Dayım lüksemburg'da kalıyor orada kaynakçı olarak çalışıyor. O kadar çok erdoğan destekçisi ki dilinden erdoğan'ı düşürmüyor 😑

Gelmiş burada erdoğan giderse türkiye biter yıkılır vs vs diyor 😑 neyse geçen aradım görüntülü evinde masada antep fıstığı, badem, fındık, kaju, viski, sonra şampanya vb her şeyle donatmış.
Turkiyeyi övüyor duruyor ama onun kurduğu masayı biz kursak ayın geri kalanı aç kalırız 😒
Bunları biliyor ama yinede erdoğan diyor gerçekten kafamı duvarlara vuracağım 😡 resmen adam türkiye'ye düşman gibi...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Medeniyetin bu kadar yakınında olup medeniyetten fersahlarca uzakta olmak
Euro'nun değerine bak neden desteklediğini anlarsın.
Madem Türkiye aşığı biri buyursun gelsin 😂
Ben orada şefim duzenimi bozup gelemem diyor
Zaten herkes o bahaneye sığınır
Bazı şeyleri anlamıyorsunuz işte ne yapalım
Anlamadığımız şeyi anlatsana 🤨🤔
Eğer sizin dediğiniz gibi yurtdışında rahat yaşıyor olsalardı zengin olurlardı.
Zenginlik kavramını anlatsana 😂 orada dairesi var. Audi A5 kendinin karısının mini cooper'ı oğlunun bmw'si var. Ellerinde iphone 13-14 pro max. Giydikleri milyarlık elbiseler. Canları sıkılınca hafta sonu kafalarına göre tatil yapıyorlar. Kış tatili isterlerse norveçe kayak yapmaya gidiyorlar. Soğuktan sıkılırlarsa maltaya deniz kenarına tatile gidiyorlar. Oğlu dün instagramda canlı yayın açtı united bi takımla oynuyormuş. 1 maç için ingiltereye gidiyor. Şimdi daha ne kadar zengin olabilirler? Adam alti üstü kaynakçı. Bizim buradaki cumhurbaşkanı gibi yasiyor ailesi...
Bunu türkiyede yapan zenginler yok mu , yani yurtdışında yaşayan herkes zengin olacak diye bir şey yok
ikincisi Lüksemburg en çok vergi alan ülkelerden biri yani demek ki yani çalışıyor orayı parayı alıyor.
Son yorumunu bir daha okusana ben bisey anlamadım 🤔 neyse şöyle düşün turkiyede bir kaynakçı ne kadar para kazanabilir? Max 15000tl o kadar para kazansan bu para ile 3 araba almayı bırak o 3 arabanın masrafına yetisemezsin 😂 vergisi muayenesi sigortası derken kredi çekmesi gerekir...
Aradaki farkı varsın sen düşün! Milletçe ne kadar miskin olduğumuzu...
15 bin almaz 30 bin alır şefim demiş, ayrıca verginin kralını veriyor bu adam bırakta kazansın. sende kazandığı parayı afrika yiyebilirsin mesela herşeyin kendine göre gideri var.
Afrika turkiyeden kötü mü sanıyorsun 😂 şu an afrikanın %60i turkiyeden ekonomik acıdan iyi
Kesin öyledir
Türkiyenin ekonomisi iyi bence , kötü olsaydı borsa yükselmezdi
Cahillik diz boyu 😂 borsanın neden yükseldiğini bilmeyen adamla ben ekonomi konuşamam
Borsa yükselmesi ekonominin iyi olduğunu cahilsin hemde çok.
Cahillikte nirvanasin 😂 halk 400€ ya 1 ay çalışıyor sen ekonomi iyi diyorsun. Kafanı kumdan kaldırsa bi dışarıya bak insanlar ne halde. ekmek 5 lira olmuş 20 yil once 15 kuruş olan poğaça bile 5tl olmuş 🤨 en büyük paran 200tl bisey almaya yetmiyor !
Biliyorum senin ekonomide anlamadığını Biliyorum, çinde asgari ücret 300 dolar Çin dünyanın en büyük ikinci ekonomisi bütün Avrupayı topla onun yarısına bile ulaşamıyor, halkın fakir ama devleti askeri anlamda da ekonomide ama siz sadece kendinizi düşünüyorsunuz , biz iyi yaşayalım nolursa olsun öyle düşünüyorsunuz bide insanları kıskanıyorsunuz sizden iyi yaşıyorlar diye
Sen çini ne karıştırıyorsun. Sen cebindeki paradan haber ver kac euro ediyor? Hayatında kac kere yurt dışında tatil yaptın, yurt dışını gectim yurt içinde antalyada, bodrumda kaç kere tatil yaptın?
Sizi kıskanan avrupalılar senin ülkende senden fazla geziyor, senin kalamadığın otellerde kalıyor, senin yiyemedigin yemekleri yiyorlar ve hâlâ bu okuduklarına rağmen ekonomi iyi diyorsan bir nörologa görün derim...
işte sizin derdiniz ekonomi değil , fakirsiniz ama rahat yaşamak bunu da devletten bekliyorsunuz devlet sizi zengin etmek zorunda değil , ekonomisine ve çıkarına bakar bu kadar basit güçlü bir ekonomi istiyorsanız bazı şeylere katlanacaksınız. almanya buralara kolay gelmedi adamlar aç kalarak ikinci dünya savaşında adamlar açtı aç oturarak gelmedi buralara.
Seveni çok