Geçenlerde Adıyaman'da olan depremde halamın kızının oturduğu apartman yıkıldı ve halamın kızı da enkaz altında kalıp vefat etti. Bununla birlikte, akrabalarımızın büyük bir çoğunluğu Danimarka'da yaşıyor ve ben de yaz sonu temelli olarak Danimarka'ya gitmeyi düşünüyorum, ama bu isteğimden babamın haberi yok. Sizce şu anda bunun için, babamdan habersiz pasaport yenileme başvurusunda bulunsam doğru olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
2,000 TL civarında bir harç bedeli ödemem gerekiyor ve bunu da babamın bana, şehir dışında yapacağım harcamalarda kullanmam için verdiği kredi kartı ile yapacağım.
Sizce bu durumda, ailemden habersiz bir şekilde pasaport yenileme başvurusu yapsam doğru olur mu?
Aklım burada kalmaz, çünkü dediğim gibi; bizim köyün yarısından çoğu orada yaşıyor. Benim de 1 tane amcam, 2 tane halam, 1 tane teyzem ve 2 tane dayım orada yaşıyor.
Onları da tatile geldikçe görürüm ve zaten oturum izni aldıktan sonra fırsat buldukça çıkıp gelirim. Şimdiki tek isteğim bir an önce kendime ait bir hayat düzeni kurmak ve onu da burada yapmak istemiyorum.
Ama dediğim gibi; benim 1 tane amcam var ve 20 yıldır Danimarka'da yaşıyor, 4 halamdan 2 tanesi de yaklaşık 20 yıldır Danimarka'da yaşıyor, 2 teyzemden 1 tanesi de yaklaşık 20 yıldır Danimarka'da yaşıyor, 2 tane dayım var ve 1 tanesi yaklaşık 20 yıldır, 1 tanesi de 6-7 yıldır Danimarka'da yaşıyor.
Son zamanlarda da babam sürekli artık kendi ayaklarımın üzerinde durmam gerektiğini söyleyip beni azarlıyor, ben de elimden pek bir iş gelmediği için ve ayrıca Türkiye'de gelecek görmediğim için bunu yapamıyorum.
Yani o zaman şöyle ifade edeyim: Anneannem 18 yıl önce, öncelikle felç geçirip birkaç yıl sonra vefat etti ve bu süre zarfında teyzem ve 1 tane dayım da Danimarka'da yaşıyordu; yalnızca küçük dayım Türkiye'de yaşıyordu, o da anneannem vefat ettikten sonra Danimarka'ya gitti.
Ölüm kalım gibi meseleler tabii ki de önemli, ama insanın belli bir yaştan sonra kendi ayaklarının üzerinde durmaya başlamış olması da gerekiyor. Ayrıca Danimarka, Türkiye'ye kıyasla tabiri caizse cennet gibi bir ülke.
2,000 TL civarında bir harç bedeli ödemem gerekiyor ve bunu da babamın bana, şehir dışında yapacağım harcamalarda kullanmam için verdiği kredi kartı ile yapacağım.
Bununla birlikte annem de dahil olmak üzere, ailemizden birçok kişi Danimarka'ya gitmemin benim için Türkiye'de kalmaktan çok daha iyi olacağını düşünüyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Doğru olur bence
Aileni de al git bro yalnız gidersen aklın hep burada kalacak
Aklım burada kalmaz, çünkü dediğim gibi; bizim köyün yarısından çoğu orada yaşıyor. Benim de 1 tane amcam, 2 tane halam, 1 tane teyzem ve 2 tane dayım orada yaşıyor.
Annen baban kardeşlerin?
Onları da tatile geldikçe görürüm ve zaten oturum izni aldıktan sonra fırsat buldukça çıkıp gelirim. Şimdiki tek isteğim bir an önce kendime ait bir hayat düzeni kurmak ve onu da burada yapmak istemiyorum.
Ayrıca babamın burada kurulu bir düzeni var ve o düzeni bozup hiçbir yere gitmez.
Anladım hakkında hayırlısı
Sence yanlış mı düşünüyorum?
Ayrıca bir de asıl soruma cevap verebilirsen sevinirim.
Kendimden örnek vereyim ben yapamazdım cesaretim olmadığından değil bir gün ailemin ölüm haberini almak yerine onlarla birlikte ölürdüm.
Bence fikirlerini al ailenin haberi olsun sonuçta onların parası
Ama dediğim gibi; benim 1 tane amcam var ve 20 yıldır Danimarka'da yaşıyor, 4 halamdan 2 tanesi de yaklaşık 20 yıldır Danimarka'da yaşıyor, 2 teyzemden 1 tanesi de yaklaşık 20 yıldır Danimarka'da yaşıyor, 2 tane dayım var ve 1 tanesi yaklaşık 20 yıldır, 1 tanesi de 6-7 yıldır Danimarka'da yaşıyor.
Son zamanlarda da babam sürekli artık kendi ayaklarımın üzerinde durmam gerektiğini söyleyip beni azarlıyor, ben de elimden pek bir iş gelmediği için ve ayrıca Türkiye'de gelecek görmediğim için bunu yapamıyorum.
Dostum hiçbiri çekirdek ailen gibi olmaz senin ailevi durumlarını bilmediğim için çok ayrıntıya giremiyorum ben 5 kişilik ailemi hiçbir şeye değişmem
Yani o zaman şöyle ifade edeyim: Anneannem 18 yıl önce, öncelikle felç geçirip birkaç yıl sonra vefat etti ve bu süre zarfında teyzem ve 1 tane dayım da Danimarka'da yaşıyordu; yalnızca küçük dayım Türkiye'de yaşıyordu, o da anneannem vefat ettikten sonra Danimarka'ya gitti.
Ölüm kalım gibi meseleler tabii ki de önemli, ama insanın belli bir yaştan sonra kendi ayaklarının üzerinde durmaya başlamış olması da gerekiyor. Ayrıca Danimarka, Türkiye'ye kıyasla tabiri caizse cennet gibi bir ülke.
O zaman gitmelisin
Peki sence şu anda babamdan habersiz bir şekilde pasaport yenileme başvurusunda bulunsam doğru olur mu?
2,000 TL civarında bir harç bedeli ödemem gerekiyor ve bunu da babamın bana, şehir dışında yapacağım harcamalarda kullanmam için verdiği kredi kartı ile yapacağım.
Bence haberi olsun
Ama babam yurtdışına gitmemi istemez ki.
Bununla birlikte annem de dahil olmak üzere, ailemizden birçok kişi Danimarka'ya gitmemin benim için Türkiye'de kalmaktan çok daha iyi olacağını düşünüyor.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!