AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
ABD- Rus- Çin üçlüsü arasında geçecek görülüyor.
İran - Kozey Kore onları da ekle boşa nükleer silah yapmadılar :)
iran- kore pek bir şey değil o silahların kaç katı abdde var , ama çin-rus birleşirse abd bitse :)
Belirli ülkeler göze batıyor evet. Ama dünya savaşında biz de dahil bir çok ülkenin bu savaşta yer alacağını düşünüyorum. Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Dünyanın abd pisliğinden kurtulması lazım. rica.
Dünyanın kötü insanlardan tümüyle kurtulması ne iyi olurdu. Bir yönden haklısınız.
F-İNGİLTERE A. B. D VE SEBEBİ VE FİZİKEN OLMASADA PİSKOLOJİK SAVAŞ HAKİM şu an 3. DÜNYA SAVAŞI BAŞLADI BİLE
bence din ve mezhep catısmalarından ya da ırkcılık olabılır.
sıtede bıle bu tarz paylasımlar en cok cevabı alıp olayı cıkartıyor
Farklı bir pencere. Teşekkürler yorumunuz için.
rıca ederım ama kesınlıkle ana tema bunlar olur
Katılıyorum size.
Bu zaten olacak brseydi sadece bazi ulkeler zeminihazrlamak icn calismalar yapiyor planlanmsti
Hangi ülkeler mesela?
Amerika ve ingiltere rusya zemin hazrliyor israil savasin ckmasini isteyendd
Genelde ortak ülkelerde herkes hem fikir. Teşekkürler değerli yorumunuz için.
Rica ederim israilin ya da siyonizmin genel amacina baktiginizda bunu goreblrsnz
Haklısınız.
3. dünya savaşı çok yakın armagedon diye geçiyor metafizik kaynaklarda bu konuyu 3 senedir araştırıyorum ve rusya nın kırımı alması çok büyük bir işaret dünya da 7 milyar insan var bunların çoğu ölecekmiş kaynaklarda geçiyor
su yüzünden cıkıcak ülkeler artık su bulamıcak öbür ülkeleri yagmalamaya calıscak
Tarih hep tekerrürden ibarettir geçmişte olduğu gibi yine KADIN yüzünden olucak
su savaşları olabilir, ama bunun için başka nedenler bulunacak gibi
İlk aklmdan gecen ses bilincaltımdan geliyo olmalı DİN diorum dusunmeden
Ülkeler arası politik anlaşmazlıklar ve yeryüzündeki kaynaklar.
Doğu Kudüs Mescid-i Aksa'da Hz. Süleyman "TAPINAĞINDAKİ DECCALİYET ŞİFRESİ "
Açarsanız anlamayanlara yardımı olur yazdıklarınızın :)
Bana göre enerji olacak.. ve baktığım zaman uranyum-bor yataklarının en fazla olduğu ülke Türkiye.. Büyük devlet vs her şey ayrı bir tarafa. Savaş, Türkiye üzerinden çıkacak..
Şu anda İslama karşı bir savaş var. İllaki topla tüfekle olması gerekmiyor. Şahıslara, ailelere açılmış bir savaş bu. İnsanları İslamiyetten ve Kuran-ı Kerim den uzaklaştırmak için kurgulanmış bir düzen, yeni dünya düzeni, seküler bir hayat, ahiretin aslında olmadığına inandırmaya alışan bir yapı, günahkar toplumlar, ahlaksızlığın ve hayasızlığın normal karşılandığı ilişkiler vs. ama farkındamıyız orası muamma.
en fazla soguk savas olur, eger savas olursa ki bu savas silah satma amacli olur, buyik devletler kucukleri pohpohlar , silahinida satar parasinida alir, gerisi olan sivillere olur. en fazlada cocuklara olur.
Recep Tayyip Erdoğan ve TÜRK düşmanlığı!
Hmm. Teşekkürler değerli yorumunuz için.
sebebi mi kaldı? birisi yakında çıkıp üçüncü dünya savaşı bitti diyecek !!
İsrail "Vadedilmiş Topraklar" idealine ulaşana kadar bu savaşlar böyle sürer gider.
bence zaten çıkarmak için sebep arıyorlar. o yüzden bir değil birden çok sebebi olabilir.
3. Dünya savaşı c. başkanı t. erdoğan sayesinde Türkiye katılımıyla başlayacak gibi gözüküyor
Arkadaşlar savaş çıkmış durumda sadece Türkiye'yide dahil edebilmek gayeleri.
Yakında savaş (3 D. S.) var, hazırlıklı olun
Din yüzünden çıkar bence.
Din derken biraz daha açar mısınız yorumunuz?
Yahudiler-Müslumanlar arasında. Zaten ortadoğunun durumu belli değil mi
Şimdi daha net anlaşılır hale geldi yorumunuz. Teşekkür ederim zaman ayırdıgınız için. :)
Bop'un önündeki tek engel suriye yönetimi. Onu kaldırmak için ABD ya da Türkiye Suriyeye girerse dediğin savaş çıkar
Turkiyenin ortadoguda yanlis bir hareketi savasin cikmasina neden olabilir
Kasımpaşalı bir kendini dünya lideri sanmasiyla cikicak
Rus kızları ve italyan erkekleri yüzünden çıkacak..
Ne cektik arkadaş..
:))
Öyleyse ikisinin de canı cehenneme demek istiyorum ben. :)
Haha evet :)
Savaşa şahit olursanız (ki umarım olmazsınız) bu neşenizi ve tavrınızı koruyor olmanızı dilerim.
Tesekkür ederim :)
iran-israil sürtüşmesiyle başlar
sonrası bloklar savaşa dahil olur.
daha fazlaya sahip olmak isteyen ülkelerin gücünün yettiğinin mallarına göz dikmesiyle hep olan ve yine olucak olandır
bence ortadoğu projesinden dolayı çıkacak. Hatta düşününce ırak suriye türkiye sırayla karışıyoruz bu yakında iranı filan da katacak içine ve genişleyecek gibi geliyor bana
Yaratan ilk insani yaratacağini soylediği zaman melekler yeryüzünde kan dökecek savaş çikaracak nesilmi yaratacak demiştir... savaş olacakbu ilk insanda belli olmuştur..
Islamı araştırırsan cevabını bulursun..
İslamı araştırmakla bulmak mümkünse @hamra42 sizin bu konuda bilginizi yazmanızı dilerdim. Yine de teşekkürler.
Ne baktın Birader! diye çıkabilir. Bu bile Yeter. Herkes Şişmiş Durumda...
3. dünya savaşı abd ve orta doğu arasında cıkabılır
Türkiyenin ortadoğu da atacağı küçük yanlış bir adım savaşa neden olacak bunun icin uğraşıyorlar
cikacaksa bir zahmet ben tahtali koyde oldugum zamanda çiksin...
Ülkesine ve devletine saygı duymayan gençler yüzündenn
Savaşın çıkmasında bu etkenlerin faktörü nasıl olacak peki açar mısınız?
Hakli olunabilecek bir olayda yuruyus yapmak mesela tamam yapabilirsin ama neden orayi burayi kiriyosun cevreye zarar veriyosun adam akilli yap. Bu ulkeye zarar vermiyoda ne. Ozentilik biri gidiyor arkasindan digerleri.. neden ilerde bunlar buyuyup ic savas cikarmasindi ki
Teşekkürler yorumunuz için.
Artık Toprak Değil Maden Kavgası ve Savaşın En Büyük Sebebi İlluminati.
Kafir ve munafiklarin Kâbeyi yikmasiyla muslumanlar ayaklanicak. dunya savasi cikicak kiyamet alametleri. Ben böyle dusunuyorum
Hmm. Herkesten farklı bir yorum. Teşekkür ederim.
Bence su savaşları... Küresel ısınmayla ve biz insanların umursamazlığıyla birlikte en çok ihtiyacımız olan hayati değerimizi kaybedeceğiz..
Dunyayi ele gecirme hayalleri Abd Rusya kutuplasmalari
Siyonizm ve yahudılerın vadedilen toprak inanışları dinlerin üstün gelme cabası ve nihayet islâmiyet galip gelecektır
Ustunluk savaslari. guc gosterisi. ego tatmin etmek. 3. dunya ulkeri yikilip yerine abd nin rusyanin somurgesi olan devletler kurulcak
dunyadakı butun savasalr ekonomik sebebler ve sınırlar yuzdnen cıkmıstır
3 dnya saavasıda gene aynı sebebden cıkacaktır SINIR LAR
R. t. e olacak 3 dunya savasini cikarak adi mahlukat seytan soyuna askerlik ediyor suan..
adi deccal! Askeri tayyit...
Bence ezilen milletlerin ezenlere karşı ayaklanmasıyla çıkacak.
Kısa ama farklı ve güzel bir yaklaşım. Teşekkürler.
Ö. d.
Geçmişten günümüze nasıl sürekli ORTADOĞU coğrafyasında çıktıysa yine o yüzden çıkacaktır. Az çok olaylara bakarsak savaş sirenlerinin çalındığını düşünüyorum.
Hepsi İlluminati'nin oyunları hafız.
10 dakika öncesinde kimse İlluminati dememiş diye düşünüyordum. Neden olmasın. Mantıklı olan her ihtimali göz önünde bulundurmak lazım. Teşekkürler yorumunuz için.
Gerçekler aga. Rica ederim.
günde 50bin kişi öldürülüyor sen hala 3. dünya savaşı diyon, savaşın olmadıgı tek bir müslüman devleti yok türkiye dahil
üçüncü dünya savaşını bilmem ama dördüncü dünya savaşı taşlarla ve sopalarla yapılacak.
albert eınsteın
kesinlikle çok muhtemel olarak sebep SU olacak. sudan bir sebep değil bildiğiniz su...
Yanımızda sadece Iran olsun yeter zaten ABD ye tek kafa tutan devlet Iran
korkmayın benim osuruk gazım hepsini zehirler puhaha ;)
Bor olur bor kesin bordan çıkar bak görürsün. Uranyumda olabilir uranyumda iyiymiş ama bordan çıkar.
Kessinlikle Toprak MEsellesi Herzaman Böyle Olur VEya Din MEselesi
Herkes türkiyenin hatasını bekliyor dost gözükenler bize cephe alıcaklar
Komplo teorisi üretmeye meyilli boş genç oranının hızlı artışı.
Bu arada yanlış anlamayın lütfen lafım size değil Biber Bey.
Dünya'nın kaynakları tükenmeye başladığı zaman büyük bir milletler arası savaşın çıkacağını düşünüyorum.
rusya ve birleşik devletlerin birbiriyle sıcak çatışmaya girmesi düşüncesi bile gülünç, iki nükleer güç asla birbir ile savaşmaz, koca bir soğuk savaş geçti saldırmadılar birbirlerine.
Arada telef olacağımız kesin de.
Zaten savaşın kazananı olmaz ama suçsuz ve masumlar kaybeder hep.
Kaybetmiycez harcanıcaz
Öyle diyelim. Yorum için teşekkürler.
Ya Susuzluk ya da Soysuzluk
Kıza ve net diyorsunuz. Teşekkür ederim.
2. si daha yüksek ihtimal ama bilgin olsun
Peki, teşekkürler. :)
3. Dünya Savaşı; Kendini Ortadoğu nun hakimi zanneden bir Kasımpaşalı yüzünden çıkacak.