Sevgilimin arkadaş ortamı sürekli yetişkin konuları hakkında konuşup, sözsel yetişkin şakaları yapıyor. Sizce bu normal midir?

Bilmiyorum onların yanında kendimi y kuşağı gibi hissediyorum

Sevgilimin arkadaş ortamı sürekli yetişkin konuları hakkında konuşup, sözsel yetişkin şakaları yapıyor. Sizce bu normal midir?
Cevapla