Dinlediğim şarkıyı da bu bahaneyle paylaşayım o zaman
Yunus Emre ve Şekersiz - İmkansız bir aşk denir 🎶🎶

Burdan bir üye ile Kadıköy de kahve içecektik lise öğretmeni üye geldi kahve içmeye cebinde para yoktu 🤣
Sorun değil dedim.
Önce güzel değilsin gibi bir şeyler zırvaladı 🤣 sonra fotoğrafımı çekmeye kalktı inkar etti 🤣 neyse uzatmadan hesabı ödeyip kalktım.
Kadıköy'de oturan KS den arkadaşımı aradım oturduk yemek yerken mesaj geldi " Benimle sevgili olmak istiyormuş" arkadaşımla çok güldük tuhaftı. Sapik sapik bir şeyler yazmış. Bu bir de eğitimci ağzıma geleni söyleyip engelledim.
Yürüyen tehlike 😄😄
Sapık sapık
Yuh yuh yuhhh
Faceden biriyle tanıştık , konuştuk vs. Oradaki foto da gayet iyi görünüyordu. Neyse buluşalım dedi tamam dedim. Falandı AVM önünde diye anlaştık. Akşam ustuydu yani karanlikti. Neyse dolmustan indim karşı tarafa geçtim AVM nin onunde biri bekliyordu arkası dönük şekilde. O olduğunu anladım. Neyse bi an yüzünü görünce gelen pişmanlık hissi ile adımımı geriye doğru atacaktım ki beni gördü. Daha da geri dönemedim. Biraz benden büyük ve profil fotoda ki gibi değildi. Neyse AVMye girdik yanımda yürürken sürekli bana bakıp gülüyor , sırıtıyor falan. Bende aşırı utanganc biri oldugum için beni rezil edecek bu diye düşündüm. Bir yere gidip oturmak yerine AVM içindeki oturma yerine oturalım dedim. Neyse ben konuşmuyorum öyle duruyorum. Buda sürekli başını eğip bana bakıp gülüyor. Bi an deli falan mı diye düşündüm. Baktım olmayacak dedim çıkıp dolaşalım. Arka tarafta çay bahçesi gibi bir yer ama kış mevsimi olduğu için kapalıydı. Ben önden bu biraz arkamdan yürüdük biraz. Bu beni nereye goturuyorsun , ne yapacaksın diyip siritiyordu. Baktım olmayacak arkadasima mesaj attım dedim acil beni ara. Neyse bu aradi telefonu açtım babammis gibi hemen tamam bana hemen geliyorum diyip benim acil gitmem gerek sonra konuşuruz diyip kaçtım.
Bakıp bakıp sırıtması peki 😂😂😂
Ondan korktum. Kafa kirikti belli. Zaten ben ezelden beri sansizim. Normal biri cikmaz karşıma. Bir keresinde de yine dersanedeyken kitaba telefon numarası birakarak biriyle tanıştık ki o zaman akıllı telefon yoktu sosyal medya yoktu. Neyse buluşalım dedik , gittiği dersaneye gittim kapıda 4 kız bekliyordu 3 çok güzel biri çirkin ve kiloluydu. Şansıma o çıkmaz mı. Mecbur kacamadim da. Hadi durağa kadar yürüyelim dedim. Durakta çok uzak. Ben önde o biraz arkamda yürüduk. Otobüse biniyor bi gitseydi diye ömrümden ömür gitmişti
Siz konustukca İsmail YK nin şarkısı geliyor aklıma beni begeneni ben beğenmem, benim beğendiğim beni beğenmez filan 😂
Biraz öyle evet. Şans diyelim. Yani bende olmayan. Gerçi bu saatten sonra bir önemi de yok ya.
Fiziksel özelliğini balık etliyim diyen (fiziksel özellik son sıradadır benim için) bir hanımefendi ile geç kahvaltıya gitmiştik (ilk kez orada görüşecektik), 115 kg imiş (158 boy ile). Ben önemsemedim bunu ama kahvaltı boyunca acaba yalan mı söyledi yoksa kendini gerçekten öylemi görüyor ikileminde kaldım. Neyse ki hoş sohbet ve kültürlü biri idi saatlerce sohbet ettik. Daha sonra benim fiziğimi beğenmediğini ima etti (oysa yeşil gözlü, Türkan Şoray dudaklı, ne kısa ne uzun boylu, eli ayağı düzgün ortalama üstü bir fiziğim var) bir daha buluşmadık.
Şimdi balık etliyim diyen bir kadına hangi balık (hamsi, lüfer, çupra veya balina mı? ) diyesim olur ama bu kabalığı yapmam.
Çok iyiydi yaaaaa 😂😂😂
Neşeniz bol ve daim olsun hanımlar. Ha birde insanlar şu mesajı vereyim; balıkları az merak edip betimlemeye çalışalım
😄😄 biz balığı unutalım en iyisi net boy kilo versin herkes 😂
Oda çok çözüm değil, bazılarının yerin altında da boyu oluyor, bazılarının özgül ağırlığı daha ağır oluyor vs. gibi.
Valla mesajlastigim biri vardı allem ettim kullem ettim gece beraber kalmaya ikna ettim boş bir ev vardı boş derken harbi boş tam takir hali falan da yok neyse döşek ayarladım döşeğe örtü perde falan bir kaç parça şey ayarladım neyse geldi kız yanında bir kaç parça esyayla önce gittik eve eşyaları bıraktık işlerimizi hallettik eve gelmeden yiyecek birşeyler de aldık tam eve girdik bir baktık evde tadilat yapılacak belli boya kutuları vb bırakmışlar tabii durulur mu orada eşyaları alıp çıkmıştık böyle kötü bir yüzyüze ilk buluşma olayı yaşamıştık
Ah, geçmiş olsun! Kaza durumunu bırak, ilk buluşmada böyle bir olay yaşamak tam bir kabus olmalı 🙈. Ben de bir kez çok kötü bir randevuya gitmiştim. Çocuk tüm gece telefonuyla ilgilendi ve ne konuşmalarım, ne de oradaki ortam umurundaydı. Bir ara "Acaba görünmez mi oldum?" diye düşündüm resmen. 😂
Peki, kaza sonrası ne oldu? Buluşmayı toparlayabildiniz mi? 🌸
Cevap
10Cevap
Yaşadığım kötü bir buluşma olmadı düşünüyorum ilk buluşmada nasıl kötü şey yaşayabilirler galiba sudan sebeple kavga edip birbirlerine girmişlerdir ya da fotoğraftaki beklediği gibi çıkmamıştır
Valla olmuş kötü biseyler hocam 😄😄
Hepsi çok güzeldi. Şansını kaybedenler düşünsün :D
Buraya da bı nazar boncuğu alalım efenim 🧿😄
hiç buluşmam olmadı maalesef
Çocukla parkta buluştuk telefonunu kurcaliyodu kendini bana güvendirecek güya erkek arkadaşıyla olan mesajlarında erkek arkadaşına göğsünu açan kız gifi atmisti gördüğüm anda direk ilişkiyi bitirdim sövdüm gittim
Demek güven haaa şşlaaak 👊👊
Ben de mangal yapan bir hanımefendinin burnu akınca sümüğünü eliyle silip, aynı elle ekmek kesip mangaldaki etleri elleriyle değiştirdiğini görmüştüm.
Balıkesirli okul öncesi öğretmeniydi.
O gün ne ekmek yedim ne mangal, değdiği hiçbir şeyi yememiştim.
Çok ilginç bir tanışma olmuştu.
Çocuklar öğretmene kötü örnek olmuş 😂😂😂
Hayır sildin bari sonra insan fark eder gider elini yıkar. Bu sildi, ben de ona bakıyordum. Sildikten sonra kafasını kaldırdı göz göze geldik, gülerek mangal yapan kadın nasılmış gör dedi. Ben o anda bile gülemedim
😂😂 Bari utan be kadın
Bence burnunu sildiğinin elinin içinin bileklere kadar sümük olduğunun farkında bile olamadı zavallım benim. Duman etkisi sanırım.
Dur lütfen dur tamam 🤢😄
Bak nasılmış mangal yapan kadın? Bence tavsiye etmiyorum. Mangalı erkekler yapsın.
😄 O da arkada yapacağını yine yapacak o ekmek yine elleneceeek 😂
Hakikaten, onun eline bizim havlu kağıt bağlamamız gerekir. Çünkü bu gayri ihtiyari istem dışı yaptığı bir şeydi, demek evde yaptığı yemekleri düşününce şimdi, kendinden DNA katıyor demek ki, vay babam vay, fanteziye gel...
😂😂 en azından çözüm odaklı birisin, doğum gününde iki paket havlu kağıt yollayalim. Allah yakınlarına dayanma gücü versin 😄
En son 2014'te bir üsteğmenle evlenmişti. Acaba askerin hijyen eğitimini alınmış mıdır? Yoksa adam bol bol tuzlu, yapışkan, kıvamsı şeyler yemiş midir? Bence 2. şık...
Bende iki diyorum son kararım 😄
2 sene sonra Balıkesir'de yediği şeyden zehirlenip hastaneye kaldırılan bir üsteğmen oldu? Aklıma gelmedi değil? 2 yıllık tüketim vücut ancak 2 yıl dayanmış demek ki
😂😂 o mu dersin
Hafife almamak gerekir, besin zehirlenmesinin bence peek noktası, yeşilimsi veya koyu sarımsı görüntüsü bile kör ediyor adamı.
Gülhane parkında buluşmuştuk. Nedendir bilmem tansiyonum düşmüş bayılmışım kız da paniklemiş falan ambulans çağırmıştı garibim
Kötü olmuş gerçekten bı daha yaşanmasın inşallah
Evet sorma abisi yaa rezillik amin inşallah
Yaşlanınca böyle oluyo demek 😜
Kızin fotoları 6 yıl öncesine aitmiş bir geldi eyvahlar olsun dedim djdhdhdhdh
😂😂 buna çok güldüm
6 yılda sana ne oldu canım benim demedin mi 😂
Kaba herif demiştir, hemde 6 yıl sonraki haliyle 😂
Buluşamadan yolda kaza yapıp arabayı pert etmiştim.
Bu nasıl bir işaret yüce rabbim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
İkame araçla devam ettim, işaretleri anlama konusunda iyi değilimdir 😀
😂😂 istikrar deyince de sen 😄
Azim ya da inat diyelim 😀
Lisedeyken sadece yüz fotoğraflarını görerek faceden tanıştığım kızın ilk buluşmada 150 boyunda 150 kg falan olduğunu gördüm sdjsdjsdj
Eyvah eyvah 😄 hiç bogazimizi tutamiyoruz napalim 😂
Onunki boğaz tutamama ile açıklanabilecek bir durum değildi abartmadım cidden aşırı obeziteydi sjdsjdj Bana doğru gelirken inşallah bu değildir diye içten içten yaradana yalvarışım görülmeye değerdi sjdsdjsdj
😂😂😂😂
İnstagramda bir kızla tanışmıştım yazışırken samimiydi ama buluşunca çok soğuktu ve biraz saf bir kızdı.
Beni öptü sonra terketti.
😳😳😳
Bana çok koymustu.
Bana bile koydu valla 🤦🏻♀️
Dert değil. İnsan alısıyor ama yıktı beni
Sebebini söyledi mi bari, böyle de insan merak ediyor içine dert oluyor
Biri aradıktan sonra değişti. Öptü dudaktan sonra ayrıldık dedi. İyi birisin dedi vs
Hayret valla
Hep iyi geçti 😃
Şuraya bir nazar boncuğu iliştirelim 😄🧿
Hiç kimseyle bulusmadim
Kötü ya işte salla
Kız bu nasıl cevap 😂😂
Napim ya, saçma bişey çünkü, gereksiz bı ilk buluşma yaşadım o kadar 🙈
Gizlisin anlat da iki muhabbet olsun salla dedin gittin bacım 😄😄😄
Ya arabayla alcam dedi, bı geldi minibüs, sonra saçma sapan bir yere götürdü, arkaya attı beni işte 🙈🙈 işini bitirdi birkaç kez, sonra bıraktı beni yolda bir yerde
😱😱 yuhhh, ohaaaa dağ ayısı
Hem de nasıl, ayının birine denk geldim işte
Allah kurtarmış bacım, uzak dur minibüs gördün mü ayrıl hemen 😄
🤣🤣🤣öyle ya, hemen kaçış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?