Yaşadığınız en kötü arkadaşlık neydi?

Benim eski oda arkadaşlarımdı. Kurtuldum ama onlardan. Bana mobbing uyguluyorlardı.
Yaşadığınız en kötü arkadaşlık neydi?
Cevapla