Ayaklarim cok kotu : ( napicam ben bunlarla ya?

Fizigim ve yüzüm gayet güzeldir beyaz tenli kumral bebek elli bir kizim ama ayaklarim ozguvenimi çok düşürüyor resmen ayrı bir bedene aitlermis de sonradan ekleme monte gibiler. Babamdan almisim galiba ve nefret ediyorum corapsiz tek başıma evde bile gezemiyorum cindirellanin kötü ablasi miyim ben yoksa?

Ayaklarim cok kotu : ( napicam ben bunlarla ya?
Cevapla