Annem ve eşim arasında kalıyorum, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar ben yeni evliyim ama henüz düğün olmadı Eylül'de olucak eşimin iş durumu dolayısıyla erken nikah yaptık ve o Aydın'a taşındı düğünden sonra Aydın'da yasicaz çünkü ben hala kusadasinda ailemin evindeyim düğün olmadan aynı evde kalmamızı istemediler. annem de sıkı biridir eşimi görmeye gidiyorum arada Aydın'a hiç bişey demiyo hani her şey gayet güzel o sıkıntılı günler geride kalmıştı ama geçen hafta bı iş dolayısıyla Aydın'a gittim eşimin annesi de aydindaymis dönüşte annesini adaya getireceği için beni de birakabilecegini söyledi annem tamam falan dedi ama geç kalmayın dedi yani Max 8 gibi falan evde olmamı istiyor bı saat 11 e doğru geldik baya azarladı konuşması benle 2 gün falan ama sonra bı şekilde barıştık hersey iyi güzel pazar günü de eşimin iş yerinden arkadaşı eşi ve ben hepberaber bı yerlere gidelim dedik ( bu arada eşimin iş yerinde herkes bizi beraber yaşıyor olarak biliyo sebebi de evli ve ev gecindiren kişilere bı tık fazla maaş veriyor olunması) ee tabi ben yine adadan gidiyorum saat 9.40gibi falan bindim arabaya 11 gibi aydindaydim gezdik tozduk falan saat 4 gibi en sonra bı kahve içelim sonra gidelim dedik sonra eşimin patronu aradı işte tanışalım falan filan ben dedim geç kalmayalım ama beni pek dinlemedi neyse patronu da geldi biz gittik çay kahve falan iciyoz saat oldu 8 asla kimse kalmıyor insanların yanında da diyemedim annem laf etcek diye bizi beraber yasiyo zannediyorlar eşim beni eve götüren kadar 9.40 falan oldu saat bu defa yine kızdı ama geçen seferkinden daha beterdi bide evden çıkmadan tembihledi beni geç kalma diye ama işte beni kimse saymıyor bu evde bu evin kuralları var gelinliğinle şu kapıdan çıkana kadar benim sözümü dinliceksin anne yerine koymuyorsun falan öyle baya ağır konuştu ve benimle hala konusmuyor çok ağladım sizladim ama faydası yok çok üzülüyorum eşime de anlatmamistim bu olanı sorun çıkmasın diye ama telefonda konusurken sordu annen bişi dedim diye sadece biraz kızdı hala burada yaşadığım için geç kalmami istemiyor falan dedim eşimde baya sinirlendi anneme yeter artık ben bıktık her şeyde bı sorun bı sorun falan bide o kızdı tam oldu yani annem de haklı eşimde her ikisinde haklı ve haksız olduğu yanlar var ve eşim nisanliykende anneme kızardı öfkesini bana kızarak trip atarak yapardı aslında gerçekten çok iyi biri ama annemi hep haksız görüyor oysa haklı olduğu yanlar var ne de olsa anne yani herseye izin verdi sadece biraz onu dinlememizi istiyor eşimde bu duruma gıcık oluyor aynı evde yaşamaya başlayınca istediğinizi yapın ama şu evde gelin olarak çıkmadan benim dediklerimi yap diyor annemde

Annem ve eşim arasında kalıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla