Ben yurt dışında yaşıyorum ailemle fakat babam vefat etti.. teyzem kocasıyla başka bir ülkede kocasinin yanına taşındı. benide çağırdı gel bizde kal iş bul burada çalış diye para durumu daha iyi diye. oldugum ülkeden geldim baska ülkeye onlarda kaliyorum. kirada kalıyorlar ama benden para almıyorlar 1 senedir.. şimdi bu ay maaşımı alınca artık her ay ödemeye başlıcam. bundan önce eve ara sıra yemek alıyordum neyse.
. iki oda var ama kapı sürekli açık duruyor ben içerdeki odada yatıyordum teyzen ve 4 yaşındaki oğlu da benim olduğum odada yatıyorlar neyse. ben kapıyı kapatmak istiyordum tezyem izin vermiyor kapı sürekli açık iki oda tek oda gibi.. tuvalete giderken de o salondan yani o diger odadan geçmek zorundayım yapışık yani neyse işte... bu tezyem arasi düzelince kocasinla yatıyordu gidip öteki odaya ozaman kapıyı kapatıyordu. kavga edince geliyor yine benim olduğum odaya ve kapıyı açık bırakıyor hep 1 sene böyle devam etti.. simdi 1 aydır teyzemle enistem içerdeki odaya geçtiler yer değiştirdik artık çocuğu ve kocasıyla o içerdeki odada kalıyorlar kapıyı kapattıp... salonda ben kalıyorum böylesi daha iyi.. . fakat şimdi de sorun şu ben acıkıyorum ama enistem sürekli mutfakta oturuyor. bu adam alışkanlık etti gidip yemek alamıyorum keyfi gelince ordan çıkmasını bekliyorum saatlerce oturuyor orada kurtlar vadisini izliyor. odasında neden izlemiyor.. tv de? telefonda mutfaka izliyor... ve bisey demekte istemiyorum miletin kira evinde ama hiç rahatım yok bide ben işten dinlenmeye kalınca dinlenme günümde tezyem çocuğu kreşe goturmuyo hep bana bırakıyor
. iki oda var ama kapı sürekli açık duruyor ben içerdeki odada yatıyordum teyzen ve 4 yaşındaki oğlu da benim olduğum odada yatıyorlar neyse. ben kapıyı kapatmak istiyordum tezyem izin vermiyor kapı sürekli açık iki oda tek oda gibi.. tuvalete giderken de o salondan yani o diger odadan geçmek zorundayım yapışık yani neyse işte... bu tezyem arasi düzelince kocasinla yatıyordu gidip öteki odaya ozaman kapıyı kapatıyordu. kavga edince geliyor yine benim olduğum odaya ve kapıyı açık bırakıyor hep 1 sene böyle devam etti.. simdi 1 aydır teyzemle enistem içerdeki odaya geçtiler yer değiştirdik artık çocuğu ve kocasıyla o içerdeki odada kalıyorlar kapıyı kapattıp... salonda ben kalıyorum böylesi daha iyi.. . fakat şimdi de sorun şu ben acıkıyorum ama enistem sürekli mutfakta oturuyor. bu adam alışkanlık etti gidip yemek alamıyorum keyfi gelince ordan çıkmasını bekliyorum saatlerce oturuyor orada kurtlar vadisini izliyor. odasında neden izlemiyor.. tv de? telefonda mutfaka izliyor... ve bisey demekte istemiyorum miletin kira evinde ama hiç rahatım yok bide ben işten dinlenmeye kalınca dinlenme günümde tezyem çocuğu kreşe goturmuyo hep bana bırakıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ayrı bir eve taşınsan
yani küçük gücünün yeteceği
ev ev üzerine olmaz teyzenin de eşi tekin bir adama benzemiyor
Insan bukadar düşüncesiz olamaz yani 20 yaşında oğlu var torunu bile var 3 çocuk sahibi adam empati yapabilir bukadar düşüncesiz olamaz bir insan mutfağı keyif odasına çevirdi
kötü niyetli insan düşünce yoksunu olur ve sizde genç bir hanımsınız o evde olmaz sanki
Şimdi bu evde iki oda var ben başka ülkede kalıyordum fakat ısrar etiler gel diye burada durumlar iyi kendini duzeltirsin dediler geldim aneanem ben ve çocuk o diğer odada kalıyorduk sonra aneanem eniştemle kavga eti kadını kovdu o odada ben ve tezyem kaldık sonra diğer teyzemin esini de çağırdılar gel çalış burada diye oda geldi ve salonda iki enistem kalıyordu diğer odada teyzemle ben sonra böyle de devam etik 3 ay enistem diğer ülkeye giti ailesini görmeye tatil yapmaya bende annemin yanına gitim 2 ay kaldım dondugumde buraya tezyemler dedi ki artık bu icerki odada biz kalicaz kocası ve o salonda da sen ve diğer enisten dedi salonda iki yatak var karşı karşıya yani durum bu
ben rahat edemezdim erkek halimle anlattığın şekilde
sen kadın halinle nasıl idare edebileceksin ki
ya anneannen nerede kalıyor bilmiyorum ona gideceksin
ya gücünün yeteceği bir küçük yer bulup tek başına yaşayacaksın
ya da annene gideceksin
Onlar memlekete orada iş yok ve borçlarım var oraya dönemem
o zaman küçük bir yer ayarla kendine
orada o şekilde yaşama.. tavsiyem bu
Memlekete herkesin kendi evi yeri dükanları var hepimizin ayrı ama burada yaşıyoruz işimiz burada para kazanmak daha iyi
para kazanmana bir şey demiyorum
ama orada o şekilde yaşanmaz ya
rahat edemiyorsun anladığım kadarıyla
Edemiyorum hiç ama param yok hep ona para gönder bu bankaya gönder anneme gönder ilaçlara gönder kalmıyor hep elimde hata cep param bile kalmıyor da eniştemden üstüne yine ödünç istiyorum
o zaman yaşadığın psikoloji çok korkunç
senin için üzüldüm gerçekten
dünkü soorunda da uzun uzadıya yorumlaştık
hiçbir şekil de mutlu olamıyor gibisin..
dua edeceğim senin için umarım huzuru bulabilirsin elimden gelen başka bir şey yok
Sagol alkah razj olsun bilmiyorum hayatim hep sıkıntı her konuda
bu günler gelir geçer elbette..
her şey yoluna da girer
sen dayanmaya çalış.. bir gün güzellikler seni bulacaktır
Inşallah sağol da bu adam neden mutfakta oturuyor anlamadım? Bi fikrin var mı
bilmiyorum ki
kimi insanın davranışlarını çözmek imkansız :)
sorsan kendisi de bilmez
dürtüleriyle hareket ediyor olabilir
Düşüncesiz işte neyse iyi geceler tesekur ederim yorumun için 😊
iyi geceler kendine iyi davran kafana da bir şey takmamaya çalış
git ev tut kendine 27 yşındakadınsın
Para ver tutayım sanki varda tutmuyom
yaw 500euro ya mis gibi ev tutarsın orada
nüfusada alayım istersen
Olur bakarım 😂😂 ya 500 de peşin kaç bin istiyorlar haberin var mı
e para birikitir sende öyle milletin yanında kalınır mı
Hasta annem var tek başımayım tek cocukum ve annemin bir sürü banka borçları var herşeye yetisemiyorum
geçmiş olsun
Ayrıca 500 ev yok artık bide olsa bile peşin para eb az 3 bin istiyorlar
ama ev adamın evi istediği yerde oturur hakkı değil mi
3000 euro bişi değil
Tabiki hakkı ama bende burdayım biraz daha düşünceli olabilir ben işten geliyorum acım yorgunum ve içeri girip yemek alamıyorum rahat davranıp orada oturmak yerine odasında ya da salonda oturabilir mutfak dar içeri girip hareket edemiyorsun
kaç m2 bu mutfak, bi müsade edersen bende bişiler yiyeyim dayı de geç
.35 yaşında adama dayı mi diyecem çok dar ve ben saatlerce bekliyorum sıkılıp kalksın odasına çekilsin de bende gidip yiyim
bence dikil karşısına söyle
Benim söylememe gerek kalmadan kendisi bunu düşünebilir ergen değil sonuçta
düşünmüyor ya da seninle samimyeti artırmak adına orada duruyor
Ne alaka ya
anlattıklarından yorumum bu
Seni eve dadı olarak mi. aldilar
Herhalde kimse çıkarsız iyilik yapmıyor 😏
Bu kadar da ağır bir şey nerelisiniz
Nerde yaşıyorsun
Avrupada mı yaşıyorsun
Ev bulmak niye bu kadar zor oldu ki
Insan oglunun gözü doğmadığı için
Belçikada ev arıyorum bulamıyorum hepsi 700 eurodan fazla
3 5 aylık peşin istiyorlar bilmem ne istiyorlar anasinin a.. istiyorlar da istiyorlar
Nerde yaşıyorsun ki
İnşallah bulunur
burada fiyatlar daha kalkıyor anca yaza doğru bulurum o da belki
Aslında durumuz aynı