Sizce 3. Dünya Savaşı'nın çıkma sebebi ne olacak?

Sanki dünya kaynayan bir tencere ve taşması an meselesi öyle değil mi? Bana öyle geliyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar mantıklı ve basit değil. Farklı fikirleri de görmek istiyorum. Teşekkürler katılan ve katılacak herkese.
Güncellemeler
+1 yıl
Katılımlar çok güzeldi. İnsanların ciddi konularda da fikir sahibi olduklarını görmek çok güzeldi. Biraz daha yorum görmek istiyorum. Sevgi ve saygıyla.
Sizce 3. Dünya Savaşı'nın çıkma sebebi ne olacak?
Cevapla