Düğün, nişa, kına vs evlilik süreçleri sizce çok önemli midir?

Düğünleri gereksiz buluyorum
Ayrıca kına nişan da öyle. Nişan zaten aynı düğün gibi elbiseler salondur oyundur pastadan. 2 tane düğün yapılmış oluyor.
Başklarını eğlendirmeye çalışıyosun falan.
Ayrıca isteme olayı da bana garip geliyor. Bi eşya gibi istiyoruz diyor diğeri veriyoruz diyor.
2 kişi anlaşsa aileler tabii ki tanışır sonra nikah yemek vs yeterli gibi.
Ayrıca evlilik tekliflerinin gösterişli olmasını anlamıyorum hiç öyle beklentim olmadı.
Ha bi de pırlanta tektaş bilmem ne. Takılmam hiç öyle.
Arkadaşımla konuşurken bana çok farklı düşünüyosun dedi.
Benim sevdiğim biri var bu kişi beni seviyosa gelsin baş başa teklif etsin yüzükte de gözüm yok demiştim.

Benim mi bakış açım çok değişik acaba
Düğün, nişa, kına vs evlilik süreçleri sizce çok önemli midir?
Cevapla