Kendime ait olan herhangi bir şeyi paylaşmak istememem beni bencil biri mi yapar?

Kıyafet , eşya gibi hiçbir şeyimi paylaşmak istemiyorum kimseyle. İlk çocuğum kardeşlerim var onlara bile bir şey paylaşamıyorum. Eve internet bağlattım az önce işim sebebiyle , onlara şifresini vermek istemiyorum. Geçenlerde Kahve aldım kendime 1 kilo mutfağa koydum. Şehirdışına çıktım 1 hafta sonra döndüm kahvemi bitirmişler abartısız söylüyorum. Bir de utanmadan biz senin kahveni içtik diyorlar. Ailem bile olsa veresim gelmiyor bu yüzden. Kendime bir şeyler almak istiyorum hep yatak altına koyuyorum. Onlarda yesin , kullansın istiyorum ama bana hiç bırakmıyorlar yamyam gibiler ya da verdiğim şey bozulup bana geliyor.

Artık sıkıldım bu durumdan bu beni bencil biri mi yapar?
Kendime ait olan herhangi bir şeyi paylaşmak istememem beni bencil biri mi yapar?
Cevapla