Düğünleri gereksiz buluyorum
Ayrıca kına nişan da öyle. Nişan zaten aynı düğün gibi elbiseler salondur oyundur pastadan. 2 tane düğün yapılmış oluyor.
Başklarını eğlendirmeye çalışıyosun falan.
Ayrıca isteme olayı da bana garip geliyor. Bi eşya gibi istiyoruz diyor diğeri veriyoruz diyor.
2 kişi anlaşsa aileler tabii ki tanışır sonra nikah yemek vs yeterli gibi.
Ayrıca evlilik tekliflerinin gösterişli olmasını anlamıyorum hiç öyle beklentim olmadı.
Ha bi de pırlanta tektaş bilmem ne. Takılmam hiç öyle.
Arkadaşımla konuşurken bana çok farklı düşünüyosun dedi.
Benim sevdiğim biri var bu kişi beni seviyosa gelsin baş başa teklif etsin yüzükte de gözüm yok demiştim.
Benim mi bakış açım çok değişik acaba
Ayrıca kına nişan da öyle. Nişan zaten aynı düğün gibi elbiseler salondur oyundur pastadan. 2 tane düğün yapılmış oluyor.
Başklarını eğlendirmeye çalışıyosun falan.
Ayrıca isteme olayı da bana garip geliyor. Bi eşya gibi istiyoruz diyor diğeri veriyoruz diyor.
2 kişi anlaşsa aileler tabii ki tanışır sonra nikah yemek vs yeterli gibi.
Ayrıca evlilik tekliflerinin gösterişli olmasını anlamıyorum hiç öyle beklentim olmadı.
Ha bi de pırlanta tektaş bilmem ne. Takılmam hiç öyle.
Arkadaşımla konuşurken bana çok farklı düşünüyosun dedi.
Benim sevdiğim biri var bu kişi beni seviyosa gelsin baş başa teklif etsin yüzükte de gözüm yok demiştim.
Benim mi bakış açım çok değişik acaba
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merhaba, bende böyle düşünüyorum. Benim bakış açıma göre en mantıklı olan şeyleri dile getirmişsiniz hem hepsi boşa masraf ve eskimiş şeyler olacağını düşünüyorum. Aile arası yapılan nişan, kına ve isteme bile en az 30 40 kişi ile oluyor ve aşırı kalabalıklık bana göre olmadığı içim sevemiyorum bu tür şeyleri.
Birde bohça mıydı neydi onları hazırlanak var yok gecelik yok çorap falan oldukça saçma. Gelin ve damat adayı kendi evlerine gerekeni aileleri karışmadan ortak bir şekilde alsa en mantıklısı bu olur.
Evet aynen öyle. Bu konulardaki fikirlerimiz aynı
Tabikide önemlidir. Ancakkkkk öyle b@kunu çıkarıyorlarki rezillik ten başka birşeye dönmüyor maalesef