Bu kendini bilmez adam neden hep orada oturuyor olabilir?

Ben yurt dışında yaşıyorum ailemle fakat babam vefat etti.. teyzem kocasıyla başka bir ülkede kocasinin yanına taşındı. benide çağırdı gel bizde kal iş bul burada çalış diye para durumu daha iyi diye. oldugum ülkeden geldim baska ülkeye onlarda kaliyorum. kirada kalıyorlar ama benden para almıyorlar 1 senedir.. şimdi bu ay maaşımı alınca artık her ay ödemeye başlıcam. bundan önce eve ara sıra yemek alıyordum neyse.

. iki oda var ama kapı sürekli açık duruyor ben içerdeki odada yatıyordum teyzen ve 4 yaşındaki oğlu da benim olduğum odada yatıyorlar neyse. ben kapıyı kapatmak istiyordum tezyem izin vermiyor kapı sürekli açık iki oda tek oda gibi.. tuvalete giderken de o salondan yani o diger odadan geçmek zorundayım yapışık yani neyse işte... bu tezyem arasi düzelince kocasinla yatıyordu gidip öteki odaya ozaman kapıyı kapatıyordu. kavga edince geliyor yine benim olduğum odaya ve kapıyı açık bırakıyor hep 1 sene böyle devam etti.. simdi 1 aydır teyzemle enistem içerdeki odaya geçtiler yer değiştirdik artık çocuğu ve kocasıyla o içerdeki odada kalıyorlar kapıyı kapattıp... salonda ben kalıyorum böylesi daha iyi.. . fakat şimdi de sorun şu ben acıkıyorum ama enistem sürekli mutfakta oturuyor. bu adam alışkanlık etti gidip yemek alamıyorum keyfi gelince ordan çıkmasını bekliyorum saatlerce oturuyor orada kurtlar vadisini izliyor. odasında neden izlemiyor.. tv de? telefonda mutfaka izliyor... ve bisey demekte istemiyorum miletin kira evinde ama hiç rahatım yok bide ben işten dinlenmeye kalınca dinlenme günümde tezyem çocuğu kreşe goturmuyo hep bana bırakıyor
Bu kendini bilmez adam neden hep orada oturuyor olabilir?
Cevapla