Kürt sevgilim Laz sevgilisine "Kuymak Kürtlerindir." Dedi!!!😱?

Arkadaşlar kuymak ne zamandan beri Kürtlerin oldu? Özellikle haşıl... Ya haşıl dediğimiz şey ottur ot. KÜRTLER OT SEVMEZ. yemekten saymazlar bile yeşilliği. Ben hiç haşıl yiyen Kürt görmedim duymadım. Ama ben Lazım bizim kadınlar bayılırlar ve sürekli duyarım haşılı. Bir de kete... Yaw onu da sürekli yapan biziz. Kürt illerden 1-2 tanesi yapıyo diye onu da mı sahiplenmişler🤦🏻‍♀️çok sinirliyim sevgilime çok
Kürt sevgilim Laz sevgilisine "Kuymak Kürtlerindir." Dedi!!!😱?
Cevapla