
İskandinav ülkeleri
Avrupa ülkeleri
Afrika ülkeleri
Ne denkliği, kabile sistemine dönmezsek iyi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bunu üzülerek söylüyorum maalesef. Ne denkliği, kabile sistemine dönmezsek iyi. çünkü geçmişe bakıldığı zaman Atatürk sistemi bir de bugün ki sisteme bakıldığı zaman arada ki farklı maalesef görüyoruz. yani ülkede ekonomik ya da diğer konulardan bahsetmiyorum ben ekonomi düzelir bozulur bu yıllar alır. ama bence baki kalacak bazı konular cehalet gibi bunlar düzelmez işte. aslında bugünü inşa etmiyoruz biz 20-30 yıl sonrasını inşa ediyoruz bugünün ekmeğini zaten geçmişte yaptıklarımız ile yiyoruz. çünkü bu ülkede sadece günü kurtaralım düşüncesi olduğu sürece ülke daha da geriye gidecek maalesef
Türkiye 5 yıl sonra haritaya göre yaklaşık olarak söylüyorum, uçmaya başlayacak. Her yönden büyük bir şaha kalkış ancak 5 yıl süreyle sıkıntılı günler bizi bekliyor
Böyle devam ederse Pakistan veya İran dengi olacak diye tahmin ediliyor.
Bilinçli insan başka ya. Seninle arkadaş olduğum için gurur duyuyorum
Teşekkürler :) ✿
Türkiyeyi türkiyeye karşi kiyaslarim 50 sene de geçse. Diğer ülkelerin ne gibi artisi var? Nasil ki bir insanı öğrenciyi evladı başkalarıyla kıyaslamamak gerekiyorsa yine ayni şekilde psikologlarin dedigi gibi kendimizi de baskalariyla değil bir gün önceki kendimizle kiyaslamamiz gerekiyorsa ülkemi de eski hali ile kiyaslarim
Anlıyorum
Cevap
20Cevap
Bu aşağıdaki yazılara bakınca umudum kalmıyor. Onlar hem inanmaz hem bir mücadele göstermez ise, ise kim inanacak bu ülkeye?
Ülke bir b o k yapmayan, kimseyi beğenmeyen, herkesi küçük gören bu zavallılarla bir yere varmaz, kim iktidar olursa olsun..!
Zenci gelecekmişte... Tövbe.. yanda üç çizgiye bas bunu görmek istemiyoruma bas ki yüz bulmasınlar.
rahmetli babam derdi ki:Bu kafayla gidersen askere!!! ... alırsın teskere
yakında elimizde mızrak popomuz da yaprak ile Afrika kabile savaşlarındayız
Ekonomik krizi devletimizle bağdaştırmasak bu ülkenin iskandinav ülkelere denk olacağını görürdünüz.
Ancak kendi içimizde 50 yıl önce 50 yıl sonrası ile kıyaslanabilir diye düşünüyorum bu deprem bizi bir 40 yıl geriye götürdü..
Böyle devam edersek afetler enflasyon sığınmacılar ekonomik kriz memleket kalmayacak elde
Hiç birine denk görmüyorum biz dünyada tek iz ve gün gelecek en iyi olacağız çünkü 200 sene önce 1000 sene önce 3000 sene önce hep en iyi bizdik... özümüze döneceğiz er ya da geç... oğuz kağan in ruhu sultan mehmetin ruhu er geç geri donecek
Ne içiyorsan lütfen bize de söyle
Hayır öyle değildi, biraz tarih araştırması yapmanı öneririm
Biz dünya tarihinin en şerefli milletiyiz tarihinde soykırım olmayan zulüm olmayan gittiği her yere medeniyet götüren gittiği yerleri sömürmeyen tek milletiz
Gerçekten buna inanıyor musun?
Atatürk'ün gençliğe hitabede üstüne basarak vurguladığı bir şey var her dönemde içeride ve dışarıda düşmanlarımız olacak ve bunlarla mücadele etmek için gerekli Kudret damarlarımızdaki o Asil kanda mevcut
Atatürk'ün o damarlarımızdaki Asil kan diye bahsettiği herhalde Ermeni kanı değil bu milletin Kendi öz değerlerinden bahsediyor
her telden var maaşallah yeter ki işinize gelsin
Diğerleri gibi olmasa da Türklerin de mağdur ettiği insanlar var bu bir gerçek, hiçbir millet salt iyi veya kötü olamaz, ayrıca sen Ermeni kanı diye aşağılıyorsun diye adamlar kalkıp depreme yardıma geldiler. Devletlerin politikalarını halka mâl etmek doğru değil, devlet duyguyla yönetilmez. Başarılarımız olduğu kadar hatalarımız da var, böyle hamaset yapmak gereksiz.
Arabistan görüyorum. Yoksa Afganistan mı veyahut İran? Bla bla.
bu zihniyet değişmezse afrika oluruz. Zaten sefalette onları bile geçtik düşünün
Hindistan ya da Çin zengini çok zengin fakiri çok fakir
Şu anki gidişata bakarsak 50 yıl sonra Türkiye kalmaz tamamen satmış olurlar o zamana kadar
Hırsızlardan bıktı millet, dürüst yöneticiler gelecek başa.
Hiçbir tahminde bulunamıyorum ama dilerim kendi sınırları içinde iyilik ve güzellikte emsali olmayan maddi-manevi her yönden herbir vatandaşımızın memnun olduğu bir Ülke oluruz...
50 sene sonra sopayla balık avlarız gibi hissediyorum
O zamanı göremem ama bu gidiş iyi değil o kesin çok dengesiz bir ortam mevcut.
Yeni jenerasyon buna izin vermez o yüzden 50 yıla tüm geri kafalılar hortlar. Bu yüzden avrupa ülkelerine benzeyeceğini düşünüyorum
İyi bir yönetimle 50 yıl sonra Avrupa ülkelerinden daha iyi bile olabiliriz.
Beynin küçükse küçük düşünürsün , 50 yıl sonra Avrupa elimizi öpecek
Hı hı tamam
Bu ülke 20 yılda çağ atladı yine 20 yılda çağ geriledi, yani mesele yıllar değil mesele o yıllarda kimin yönettiği
Bişey yazicam ama burada tutuklanma ihtimalimi bilmiyorum
Afrikanin 3 Somali
Bana ne ya 50 yıl sontayı görücezmi
hindistandan fakir oluruz
50 yıl sonra ülkeyi zenciler istila eder sende şimdiden kendini korumaya başka ki zencilerinki malum 🤭
Ne saçmalıyorsun
50 seneye turkiye kalmaz bence
Kore
Azerbaycan
Burkina Faso
Afrika
Titan
Afganistan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?