İnananlarla sürekli çatışma halinden nasıl çıkarım?

Arkadaşlar merhaba ben sürekli insanlarla çatışma halindeyim. Özellikle annem sürekli laf söylüyor. Ne yapsam kızıyor. Evdeki diğer kızlara kızım canım. Bana gelince şşt falan diyor ya da başka şekilde seslenir. Neden böyle yapıyor. Bir türlü mutlu değilim inanın. Hiçbir şeyi öğrenemiyorum ayrıca zeka geriliği var

İnananlarla sürekli çatışma halinden nasıl çıkarım?
Cevapla