Büyük bir sitede yaşıyorum, aidatım eksik ödendi diye evden eşya çıkaramıyorum, yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar, oturduğum sitede yönetimden izin almadan evden büyük eşya çıkaramıyorum diye ben de aradım, evden dolap çıkacak, araba gelecek diye izin aldım. Tamam gelin form doldurun güvenliğe haber verelim dediler. Sonra 2 saat sonra mesaj atmışlar, aidatınızın tamamamını ödemeden eşya çıkışı olamayacaktır diye. Aradım siz ne demeye çalışıyorsunuz, benim kaçacağımı mı düşünüyorsunuz diye kalayladım. Bi açıklamaları da yok. Tamam ben bu aidatı ödicem, kararı veren kişi bana mail atsın ben de yasal haklarımı arayayım dedim. Sizce bu yasal mı?

Büyük bir sitede yaşıyorum, aidatım eksik ödendi diye evden eşya çıkaramıyorum, yardımcı olur musunuz?
Cevapla