Siz en çok neyi özlüyorsunuz?

Depremde ölen binlerce can
Sevdiklerinin kaybetmenin acısını yaşayan kendisi kurtulurken canının diğer yarısını ölü olduğunu bile bile enkaz altında bırakıp yasını tutmak
Bir çocuğun geri gelmeyecek umutları hayalleri insanların yaşayacak anıları hatıraları gelecek ümitleri..
Hepsi yarım kaldı. Yarım kalan anıları hikayeleri sözleri hiç gerçekleşmeyecek hayalleri ve onların gerçekleşmesini bekleyen umutları yitirdiğimiz canları özlüyorum ve özleyeceğim de... 😢😢
Siz en çok neyi özlüyorsunuz?
Cevapla