Ana paketim bitti. Zor durumda kaldım. Borç ile de olsa yardımcı olacak kimse var mı?

Keşke yerin dibine girsem çok utanıyorum.
100 megabaytım kaldı
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar wifi falan yok olsa böyle soru sorar miyim
Ana paketim bitti. Zor durumda kaldım. Borç ile de olsa yardımcı olacak kimse var mı?
Cevapla