünmüyorum. Gereksiz bir ortam ve fazlaca vakit kaybı
13 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim. Çok doğru söylüyorsun. kotu apuk sapuk paylaşım yapip kendisini sergileyende var. görmemiş gibi yediği içtiğini hatta gezdiği yerleri atip giydiği donu paylaşan da var. bunlari geçtim o gurup zaten basit insan gurubudur. fakat son kapatilinca tekrar açılma sartlari daha agir. eger integram yaptirimi bilgi vermeyi kabul etmeseydi. ulkemizde tamamen kapatilacak ti.. su ki her bir tarikat suç duyurusu yapabilir kolluk güçleri ve sistemi aninda sahisa mudahale edip eviden sorgusuz alabilir. paylaşımlarda begeni suç... o videoyu kim ne kadar izledi ve gibi suçları da kapsiyor. izlediğiniz ve beğendiğiniz videolara dikkat edin. benim hiç işim olmadi olmaz da. siz dikkat edin
- 1 yıl
Bu dedikleron sadece intagram için mi geçerli? Yoksa diğer sosyal medya laf için de böyle mi? Aslında şöyle kullanan arkadaşlarım var reels attiklarinda hesabım olmadığı için hesaba girmeden izleyebiliyorum bu sorun oluşturur mu sence?
- 1 yıl
Şuanda ulkemizde tarayicilar harici bütün sosyal medyalar açıksa anlaki ulkendeki sozlesmeye uydu... hesap acmadan izler begeni yaparmisin bilemem hic acmadim bakmadim. uye olmadan begeni yapiyor ve sakincali video izliyorsaniz sizi tespit ederler. bunu sözleşmede instegram tahhut etti. ondan acildi dikkat edin
1 yılÜlke gündemini takip etmek
Saç makyaj kıyafet ve yemek videoları izlemek
Beğendiğim ülkeleri görmek bilgi edinmek
online eğitim almak amaçlı kullanıyorum ( ordan online eğitimci buluyorum)15 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin son sözleşme çok büyük sıkıntılı bilginiz olsun
- 1 yıl
Son sözleşme derken anlamadım
- 1 yıl
Instegram ülkende kapatildi ve açılmadı. Bunu acmak icin instegramdan bilgi paylasmasi ve kullanıcı kimliklerinin hesap hareketletinin ulkenizde olan nokta koyan insanlarin bilgi ve doneleri istendi instegram kabul ettiği için açıldı. Yoksa instegram acilmayacak ti.. dikkat edin hepsi bu ben uyardim
- 1 yıl
Sen nerden bu bilgiye sahipsin ve nerdesin de ülkende diyorsun
- 1 yıl
Burdayim tabiki.. sözleşmeyi okuyun anlarsiniz sizi sadece uyardım. Mesleğimi söyleme gereği duymuyorum.. istediginizi yapabilirsiniz. ben sadece ufak bir bilgi paylaştım. Daha fazlasıni payalsmak istemem hepsi bu. siz devam edin eski si gibi.. fakat ayni uygulamalarin oranda nasil olduğunu anlamak istersen arastirip görürsün
3 yıldır Instagram tık tok falan kullanıyordum 1 ay önce kapattım sildim hepsini arada tık tok yüklemek istiyorum ama geri vazgeçiyorum bir KS ve YouTube kaldi
13 Yorumla- 1 yıl
En iyisini yapmissiniz sizi tebrik ederim
- 1 yıl
Rica ederim
1 yılSözleşmeyle ilgili dikkat edin demissnz ne demek istiyorsunuz açıklayabilir msn
11 Yorumla- 1 yıl
Bir çok arkadaşımıza bunu açıkladım yorumlarda gorebilirsiniz ama sizin için de elimden geldigi kadar bilginiz olmasi açısından paylaşım yapmak isterim. tarikat ve cematler bu trol gurubu dahil şafak yazari vs basit insanlarin bile bu tehdit diyebileceği mudahala edebileceği yetkiler verildi. bir bit sistemi konuldu. Kelime filitreleme diyelim kisaca. ot ekmek bot de. bu cumleler otomatik olarak tehdit algılanıyor. İzlediğiniz video beğeni buna dahil. seçim görmeme şansımız da var. fakat şu an seçim telaşı içinde olan anketler sosyal medya bağları aracılığı ile görüş ayrılığı ni tehdit algiliyor. iran daki yaptirimlar 2016 da başladı ve 2021 de katliamlar başladı. Hatta hatirlarsaniz bizim yan komşuda felancasi takibini gördük dedigimiz insanlari unutmadik sanıyorum. Silahımız hazir beklıyoruz demisti bir hanim efendi.. yani paylasimve beğeniler dikkat edin yeter
Gizli Üye(18-24)1 yılİnsta ve tiktok sıkolnca takılıyom yeni muzikler falan kesfediyom iyi oluyo. Telegram da bilirsin işte onun için kullaniyorum genelde 😆
13 Yorumla- 1 yıl
Ben hiç bir sosyal medyayi kullanmayi tercih etmedim. Dikkat edin sözleşmeler çok berbat
Cevap sahibi1 yılBurası da bir sosyal medya değil mi ama?
- 1 yıl
Burada o tip bir paylasim ya da dogru bilgi yok video yok sosyal bir platform değil. Soru cevap uygilamasi. çoğu sapik zaten
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılArkadaşlarımla konuşmak için.
11 Yorumla- 1 yıl
En güzelini yapiyorsunuz. fakat bunun için daha değişik konuşma platform lari var.. sadece son sözleşmeden sonra dikkat edin. etliye sütlüye karismadiktan sonra sorun olmaz
1 yılRapçiyim şarkı yayınlama için kullanıyom
12 Yorumla- 1 yıl
En iyisini yapiyorsunuz. başarılarınızın devamını diliyorum.
- 1 yıl
Sağol
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 1 yılBilgi alışverişi , gündem, spor.
12 Yorumla- 1 yıl
Güzel düşünce dikkat etmek yeterli
- 1 yıl
evet.
1 yılVideo izleyip zaman geçirmek için.
13 Yorumla- 1 yıl
Dikkat etmek yeterli
- 1 yıl
Aklı başında olan herkes videolara özenmemesi gerektiğini bilir.
- 1 yıl
Doğru söylüyorsunuz
1 yılGündemi takip etmek için
11 Yorumla- 1 yıl
Güzel düşünce
- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
1 yılİşim için kullanıyorum
15 Yorumla- 1 yıl
Peki en iyisini yapiyorsunuz
- 1 yıl
Kendimi göstermeye ihtiyacım yok fotoğrafçıyim yaptığım çalışmaları paylaşıyorum
- 1 yıl
Emeğine eline sağlık bol kazanclar
- 1 yıl
Teşekkür ederim sizede
- 1 yıl
Rica ederim🌷🙏
1 yılSosyal medya kullanmıyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Helal olsun sizi tebrik ederim
1 yılPaylaşımlara bakmak için
13 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin son sözleşme çok büyük sıkıntılı bilginiz olsun
- 1 yıl
Hangi sözleşme
- 1 yıl
Paylaşımların var okursaniz belki faydasi olabilir
1 yılGündemden geri kalmamak için
11 Yorumla- 1 yıl
Siz ce bütün medyayi eline alan bir düşünce den sağlıklı bilgi almayi nasil düşünürüz. Bundan sorna ayni bu şekilde olacak. öncesinde tabiki insalar rahatti. bakin butun yayin organlari tver gazeteler ilk alinan bunlar oldu. tarafli dacma sapan haberler yapildi. sadece bundan sonra begeni ve paylaşımlarınıza çok dikkat edin. ben sadece uyardim hepsi bu. sözleşmeyi mutlaka okuyun
1 yılBelki zengin dul bulurum diye 🙄
13 Yorumla- 1 yıl
Adamin dibisin ne dim😂dikkat edin yeter şaka bir yana hiç iyiye gitmiyoruz.. paylaşım lara beğeni ve izlediğin şeylere dikkat et yeter..
- 1 yıl
Hocam ortalık çok sıkıntı doldu artık harbiden sosyal medya silah haline geldi. Allah akıl fikir versin ne diyelim
- 1 yıl
Doğru diyorsun ama işte bilinçli insanlar olmak zorundayiz. sizin gibi akli başında daha çok insan lazim. sosyal medya salla gitsin demek aslinda bir geleceğe el sallamak tir.
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılsosyal medya kullanmıyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Helal olsun en iyisini yapiyorsunuz..
Zaman kaybı olduğu için kullanmıyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Sozi tebrik ederim en iyisini yapiyorsunuz
1 yılkullanmıyoruz
11 Yorumla- 1 yıl
Helal en iyisini yapiyorsun
Gizli Üye(18-24)1 yılcan sıkıntısı takılmak için işte iyi ki de Instagram var hatta
17 Yorumla- 1 yıl
Peki dikkat edin son sözleşmeyi okumadin sanırım
Cevap sahibi1 yılHangi sözleşme
- 1 yıl
İnstegram in Türkiye'de acilmasi için yapilan sözleşme
Cevap sahibi1 yılYok okumadım kısaca bilgi verebilir misin
- 1 yıl
Tarikat kolluk gücü ve resmi kurumlar sana mudahale edicek ve partinile alakli karalama izledigin sakincali video vs den suçlu bulunacaksin
Cevap sahibi1 yılOhaaaa
- 1 yıl
Evet vak gor baski altinda bur yaşantı. İnstegram bunu kabul etmemiş olsa açılmayacak ti
Hiç kullanmiyorum biraktim
11 Yorumla- 1 yıl
En iyisini yapıyorsun
- Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 yılgündemden haber olmak vakit geçirmek
11 Yorumla- 1 yıl
Güzel düşünce son sözleşme kötü dikkat edin
Gizli Üye(18-24)1 yılÇok güzel soru kendimi tanımama yardımcı olucak soru düşünüyorum şu an
14 Yorumla- 1 yıl
Evet çok iyi düşünmelisin.. bütün bilgilerimizi aliyorlar
Cevap sahibi1 yılBence yapıcak bişey olmadığından ve kafamı dağıtmamı en iyi bu sosyal mecralarda bulduğumdan kullanıyorum yoksa ben instagramda silen bi insanım whattsapta silmişliğim vardır yani o şekil
- 1 yıl
Anliyorum fakat olaya ciddi baktığınız zaman ülkemizde neden kapatildi ve hangi sartlar konularak tekrar açıldı onu bilmemiz lazim. yoksa Türkiye ye bilgi vereceğini sözleşmeye eklemeseydi instegram hala kapali olurdu... sağlık li bir şey değil
Cevap sahibi1 yılAynen doğru diyorsunuz
Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. komik kedi videoları izliyorum
16 Yorumla- 1 yıl
Peki bilgilerinizin alındığını farkindamisiniz?
- 1 yıl
Bu vodeolari youtube de de izleyebilirsiniz bu adlinda iyi değil
- 1 yıl
Google bu sözleşmeyi hiç bir ülkeye vermediği için en iyi tarayicidir. asla ordaki verilerine kimse erişemez
Bilgi alışverişi
11 Yorumla- 1 yıl
Son sözleşmeyi oku
Gizli Üye(30-35)1 yılKullanmıyorum sadece burası var
11 Yorumla- 1 yıl
Seni tebrik ederim en iyisini yapiyorsunuz👍
Gizli Üye(36-45)1 yılseks ve eglence
15 Yorumla- 1 yıl
Yani gercekten bazan bizim insanlarimiza şaşırıyorum tabiki zihniyet çok önemli. dikkatli olmaniz da fayda var diye düşünüyorum.
Cevap sahibi1 yılAtın ölümü arpadan olsun
- 1 yıl
Arpa biz olmadiktan sonra sorun yok diyorsun. Peki inşallah çok iyi niyetle yaptığın bu her neyse seni zor durumda birakmaz🙏
Cevap sahibi1 yılTesekkurler kardeşim.
- 1 yıl
Rica ederim 👍
Gizli Üye(25-29)1 yılmeslek haline getirmek istiyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Tabiki bu sizin tercihiniz fakat sirket yoksa bu uğraş sizi farkli yere götürecek. Buna bugun inanmayanlar iranda neler yapildi hatirlasin.. herkes şu an fişleniyor. O yuzden irandan gelene direk kapi acilip vatandaşlık verildi
Gizli Üye(18-24)1 yılBende bilmiyorum açtım öyle
13 Yorumla- 1 yıl
Hic mantikli değil son sözleşmeleri okuyun
Cevap sahibi1 yılÜşendim ya açtım bir kere zaten çok aktif değilim
- 1 yıl
Beğeni ve videoları izlerken dikkat edin ne dim
- Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.
1 yılHayattan kaçış
13 Yorumla- 1 yıl
Saygi duydum bunuda bir başka soruda dile getirmeyi planlıyorum. Daha dikkatli ol olur mu. instegram eski sozlesmesini fes etti.. turkiye için ayri bir sözleşme yapildi... kullanin tabiki buna kisme karışamaz zarar görmeyin istedim
- 1 yıl
Oluyy
- 1 yıl
🌷🙏
her acidan
13 Yorumla- 1 yıl
Peki iyi eğlenceler sadece biraz daha dikkat etmeniz yeterlidir
- 1 yıl
İnstegram biliyorsunuz ulkemizde kapatildi ve yeni sözleşme ile açıldı. Bundan sonra yaptığınız beğeni yorum ve izlediğiniz begeniler sakincali görüldüğü zaman bununla ilgili siz sorumlusunuz. sadece dikkat edin kafi
- Devamını Gör (25)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 