Sevdiklerimi kimseyle paylaşmak istemiyorum napacağım?

Ben bir tane öz ablam olmayan ama özdende yakın ablam var ve onun sonradan bir kardeşi çıktı öz ayjı ilde değiller ama özler yani o çocuk ablama ablam yavrum gibi kelimeler söyledikçe içimi bi kurt kemiriyor sanki rahatsız oluyorum yani açıkçası paylaşmak istemiyorum fakat bunu ablama söylememe rağmen o benim seçimim değil seçimim olsa senin için vazgeçerim diyor beni bu durum üzüyor ama artık kabullenemiyorum ne yapmam lazım daha demin yine ablam ablam tutturdu sinirden mideme felan ağrı girdi ne yapacağım birisi birşeyler desin teşekkürler
Sevdiklerimi kimseyle paylaşmak istemiyorum napacağım?
Cevapla