İmam hatipte okumadığım için kendimi suçluyorum ve ailemden nefret etmeye başladım?

İmam hatipte okumadığım için kendimi sürekli suçlayıp cezalandırıyorum ve hiçbir şeyi hak etmediğimi düşünüyorum. Şu an 22 yaşındayım ve lise eğitiminin erkek erkeğe ya da kız kıza yani homososyal olması gerektiğine ve karma olmaması gerektiğine inanıyorum. Ailem zamanında imam hatip yerine evden 20 km uzak bir anadolu lisesine gönderdiği için onlarla da aram bozuk. Yıllardır bunu aşamıyorum. Zaten sadece hemcinslerimle arkadaşlık ederim. Kızlarla arkadaş olan erkeklerden de uzak dururum. Sizce imam hatipte okuyamadığım için hissettiğim boşluk ve suçluluk duygusunu nasıl telafi ederim?

İmam hatipte okumadığım için kendimi suçluyorum ve ailemden nefret etmeye başladım?
Cevapla